Teini-ikäisen tytön uusi tuttavuus - järkyttävää!!
Tuossa n. tunti sitten (19.30) ulko-ovemme aukeni. Olin katselemassa tv:tä kultani kanssa, kun tyttöni vilahti omaan huoneeseensa niinkuin normaalistikin tapahtuu, mutta tällä kertaa tytöllä oli vastakkaista sukupuolta edustava kaveri matkassa.
Tässä ollaan mieheni kanssa tunnin verran spekuloitu ja jännitetty, että mitä tässä pitäisi tehdä, kuka huoneeseen oikein tuli, oliko tämä kyseinen poika joku tytön ihastuksen kohde(?). Tyttömme on vasta 15-vuotias, eikä katsota miehen kanssa hyvällä mitään parisuhdetta tuossa iässä. Välillä kuuluu kikattelua, mutta taas välillä hiljenee ja kuuluu vain sängyn narinaa. Kävin äsken kurkistamassa huoneeseen varovaisesti oven raosta ja poika oli minun tyttöni päällä makoilemassa ja halaamassa minun tyttöäni!
Ei herranen aika sentään, tiedän, että seurustelu on normaalia, mutta tuossa iässä noin läheisessä kontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei ei ja vielä kerran ei! Mieheni ehdotti, että tehdään yllätyshyökkäys tytön huoneeseen ja kuulustellaan poikaa, mikä on miehiään. Jos vaikuttaa mukavalta tyypiltä, voidaan keskustella näistä seukkausasioista pojan sekä hänen vanhempiensa kanssa. Jos taas ilmenee, että poika on joku renttu, niin mieheni heittää pojan tästä talosta pihalle niin että lähtee.
Mites muilla teinilapsien vanhemmilla? Onko ollut vastaavaa ja onko antaa vinkkiä jos on kokemusta?
T. Huolestunut äiti 39v ja vielä huolestuneempi isä 33v
Kommentit (37)
Meillä ei livahdeta minnekään tervehtimättä ja ilman kuulustelua. Meikäläinen sentään saa juipit vielä järjestykseen.
Hauku allahia ja katso mitä tapahtuu
Olisiko seurakunnasta apua? Vaikka ei kuuluisi kirkkoon, sieltä kyllä tullaan paikalle, jos kriisiapu on tarpeen.
Teidän pitää antaa solki hoitoa menemällä itse mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään trolli ole, ei mitään hajua mitä te oikein selitätte.
ARVASIN että heti tulee kuittia eikä mitään oikeita neuvoja.. Hmh, on tämäkin kyllä kummallinen foorumi. Me ei mieheni kanssa enää asioida täällä!
-Ap
Onko kultasi samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään trolli ole, ei mitään hajua mitä te oikein selitätte.
ARVASIN että heti tulee kuittia eikä mitään oikeita neuvoja.. Hmh, on tämäkin kyllä kummallinen foorumi. Me ei mieheni kanssa enää asioida täällä!
-Ap
Onko kultasi samaa mieltä?
Tytön isä täällä. Kyllä, olen samaa mieltä mussuni kanssa, täysin tyhjäpäinen foorumihan tämä loppupeleissä on.
Pitääpä yrittää tuo yli lautaa vai mikä nyt olikaan, jostain netistä luimmekin, että sieltä saattaisi saada apua paremmin kuin täältä.
-Tytön isä & äiti
Oletteko ihan varmoja ettei ollut Hakkaraisen Teovo, joka livahti tytön huoneeseen narisuttamaan sänkyä? Tuolla on ollut viimeaikoina himo alaikäisiin.
Munaton ukko jos sallii jonkun tuntemattoman tulla kotiin ilman esittäytymistä.
No minkä ikäisenä annat sun lapses seurustella? Mun äiti sano pari vuotta sitten että koskaan ei saa mennä edes kaveripojan luokse vaan aina pitää olla meillä ja vanhempien kotona jos poikia tuo. Seurustella saan vasta täysi-ikäisenä...
Ja ei, ei olla uskovaisia
Tyttö 16-v
Vierailija kirjoitti:
Ei mee läpä sori. Ton ikäiset panee jos ne panee ja sillä siisti.
Eihän tässä ole muuta järkyttävää kuin ap, jolla ei varmaankaan vielä edes namussa karvoja.
Ymmärrän huolenne, meillä ihan samanlainen tilanne. Tyttö 15 v. alkanut seurustella kesän aikana ja poika hipsinyt aluksi hänen huoneeseensa muina miehinä. Jossain kohtaa otin puhutteluun ja sanoin, että meillä tervehditään aina tulija ensin kun tullaan jne. esitellään. Nyt on tullut kyselyä, että pääsenkö yökylään pojan luo?
Sanoimme mieheni kanssa, että ei käy. Liian aikaista!
Nyt sitten itkee ja painostaa meitä, että suostuisimme.
Arggghh, miksi tämä on niin vaikeaa...
Emme halua, että tyttö aloittaa liian aikaisin mitään vakavampaa seurustelua.
Lupaat vaan, mutta kiva, ettet jatkossa tule suoltamaan näitä täysin tasottomia trollejasi.