Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo mies. Jatkanko tapailua?

Vierailija
14.08.2019 |

Olen tapaillut erästä miestä kohta muutaman kuukauden ja minua on ruvennut ihmetyttämään hänen käytöksensä. Mies on toiaaalta ihana, huolehtiva ja luotettavan oloinen. Mutta muutamat pienet(?) jutut ovat alkaneet häiritä minua todella paljon.

Esim. mies saattaa alkaa höpöttämään ihan outoja juttuja täysin yhtäkkiä. Jopa keskellä yötä, jos huomaa, että olen hereillä. Ja ne jutut ei välttämättä liity millään tavalla mihinkään, vaan yhtäkkiä alkaa höpöttämään suurinpiirtein mitä sylki suuhun tuo. Esim. yhtenä iltana oltiin käymään tosi myöhään nukkumaan, halailtiin vähän aikaa ja tunnelma oli mukava. Yhtäkkiä mies alkaa puhumaan kuinka makaronit on loppu ja pitäis ostaa lisää makaronia ja että halvinta olisi ostaa iso erä kerralla yms. Ei kuulosta tässä nyt pahalta, mutta kun ne asiat tulee niin yhtäkkiä ja on täysin irrallisia. Seuraavana hetkenä saattaa alkaa puhumaan kuinka mehua pitäisi pullottaa, mutta ei ole pessyt pulloja. Mitä noihin pitäisi edes vastata? Okei, kiitti tiedosta, mutta yritän nukkua?
Lisäksi puhuu todella avoimesti esim. tarpeilla käymisestä, mikä on minusta inhottavaa. Vaikuttaa välillä jotenkin tosi yksinkertaiselta.

Toinen juttu on liika läheisyys. On koko ajan kiinni iholla, silittelee kättä, hiuksia, päätä, pussaa poskelle, otsaan jne. Koko hemmetin ajan pitäisi nyhrätä vierekkäin ja pidellä kädestä ja nukkuakin lusikassa. Todella ahdistavaa tollainen.

Pitäisikö vaan laittaa tapailu jäihin heti? Voiko miehellä olla joku asperger tai vastaava, käyttäytyy välillä vaan niin oudosti? Auttakaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
22/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatin/tilannetaju puuttuu. Asperger todennäköisesti. Missä hän on töissä ? Onko hänellä kavereita, millaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD ? Ajatukset poukkoilee päässä . 

Vierailija
24/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suodatin/tilannetaju puuttuu. Asperger todennäköisesti. Missä hän on töissä ? Onko hänellä kavereita, millaisia?

Assi ei tule iholle, vaan kavahtaa kosketusta ja pitää hakurakoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi