Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo mies. Jatkanko tapailua?

Vierailija
14.08.2019 |

Olen tapaillut erästä miestä kohta muutaman kuukauden ja minua on ruvennut ihmetyttämään hänen käytöksensä. Mies on toiaaalta ihana, huolehtiva ja luotettavan oloinen. Mutta muutamat pienet(?) jutut ovat alkaneet häiritä minua todella paljon.

Esim. mies saattaa alkaa höpöttämään ihan outoja juttuja täysin yhtäkkiä. Jopa keskellä yötä, jos huomaa, että olen hereillä. Ja ne jutut ei välttämättä liity millään tavalla mihinkään, vaan yhtäkkiä alkaa höpöttämään suurinpiirtein mitä sylki suuhun tuo. Esim. yhtenä iltana oltiin käymään tosi myöhään nukkumaan, halailtiin vähän aikaa ja tunnelma oli mukava. Yhtäkkiä mies alkaa puhumaan kuinka makaronit on loppu ja pitäis ostaa lisää makaronia ja että halvinta olisi ostaa iso erä kerralla yms. Ei kuulosta tässä nyt pahalta, mutta kun ne asiat tulee niin yhtäkkiä ja on täysin irrallisia. Seuraavana hetkenä saattaa alkaa puhumaan kuinka mehua pitäisi pullottaa, mutta ei ole pessyt pulloja. Mitä noihin pitäisi edes vastata? Okei, kiitti tiedosta, mutta yritän nukkua?
Lisäksi puhuu todella avoimesti esim. tarpeilla käymisestä, mikä on minusta inhottavaa. Vaikuttaa välillä jotenkin tosi yksinkertaiselta.

Toinen juttu on liika läheisyys. On koko ajan kiinni iholla, silittelee kättä, hiuksia, päätä, pussaa poskelle, otsaan jne. Koko hemmetin ajan pitäisi nyhrätä vierekkäin ja pidellä kädestä ja nukkuakin lusikassa. Todella ahdistavaa tollainen.

Pitäisikö vaan laittaa tapailu jäihin heti? Voiko miehellä olla joku asperger tai vastaava, käyttäytyy välillä vaan niin oudosti? Auttakaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän jo tiedä vastausta

Vierailija
2/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ihan turhasta naiset. Parempi jättää mies jollekulle joka osaa arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä narsistiassburgeraddadhdsampokaulanen.

Löydät kyllä viel arvoisesi

Vierailija
4/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista diagnoosille. Samaa mieltä, mutten tiennyt tuota latinankielistä nimeä sairaudelle.

Vierailija
5/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei puhu suolen toiminnasta. Sinä päätät.

Vierailija
6/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt menen paskalle" Hei, kiitti tiedosta, "V ittu et oli iso jööti"

Vierailija
7/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista diagnoosille. Samaa mieltä, mutten tiennyt tuota latinankielistä nimeä sairaudelle.

Hajosin tälle kommentille täysin, ja alkuperäiselle kommentille myös. Nauran harvoin ääneen joten kiitän teitä tästä ihan vilpittömästi.

Latinankielinen nimi... :'D Olen vähän poikki.

Vierailija
8/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi liian outo ainakin mun makuun. Onko nuo makaroni- ja mehunpullotusjutut häneltä jotain vitsejä, vai tosissaanko hän niitä miettii?

Vierailija
9/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Liian arkisia juttuja keskellä yötä, ei silloin kukaan mieti mehun pullotusta. Liian liimautuva. Älä suostu mihinkään ja sano suoraan EI.

Vierailija
10/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että mies vaikuttaa tosi yksinkertaiselta, ja kuvailujesi perusteella olen kyllä samaa mieltä.

Vierailija
11/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulee mieleen oma adhd mies. Höpöttää välillä mitä milloinkin ja koska vaan, ei oo sellasta suodatinta puheissa, alussa oli kova halailija ja piti olla iholla koko ajan. Mutta fiksu on kun mikä, sydämellinen, rehellinen ja hauska. Ja energinen tietty. Osaa myös muuttaa toimintaansa jonkin verran, kun asioista sanoo nätisti eikä arvostele. En vaihtaisi mihinkään, vaikka välillä sitä on ollutkin kysymysmerkkinä joidenkin juttujen esim. innostusten kanssa :)

Vierailija
12/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee pienestä suhde katkolle. Höpisee varmaan suurin osa välillä mitä sattuu (väsyneenä ajatukset törmäilee toisiinsa). Ja toi liikaa iholla, kyllä se siitä vähenee. Suhteen alkuun liittyy usein tuota. Ihan ihme perusteella ajatellaan heti jotain diagnoosia.. mutta varmaan paras nyt erota, koska ei ole sinunlainen.

Vierailija
13/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suulas ja hellyydenkipeä. Jos nuo piirteet häiritsevät tässä vaiheessa, niin ehkä kannattaa jättää mies sellaisen naisen käsiin, joka noita piirteitä arvostaisi?

Itse erosin erittäin extrovertistä, puheliaasta ja tunnelukkotestin perusteella "kietoutuneesta" miehestä, koska hänen tarvitsevuutensa kulutti hapen omasta hengitysilmasta :( Hän on unelmamies jollekulle muulle. Minä tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa enemmän, kuin hän koki siedettäväksi.

Vierailija
14/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ollakin asperger piirteitä. On niitä pahempiakin vikpja miehissä.

Vierailija
15/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä valittaisit että "mikset sä ikinä enää koske muhun? Mikset sä ikinä enää puhu mulle mistään?"

Vierailija
16/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on selvä. Miehesi on nainen. 

Vierailija
17/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mielestäni kuulosta yksinkertaiselta. Päinvastoin, miehellä risteilee paljon ajatuksia päässä ja jakaa sun kanssa murto-osan niistä. Mulla muuten oli joskus poikaystävä, jonka kanssa seksi oli aika tylsää ja oisin mielummin ollut muualla. Ajatukset risteili sit mm pyykkivuoressa, imuroinnissa ja laskupinossa, tosin osasin pitää suuni aktissa kiinni niistä.

Ehkä teilläkin on ero tulossa muutenkin?

Vierailija
18/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukolle ettet halua kuulla pulloista tai makarooneista, sua ei kiinnosta sellaiset arkiset jutut.. Oppii pitämään päänsä kiinni kun vähän koulutat.

... ja kuten joku sanoikin, niin hetken päästä ihmettelet kun ei se enää puhu mitään...

Vierailija
19/24 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelllä on vaaleanpunaiseksi värjätyt viiikset ja vastaa ainaaa en mä nyt oikeeen tiiiä, ehkä, ehkäää ei ja ehkäää joo taiii mistäs sitä koskaaaan tietääää niiin juoksisin ja aiiika vtun lujaaa.

Vierailija
20/24 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tule mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme