Suomen kielen rumin sana?
Mies kertoi äsken että koira LUTKUTTAA takapuoltaan ja itselläni meni inhonväreet pitkin selkäpiitä pelkästä tuon sanan oksettavuudesta. Mikä sana teitä inhottaa ja miksi?
Kommentit (152)
En osaa sanoa, mutta tarkistapa ihmeessä koirasi anaalirauhasten tilanne tai anna eläinlääkärin tehdä se.
Rauhaset eivät kaikilla koirilla tyhjene itsestään ja se aiheuttaa epämieluisaa oloa koiralle. Ei se sitä perärööriä omaksi ilokseen LUTKUTA.
Joku on sanonut, että äiti on hämmästyttävän ruma sana niin läheiselle ihmiselle.
Rakkaus on myös mainittu.
Mutta onhan niitä. Nuorena naisena inhosin sanaa pimu. Missään tapauksessa en halunnut olla pimu.
Kermaperse.
Yleensäkin tuo perse kuulostaa korvissani rumalta ja härskiltä. Kermaperseellä on varmaan takapuoli täynnä härskiintynyttä maitotuotetta.
Ulkomaalaisen tutun mielestä: Lämpimämpi!
Assburger kirjoitti:
Toinen sana, josta opettaja minua ojensi, oli pääläri.
Kirjoitin tarinan marjaretkestä ja henkilö keräsi puolukoita pääläriin.
Opettajan mielestä ruma murresana pitää korjata kannuksi.
Kun yritin vikistä, että kannu on eri asia, tuli taas joku kiukkuinen tiuskaisu olla viisastelematta.Pääläri.
Kai se on ruma sana sekin?
Pääläri on uusi sana minulle. Mitä se tarkoittaa? Mahtoiko opettajasi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Toinen sana, josta opettaja minua ojensi, oli pääläri.
Kirjoitin tarinan marjaretkestä ja henkilö keräsi puolukoita pääläriin.
Opettajan mielestä ruma murresana pitää korjata kannuksi.
Kun yritin vikistä, että kannu on eri asia, tuli taas joku kiukkuinen tiuskaisu olla viisastelematta.Pääläri.
Kai se on ruma sana sekin?Pääläri on uusi sana minulle. Mitä se tarkoittaa? Mahtoiko opettajasi tietää.
- Oli pakko googlettaa, kun en tiennyt. Ei tarvitse selittää.
Rumin lause on:
Älä rääkkää sitä räkättiä. Enhän mä rääkkääkkään.
Avioton lapsi on suomen ehdottomasti rumin sana.
Lörpettely