Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tulla kuuluisaksi, koska

Vierailija
14.08.2019 |

Minua ahdistaa kuolla niin, että lopulta minut unohdetaan lopullisesti. Kukaan ei muista minua. Ahdistaa.
Mitä voin tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun pitäisi muistaa sun surkea elämäsi?

Vierailija
2/3 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat Gretasta mallia ja purjehdit pitkin maailmaa ilmaston hyväksi. Sillä pääset hyvään alkuun jos et huku matkalla. Suosittelen. Tai keksit jotain vastaavaa, kuten kasvissyönti kampanja Usaan yms. Tai "autokiellot" sinne. Keksit varmaan idean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin ahdistaa? Sama kohtalohan on kohdannut kaikkia muitakin ihmisiä ennen sinua. Aniharvat muistetaan enää vaikkapa 1000 vuoden takaa, ja heistäkin "muistamamme" asiat ovat historian saatossa ehtineet moneen kertaan muuttua ja vääristyä, eikä muistomme luultavasti vastaa enää todellisuutta kovinkaan tarkasti. 5000 vuoden takaa ei muisteta juuri ketään ja 10000 vuoden takaa ei ainoatakaan ihmistä. Näin käy myös jokaiselle meistä, enkä ymmärrä, miksi se ketään ahdistaisi.

Jos ahdistus on oikeasti elämää häiritsevää, niin siitä voi jutella vaikkapa terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Terapia tekee hyvää itse kullekin jossain vaiheessa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän