Hei siskot, millainen alusvaate tiukan mekon alle, ettei persposket ja jenkkikset tursuile?
Tarvitsen asiantuntevaa apua jonkin alusvermeen valintaan. Minulla on pari kaunista mutta vartaloa myötäilevää mekkoa, joiden ongelma on se, että pikkarien sivurajalla sekä yläreunassa muodostuu näkyville ei-niin-tyylikkäät möykyt. En ilman alkkareita osaa olla, stringit ovat ehdoton nou ja mitään kokovartalospanxia en halua eli mitä vaihtoehtoja on? Olen muuten hoikka mutta aina nuo alkkarit muodostavat rumia pullistumia. Vinkatkaa jotain hyviä tuotteita, mielellään ei mitään kovin (jalkoväliä) hautovia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne alkkarit ovat juuri hyvät, usko huviksesi, olen nimittäin kokeillut vaikka mitä. Mulla on taipumusta hiivatulehduksiin ja herkkä alue on muutenkin ja täyspuuvillaiset alushousut ovat ainoat, mikä sopii ja ne hengittävät ja niiden täytyy olla sopivan löysät ja isot. Tursuiluongelmaa ei ole ollut ennen kuin näiden kireiden mekkojen myötä tuo häiritsee. Ei se pahalta näytä mutta haluaisin ihan sileän pinnan mekkoon, en tykkää jos alusvaatteet ilmaisevat olemassa olonsa muille kuin minulle.
Muotoilevat sukkikset voisi olla. Saako niitä mattapintaisina ja onko ihan tuskaa kiskoa päälle?
Lindexin muotoilevat taitavat olla jotenkin puolikiiltävät. Kyllä niiden pukeminen kestää vähän kauemmin kuin tavallisten sukkisten, mutta ei se mitään kamalaa tuskaa ole kuitenkaan.
/12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oikean kokoiset alusvaatteet, typerys. Ne on liian pienet, jos pureutuu ihoon. On myös olemassa saumattomia hipstereitä, mutta nekin pitää olla oikeaa kokoa, ääliö!
Asiasisältö voi olla oikea, mutta ilmaisutapasi voisi olla sivistyneempänä hyödyllisempi.
Näitä ääliöitä on hyvä joskus herätellä. Aikuinen ihminen ihmettelee ”ääneen” kun alushousut puristaa, ei sitten tule mieleen, että ne on liian pienet. Ja muutoinkin, jos on netissä, niin miksi ei voi itse kirjoittaa hakuun ”saumattomat alushousut”.
Tämä palsta on, minä mukaan lukien, täynnä typeryksiä, joilla ei ole oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne alkkarit ovat juuri hyvät, usko huviksesi, olen nimittäin kokeillut vaikka mitä. Mulla on taipumusta hiivatulehduksiin ja herkkä alue on muutenkin ja täyspuuvillaiset alushousut ovat ainoat, mikä sopii ja ne hengittävät ja niiden täytyy olla sopivan löysät ja isot. Tursuiluongelmaa ei ole ollut ennen kuin näiden kireiden mekkojen myötä tuo häiritsee. Ei se pahalta näytä mutta haluaisin ihan sileän pinnan mekkoon, en tykkää jos alusvaatteet ilmaisevat olemassa olonsa muille kuin minulle.
Muotoilevat sukkikset voisi olla. Saako niitä mattapintaisina ja onko ihan tuskaa kiskoa päälle?
Voi hyvänen aika. Miksi et etsi tietoa sukkiksista googlaamalla?
Selvästi ostat kaiken liian pienenä, kun alusmekkokin on pitänyt leikata päältä.
Ja kenenkään hiiva ei aktivoidu, jos pidätte muutaman tunnin hyvälaatuisia saumattomia housuja, jotka eivät ole liian pienet. Luonnollinen karvoitus pitää tietysti olla, se on alapäässä juurikin suojaa antamassa.
Osta oikean kokoiset saamattomat alushousut ja OIKEANKOKOINEN alusmekko, ongelma on ratkastu.
Oikea koko on tietty tärkeä juttu, mutta ymmärrän kyllä tämän hiivaongelman. Itselläni mitkä tahansa keinokuituiset alushousut saavat alapään muutamassa tunnissa kutiavaksi. Puuvilla tai silkkihousuilla ei mitään ongelmaa. Täysi puskakin löytyy ettei se ole ongelma. -eri
Tässä ap, en ole koskaan käyttänyt mitään alusmekkoja eli tuo joka on leikannut itsensä niistä ulos oli joku toinen. En osta liian pieniä vaatteita. Mutta kiitos vinkeistä, käyn Lindexillä katsomassa ainakin tuon mekon ja sukkikset.
Mun on pakko sanoa, että vaikka näitä keskusteluja luen ja vähän naureskelenkin niin kyllä on pakko ihmetellä, miten aina haukutaan ääliöksi ja typerykseksi toisia, oli keskustelu mikä tahansa. Haukutteko livenäkin?
Kiitos siis niille, jotka auttoivat noviisia. Haukkujalle terveiset, että olisi ehkä sosiaalisessa yhteiskunnassa elämisen kannalta kaikille mukavampaa, jos loiventaisit ilmaisuasi ystävällisemmäksi.
Se, joka leikkasi alusmekon päältään olin minä, en ap. En yleensä osta liian pieniä vaatteita, enkä tuon jälkeen ole yrittänytkään käyttää spanxejä ollenkaan, vaan nimenomaan sopivan kokoisia tavallisia mummokalsareita ja oikeankokoista tavallista alusmekkoa. Näiden kanssa minulla ei ole mitään ongelmaa. Kerroin tarinani muotoilevien alusvaatteiden hankaluudesta ihan vain huvin vuoksi. Pahoittelen syntynyttä sekaannusta.
Mulla on tämän tapaiset
https://www.next.co.uk/style/st085155#108382
Eli rintojen alle tulevat, lahkeelliset muotoilevat housut. Ei saa olla yhtään liian pienet, etteivät lähde rullaamaan.
Myös riittävän korkeavyötäröiset sukkahousut sopivat.
Tai sitten ei alushousuja tai sukkahousuja lainkaan, sekin on keino välttää makkaroita tai saumanpaikkoja, ei vain sovi kömpiä matalasta taksista punaiselle matolle paparazzien kameroiden välkkeessä :D
Taas tämä fetisisti on palstoilla.