Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemani koulukiusaajat elävät onnellista ja hyvää elämää, toisin kuin ne, joita he kiusasivat

Vierailija
14.08.2019 |

Nämä tyypit keksivät perättömiä juoruja ja teki kaikenmaailman kepposet, jotta ikävä huomio keskittyisi näihin takarivintaaveihin. Ja onnistuivat siinä loistavasti. Yksi päätti jo päivänsä ja toinen on laitoskierteessä. Nämä kiusaajat ja heidän kuuntelijansa vain ovat sitä mieltä, että näitä yhteiskunnan elättejä ei maailma tarvitse. Vaikka hännystelijät tietävät nämä kiusausasiat, ovat sanoneet, että anteeksi pitää antaa ja unohtaa ja yrittää.

Nämä kiusaajat elää hyvää ja varakasta elämää. On hienot työpaikat, perhe, puolisot ja kodit. Seuraajia riittää kun sormia napsauttaa, eikä nämä kiusaajat kuulemma tee mitään väärää, van ovat malliesimerkkejä, vaikka taakse ovatkin jääneet toisten ihmisten savuavat rauniot.

Maailma on epäreilu.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kova koulu

Vierailija
2/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoitko siis jonkinlaiseen karman lakiin? Vai miksi asia ihmetyttää sua?

Vierailija
4/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä todellisuutta. Paha saa todellakin palkkansa, ja muhkeiden bonusten kera.

Vierailija
5/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin. Olen pärjännyt elämässä ihan hyvin. Kiusaaminen oli vain yksi tapahtuma ja aikakausi elämässäni. Se ei ole määritellyt koko elämääni kuten ei esim. Sekään että olin hevostyttö, saksan lukija, silmälasien käyttäjä tms.

Vierailija
6/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin. Olen pärjännyt elämässä ihan hyvin. Kiusaaminen oli vain yksi tapahtuma ja aikakausi elämässäni. Se ei ole määritellyt koko elämääni kuten ei esim. Sekään että olin hevostyttö, saksan lukija, silmälasien käyttäjä tms.

Yrität nyt typistää kiusaamisen joksikin ohimeneväksi, suorastaan harmittomaksi tapahtumaksi, joka on vain saanut kohteen mielissä liian suuret mittasuhteet. Joopa joo. Väitän ettet tiedä kiusaamisesta omakohtaisesti juuri mitään. Onneksi.

Vierailija
7/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkettehän tekin rikkaruohot kukkapenkistä ja raivaatte taimikoista kitukasvuiset puut ja hävitätte munimattomat kanat? Elämän laki ja hyväksy se ap.

Vierailija
8/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihmiset ovat tuotantoyksilöitä?

Vierailija
9/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin omien kiusaajieni elämiä. Näh, kiva et heillä on omat juttunsa. Oon elänyt ongelmissa, mutta näähän vaan kasvattaa!

Vierailija
10/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy hyytyy kun lapsensa joutuu kiusattuksi nähtu on :S

Vierailija
11/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätpähän missä se kaappi seisoo.

Vierailija
12/34 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität nyt typistää kiusaamisen joksikin ohimeneväksi, suorastaan harmittomaksi tapahtumaksi, joka on vain saanut kohteen mielissä liian suuret mittasuhteet. Joopa joo. Väitän ettet tiedä kiusaamisesta omakohtaisesti juuri mitään. Onneksi.

Jotkut ovat henkisesti vahvempia ja selviävät kiusaamisesta lievemmin vammoin. Kumma että kiusatut on aina pakko typistää vaan uhrien kastiin.

Itse en kyllä selvinnyt noin helpolla, muistona paniikkihäiriö ja yhä kolmikymppisenä mietin että olen yhä se p*ska, ruma luuserilehmä, jollaiseksi mua sanottiin. 

Vierailija
13/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusattu 10-vuotiaasta 16-vuotiaaksi. Nuorena alkoi päihteiden käyttö ja irtosuhteet kun hain epätoivoisesti hyväksyntää. Koko kiusaamisen ajan tappelin vastaan. Jos minua lyötiin, löin takaisin ja sain vielä pahemmin turpaan. Hävisin aina, en pystynyt puolustamaan itseäni. Kasvoi kova kuori ainakin. Mutta sisältä olen todella rikki. En silti mieti miten kiusaajilla menee muka paremmin tai vertaile elämääni siihen. En vain halua uhriutia, se asia inhottaa minua. Ehkä minua kiusattiin kun haluttiin nähdä kovan luun murtavan :) ja kyllä siinä onnistuttiin, en kiellä. Pitää vaan pelata näillä korteilla. Kaikki ovat yhtä arvokkaita, jopa ne luuseri kiusaajat.

Vierailija
14/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä. Kyllä kuolema helpoottaisi.

Vierailija
15/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kiusaajista ja kiusatusta. Noin näppituntumalla sanoisin, että tytöt pärjää, koska nämä nälvijätytöt on usein älykkäitä ja pärjääviä tyttöjä. Pojilla taas kiusaajat on luusereita, jotka kiusaa fiksuja ja tunnollisia poikia. Tämä kuvastaa hyvin peruskouluikäisten arvomaailmaa. Tytöistä fiksut ja asiansa hoitavat ovat hierarkiassa korkeammalla kuin heikommat tytöt. Vastaavasti pojilla taas nörttipojat jää niiden renttupoikien taakse.

Vierailija
16/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nytt kiusatttaisi vetäiisin joka jätkältä viidakkoveittellä pääään irti ja laittaisin kirja hyllyyyn ne nättiiin riviiin.

Vierailija
17/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meidän yläasteen "kovispojat" jotka muita porukalla kiusaili on suurin osa nykyään joko päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia tai vankilassa. Jotkut harvat kasvoi aikuisiksi ja rupes käyttäytymään ihmisiksi. Pari "jengin" päähahmoa jo kuollutkin.

Yhtään ei käy kyllä kateeksi, enkä ole enää katkera. Niistä ongelmista se kiusaaminenkin varmaan kumpusi.

Vierailija
18/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nytt kiusatttaisi vetäiisin joka jätkältä viidakkoveittellä pääään irti ja laittaisin kirja hyllyyyn ne nättiiin riviiin.

Eli olet katkeruuttasi muuttunut halveksuntasi kohteeksi. Onneksi olkoon, he voittivat sinä hävisit.

Vierailija
19/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin meidän yläasteen "kovispojat" jotka muita porukalla kiusaili on suurin osa nykyään joko päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia tai vankilassa. Jotkut harvat kasvoi aikuisiksi ja rupes käyttäytymään ihmisiksi. Pari "jengin" päähahmoa jo kuollutkin.

Yhtään ei käy kyllä kateeksi, enkä ole enää katkera. Niistä ongelmista se kiusaaminenkin varmaan kumpusi.

Olisikin ollut noin, niin olisi helpompi hyväksyä ja jättää taa. Kun meillä taas ne eliitin pojat oli kieroimpia ja pahimpia. Nykyään sitten ovat hyvin menestyneitä yritysjohtajia ja elämänsä kunnossa.

Vierailija
20/34 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotikunnassa pahimmat kiusaajat istuvat nyt päättäjinä ja yhden lasta syytettiin kiusaamisesta. Asiaan puuttuneen opettajan työsuhdetta ei jatkettu ja kiusattu pääsi erityisluokalle. Kaikki jatkuu ennallaan, mutta luulot otettiin pois valittajilta.