Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?

Vierailija
14.08.2019 |

Niin

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vetreämunallinen kirjoitti:

Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.

Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.

Samanikäinen mies on aina ikäistään naista vanhemman näköinen.

Luulisi nyt kaikkien tajuavan sen miten hyvälle nuori namu maistuu eli aina kannattaa yrittää ..

Vierailija
202/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.

Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.

No ei se mieskään mikään hehkeä nelikymppisenä enää ole ja useimmat rupsahtaa jo ennen nelikymppisiään. Elämäntavat kun on mitä on kaljaa kuluu ja epäterveellistä ruokaa eikä liikunnasta puhettakaan ja jos ei ulkonäköä ole koskaan ollutkaan geeneistä johtuen niin se on voi voi ja setämiestasolle mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi nyt kaikkien tajuavan sen miten hyvälle nuori namu maistuu eli aina kannattaa yrittää ..

Vanha mies maistuu pahalle. Ja ongelmat siellä potenssissa 😆

Vierailija
204/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille 30vee "espoolaismiehelle" turkista löytyy kymmeniä alaikäisiä tytteleitä niin eipä ole kaukaa haettua että 45v miehelle löytyisi alle 28v naisseuraa.

Vierailija
205/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on nelikymppisenä lähestynyt pari itseäni huomattavasti nuorempaa naista, joista molemmista voisi ihan nätisti sanoa että olivat sellaisia jotka eivät itsensä ikäisille kelvanneet. Omasta ikäluokasta on sitten ollut sutinaa jopa yhden ihaillun julkkisnaisenkin kanssa. Eli kyllä kai tuollainen ikärajoitus 18-28 olisi varaa laittaa, mutta mitään erityistä järkeä siinä ei olisi jos edes jollain tavalla tasokkaita naisia haluaisi.

Vierailija
206/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan pidä paikkaansa menopaussin jälkeen, ellei ole jotain hormonikorvauksia ja/tai kauneusgirurgiaa ynnä pakkelia.

Ettekö te miehet oikeasti näe itseänne realistisesti. Miehillä suuri romahdus tapahtuu 55-vuotiaana. Ja tottakai naisena käyttäisin ilman muuta hormonikorvaushoitoa, jos tarvitsen.

Ihan sama mitä näen. Jos saan 20 vuotta nuorempia kauniita naisia niin en näe syytä lopettaa näiden isksemistä niin kauan kuin naiset kiinnostuvat

Kuule, tunnen syystä eli toisesta laajan joukon miehiä.Erittäin hyvin itsestään huolta pitäviä, koulutettuja ja hyvässä asemassa olevia, fiksuja. keski-ikäisenä Useita eronneita. Ainoastaan yksi on sellainen, joka "saa iskettyä nuorempia naisia", ja nämäkin -10 vuotta.Mutta yksi asia näitä ja tätä miestä yhdistää: kukaan heistä ei tastusti kävisi asiasta jollain vauva-palstalla naisille kehuskelemassa asiasta, eivät varmasti edes tiedä , mikä on "av palsta".Viettävät aikansa ihan muuten ja muualla.

Joten- ei ole uskottava tämä sinun "avautumisesi". Mitä sitäpaitsi luulet tällä saavuttavasi?T*ollaamalla av mammoille?Huomiota, varsinkin naisilta, kun et muuten saa?

Eikä tuo nuorten naisten saaminen ole mikään itseisarvo muuta kuin sellaisille miehille jotka eivät sellaista voisi koskaan saada. Jos miehellä on oikeasti suuri suosio naisten keskuudessa niin ei hän kehuskele sillä että joku 20v nuorempi oli kiinnostunut. Todennäköisesti ei kehuskele millään, mutta jos kehuskelee sillä kuinka huomasi vaimon kustantamalla luksuslomalla että omalla rakkaalla oli biitsin ihanin peba vaikka hän oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin kaikki muut naiset rannalla.

Se on just näin. Täällähän pörrää just ne vanhat rumat ukot jotka ei naisia oo löytäneet ja edelleen eletään harhoissa että se nuori ja kaunis jostain löytyis...

Vierailija
207/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan pidä paikkaansa menopaussin jälkeen, ellei ole jotain hormonikorvauksia ja/tai kauneusgirurgiaa ynnä pakkelia.

Ettekö te miehet oikeasti näe itseänne realistisesti. Miehillä suuri romahdus tapahtuu 55-vuotiaana. Ja tottakai naisena käyttäisin ilman muuta hormonikorvaushoitoa, jos tarvitsen.

Ihan sama mitä näen. Jos saan 20 vuotta nuorempia kauniita naisia niin en näe syytä lopettaa näiden isksemistä niin kauan kuin naiset kiinnostuvat

Kuule, tunnen syystä eli toisesta laajan joukon miehiä.Erittäin hyvin itsestään huolta pitäviä, koulutettuja ja hyvässä asemassa olevia, fiksuja. keski-ikäisenä Useita eronneita. Ainoastaan yksi on sellainen, joka "saa iskettyä nuorempia naisia", ja nämäkin -10 vuotta.Mutta yksi asia näitä ja tätä miestä yhdistää: kukaan heistä ei tastusti kävisi asiasta jollain vauva-palstalla naisille kehuskelemassa asiasta, eivät varmasti edes tiedä , mikä on "av palsta".Viettävät aikansa ihan muuten ja muualla.

Joten- ei ole uskottava tämä sinun "avautumisesi". Mitä sitäpaitsi luulet tällä saavuttavasi?T*ollaamalla av mammoille?Huomiota, varsinkin naisilta, kun et muuten saa?

Eikä tuo nuorten naisten saaminen ole mikään itseisarvo muuta kuin sellaisille miehille jotka eivät sellaista voisi koskaan saada. Jos miehellä on oikeasti suuri suosio naisten keskuudessa niin ei hän kehuskele sillä että joku 20v nuorempi oli kiinnostunut. Todennäköisesti ei kehuskele millään, mutta jos kehuskelee sillä kuinka huomasi vaimon kustantamalla luksuslomalla että omalla rakkaalla oli biitsin ihanin peba vaikka hän oli parikymmentä vuotta vanhempi kuin kaikki muut naiset rannalla.

Tuohan on myös tutkimusten mukaan totta. Nelikymppisen miehen unelmanainen ei ole kaksikymppinen nainen, vaan nelikymppinen nainen jolla on kaksikymppisen kroppa.

Mahtaako olla näin? Jos sanoisit että mieluummin kolmekymppinen nainen kuin parikymppinen nainen, sen voisin uskoa.

Mutta sitten tullaan siihen ongelmaan.

Yhdelläkään nelikymppisellä naisella tällä planeetalla ei ole parikymppisen naisen kroppaa. En ole koskaan nähnyt sellaista naista livenä enkä edes kuvissa. Nelikymppisellä naisella voi olla timmi ja hoikka kroppa, jopa muodokas. Mutta sellainen samanaikaisesti superhoikka mutta silti muodokas, timmi ja sileä kroppa voi olla vain parikymppisellä naisella.

Jos joku todistaa toisin, syön sanani.

Vierailija
208/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on myös tutkimusten mukaan totta. Nelikymppisen miehen unelmanainen ei ole kaksikymppinen nainen, vaan nelikymppinen nainen jolla on kaksikymppisen kroppa.

Mahtaako olla näin? Jos sanoisit että mieluummin kolmekymppinen nainen kuin parikymppinen nainen, sen voisin uskoa.

Mutta sitten tullaan siihen ongelmaan.

Yhdelläkään nelikymppisellä naisella tällä planeetalla ei ole parikymppisen naisen kroppaa. En ole koskaan nähnyt sellaista naista livenä enkä edes kuvissa. Nelikymppisellä naisella voi olla timmi ja hoikka kroppa, jopa muodokas. Mutta sellainen samanaikaisesti superhoikka mutta silti muodokas, timmi ja sileä kroppa voi olla vain parikymppisellä naisella.

Jos joku todistaa toisin, syön sanani.

Googlailin juuri kuvia nelikymppisistä naisista joilla on huippukroppa.

Yksikään ei menisi kropan osalta parikymppisestä. Joko muodot ovat osittain siirtyneet peffasta ja reisistä keskivartaloon, tai massaa on tullut lisää myös epätoivottaviin paikkoihin.

Lähimmäksi pääsevät fitnessnaiset, mutta heilläkään ei ole parikymppisen kroppaa koska muodot ovat tulleet lihasta kasvattamalla.

= nelikymppinen nainen voi olla hot, mutta se tietty (kaikista toivotuin) "slim thick"- kroppamalli voi olla vain nuorella naisella.

Vierailija
209/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään nelikymppisellä naisella tällä planeetalla ei ole parikymppisen naisen kroppaa.

Kyllähän nelikymppisissäkin on ylipainoisia. Tosin harvemmin, mutta joitakin.

Vierailija
210/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on nelikymppisenä lähestynyt pari itseäni huomattavasti nuorempaa naista, joista molemmista voisi ihan nätisti sanoa että olivat sellaisia jotka eivät itsensä ikäisille kelvanneet. Omasta ikäluokasta on sitten ollut sutinaa jopa yhden ihaillun julkkisnaisenkin kanssa. Eli kyllä kai tuollainen ikärajoitus 18-28 olisi varaa laittaa, mutta mitään erityistä järkeä siinä ei olisi jos edes jollain tavalla tasokkaita naisia haluaisi.

Samanlaisia kokemuksia. Tämä nykyaika vielä korostaa sitä kun vaihtoehtoina on ikänsä ruokaympyrää tarkkaillut 70-luvulla syntynyt nainen tai energiajuomilla lätrännyt 90-luvulla syntynyt.

Olen kieltämättä joskus hieman kateellinen nuorille kolleille kun heillä on nykyään luokallaan paljon hehkeitä etelän kaunottaria joita ei minun aikana kouluissa näkynyt. Mutta toisaalta he saavat olla kateellisia minulle koska minun kouluaikaan löytyi huimasti hehkeitä neitosia ihan omastakin maasta.

Vierailija
211/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä hakea ja haluta mitä tahansa. Eri asia on että saako.

Vierailija
212/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten nämä 20 kymppiset saa ikää niin ovat joku päivä itse sitten siinä tilanteessa kun joku dissaa itkut simmuista..Kukaan ei nuorene vaikka nyt tuntuisi ikuiselta se elämä.. Kannattaa aina miettiä myös toisten tunteita,oli ne läskejä tai ei..Kypsään ikään ehtinyt nainen harvoin jättää toisen ulkonäön takia jos on rakkautta.Parikymppinen on pinnallinen eikä ymmärrä välttämättä elämän kriteerejä ennen 30 ikävuotta,siksi noita pinnallisia naikkosia kulkee ympäriinsä kunnes, biologinen kello herättää myös heidät siihen ,ettei nuoruus kestä ikuisesti vaan olet samassa kerhossa muiden kanssa..Kauneus on katoavaista,läski ikuista.Valkkaaja jää lopulta yksin..Ikäerolla ole mitään merkitystä jos suhde on aito.Jokainen sen itse päättää.Kaikki on joskus olleet nuoria,elämä vaan menee eteenpäin, silti ei pysähdy edes tanssiaisten prinsessan takia joten elä kuin viimeistä päivää ja nauti aisteistasi.

Vierailija
213/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko 45+ miehellä oikeasti varaa..."

"Onko varaa", sepä se avaintermi josta kaikki riippuu!

Vierailija
214/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani naisena sain paljon yhteydenottoja itseäni 10-15 vuotta nuoremmilta miehiltä. Syyksi kaikki sanoivat sen, että olin hoikka. Väittivät, että ikäisensä vapaat naiset ovat ylipainoisia. Eli kyllä ne vanha mies ja nuori nainen parit ovat usein vanhus ja valas pareja.

Vierailija
215/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani naisena sain paljon yhteydenottoja itseäni 10-15 vuotta nuoremmilta miehiltä. Syyksi kaikki sanoivat sen, että olin hoikka. Väittivät, että ikäisensä vapaat naiset ovat ylipainoisia. Eli kyllä ne vanha mies ja nuori nainen parit ovat usein vanhus ja valas pareja.

Rumasti sanottu mutta totta.

Nuo ovat omatkin kokemukset. Reippaasti nuorempia (25+) on ollut tarjolla, mutta ovat olla joko sellaisia joille ei ole suuresti kysyntää tai sitten ovat päätyneet harjoittelutyttöystäviksi tai "huonojen miesten" saaliiksi. Luotettava ja mukava vanhempi mies kiinnostaa koska perheen perustaminen ASAP kiinnostaa.

Kolmekymppisissä saatavilla olisi hoikkiakin, mutta vain koska ovat yksinhuoltajia ja olisi tarvetta nousta kunnan vuokrakasarmista takaisin mukavampaan perhe-elämään. Kolmekymppiset miehet katselevat lapsettomia naisia joiden kanssa perustaa oma perhe, joten...

Oman ikäisissä olisi sitten saatavilla hoikkia veloja tai hoikkia naisia jotka eivät tarvitse perheen päätä/elättäjää/pelastajaa.

M/43v

Vierailija
216/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haihattelijoita. Pihalla parisuhteista, mutta jos on maksukykyä niin voi saada.

Ei tuo maksukyky koskaan ole nuoria naisia kiinnostanut. Heitä kiinnostaa nelikymppisissä miehissä lähinnä helppo seksi eikä mikään vakava parisuhde. Silloin ei ole paljon merkitystä kumppanin varallisuudella.

Vierailija
217/221 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietääkseni extraa maksa, joten on varaa....

Vierailija
218/221 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on sakeaa itsepetosta ilmoilla. Miehiä ja elämäntilanteita on tietenkin erilaisia, mutta lähes jokainen mies ottaisi mieluiten itseä nuoremman kumppanin jos voisi vapaasti valita. Ja harva niin sanottu statusmies valitsee itsensä ikäisiä naisia enää vanhemmiten. Parikymppinen toki on aika nuori yli nelikymppisille, mutta jos suosii pariutumisessa ulkonäköä, niin nuoruus on tietenkin valttia.

Naisten henkinen kehitys on suuresti yliarvostettua, ja suoranainen myytti. Jos ette muuten usko, niin lukekaa vaikka tätä palstaa. Älykkäät tai edes fiksut kirjoitukset ovat harvassa, hyvin harvassa.

Vierailija
219/221 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-kosmopoliitti kirjoitti:

Täällähän on sakeaa itsepetosta ilmoilla. Miehiä ja elämäntilanteita on tietenkin erilaisia, mutta lähes jokainen mies ottaisi mieluiten itseä nuoremman kumppanin jos voisi vapaasti valita. Ja harva niin sanottu statusmies valitsee itsensä ikäisiä naisia enää vanhemmiten. Parikymppinen toki on aika nuori yli nelikymppisille, mutta jos suosii pariutumisessa ulkonäköä, niin nuoruus on tietenkin valttia.

Naisten henkinen kehitys on suuresti yliarvostettua, ja suoranainen myytti. Jos ette muuten usko, niin lukekaa vaikka tätä palstaa. Älykkäät tai edes fiksut kirjoitukset ovat harvassa, hyvin harvassa.

Jos tämän palstan perusteella pitää tehdä vastakkaisesta sukupuolesta päätelmiä, niin ei tule kaksinen kuva miehistäkään.

Vierailija
220/221 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kaikki vanhemmat miehet, korkeintaan kaksi vuotta vanhempi saa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi