Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaus piti pelikonetta vanhusten palvelukeskuksessa yli 20 vuotta – somekohua seurasi äkkilähtö

Vuoristoneuvos Tuura
14.08.2019 |

Twitterissä vanhuksen omainen oli julkaissut kuvan lahtelaisesta palvelukeskuksesta. Veikkauksen pomot mielissään?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä vanhukset saisivat jo ihan itse päättää, mitä tekevät. Sinne ei enää holhousta tarvita.

Vierailija
2/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei vanhukset saisi pelata koneilla? Hemmetin ihmeellistä holhousta jossain asioissa, samalla kun perustarpeita ei kuitenkaan hoideta vaikka kuinka huomautellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa, kun vanhuksia rajoitetaan ja heidän ympärillään hurskastellaan. Esim. Miksi vanhukset eivät saisi itse päättää juovatko olutta ja pelaavatko pelejä.

Vierailija
4/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten rahat on tietty varattu näihin kympin per vessapaperirullan vaihto - tasolle hinnoitelluille palveluille joten ei niistä riitä lantteja veikkaukselle. 

Vierailija
5/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa asua palvelukeskuksessa niin on kai varaa myös pelata pelikoneella?

Vierailija
6/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täytyy olla pilaa? Veikkauksen pelikone vanhainkodissa.

Vierailija
7/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten kanssa työskentelevä ystävä just puhui, kuinka vanhukset olisivat halunneet kesäjuhlat oluineen. Henkilökunta ei uskaltanut järjestää, koska omaiset eivät sitä hyväksyisi. Jo Iltalehteen ulistaisiin. No, samat omaiset käyvät jouluna ja pääsiäisenä tuomassa kälyisen konvehtirasian ja siinä se. Mutta ei ei, sängyssä pitäs maata tai kauniita ja rohkeita katsoa.

Vierailija
8/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole sivistysvaltio. Kaukana siitä.

Hävettää olla suomalainen:(

Vierailija
9/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne omaiset pelkäävät, että heidän perintö pelataan...

Ahneet jälkeläiset.

Vierailija
10/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, jos vanhuksilla ei ole itsemääräämisoikeutta. Pkele sanon minä.

Vierailija
11/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kätevää viedä pelikoneet vanhusten palvelutalojen aulaan. Nyt vanhusten pitää aina lähteä jonnekin Salen tuulikaappiin pelaamaan.

Vierailija
12/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne nyt repii rahat uussuomalaisille?

Vierailija
13/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vanhainkotiin, jossa on baari, yökerho, pikaruokaa, pelikoneet ja bordelli. Ei pelkkää telkun töllötystä. Sitten ei tartte huolehtia linjoista, alkoholin pitkäaikaishaitoista tai seksitaudeista. Peliriippuvuuskaan ei enää ehdi vaivata vuosikymmeniä.

Vierailija
14/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tuplamäärä pelikoneita Ruotsiin verrattuna, vaikka maiden koot huomioiden pitäisi olla toisin päin. Hallituksessa ollaan onneksi huolissaan pienituloisista eläkeläisistä.

Vierailija
15/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tuplamäärä pelikoneita Ruotsiin verrattuna, vaikka maiden koot huomioiden pitäisi olla toisin päin. Hallituksessa ollaan onneksi huolissaan pienituloisista eläkeläisistä.

Veikkauksen toimitusjohtaja ainakin naureskelee makeasti matkalla pankkiin: vuositulot 411 000 e + 33 000 e kannustinbonukset

Vierailija
16/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, jos vanhuksilla ei ole itsemääräämisoikeutta. Pkele sanon minä.

Vi**u, eduskuntasaliin Veikkauksen pelikone  perl**e!

Vierailija
17/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kuvottavaa kuin keski-ikäiset vanhuksia holhoavat perintöjen kärkkyjät.

On se nyt p-le jos ei eläkeläinen saisi pelata jos niin haluaa.

Vierailija
18/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan silloin pelikone on mielestäni arveluttava, mikäli yksikössä on muistisairaita tai muutoin alentuneella henkisillä kyvyillä.

Vierailija
19/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekantelijat saisivat itse päätyä vanhainkotiin, jossa on TV yhdellä kanavalla, älylaitekielto sekä kaikki muu kuin virsilaulu kielletty.

Vierailija
20/44 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhusten kanssa työskentelevä ystävä just puhui, kuinka vanhukset olisivat halunneet kesäjuhlat oluineen. Henkilökunta ei uskaltanut järjestää, koska omaiset eivät sitä hyväksyisi. Jo Iltalehteen ulistaisiin. No, samat omaiset käyvät jouluna ja pääsiäisenä tuomassa kälyisen konvehtirasian ja siinä se. Mutta ei ei, sängyssä pitäs maata tai kauniita ja rohkeita katsoa.

En kyllä tiedä miten henkilökunta edes olisi voinut järjestää tuollaista ilman omaisten lupaa. Kustantamalla oluet itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän