Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuan nettikaupalla ei vielä mahdollisuuksia

Vierailija
14.08.2019 |

jää öykkärien kuriositeetiksi. Tårta på tårta. Naurettavimmillaan trokari käy Prismassa, kertoo hinnat kahdella ja narraa asiakasta pienellä "kuljetusmaksulla".
Mutta tulevaisuudessa voisi toimia. Siis ei sikakallista myymälä erkostoa ollenkaan, vaan suuri 90% automatisoitu tukku, josta toimitukset asiakkaalle. Voisi myydä tuoretta tavaraa paljon pienemmin kustannuksin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ei mahdollisuuksia? Itse olen tilannut ruoat jo pari vuotta pääosin netistä ja niin näyttää moni muukin ainakin täällä Helsingissä tekevän. Kauppahalli24:sta tai K-nettikaupasta (Citymarket Eastonista, koska siellä hyvä valikoima ja suht lähellä) pääosin.

Vierailija
2/5 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin! Jos täältä saisi samaa palvelua mutta kun ei saa, ei ketään kiinnosta Lappiin näitä laittaa.

T. Meri-Lapin alueelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin! Jos täältä saisi samaa palvelua mutta kun ei saa, ei ketään kiinnosta Lappiin näitä laittaa.

T. Meri-Lapin alueelta[/quote

Ongelma on varmaan se, että harvaan asutuilla alueilla kuljetusmaksut kasvaisi liian isoiksi, kun ei välttämättä ole samalle suunnalle paljoa tilauksia, ja välimatkat on toisinaan lisäksi yleensäkin pitkät. Esim. jos täällä Helsingissä tilaan vaikka Kauppahalli24:ltä, niin kun kuljetus tulee niin siellä autossa on iso määrä niitä kasseja, ei hinnaksi tule niin valtavasti per kuljetus jos samalla ajolla jakelee vaikka sadalle taloudelle.

Vierailija
4/5 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun älyssä vikaa, mutta mä en oikeasti tajua tätä lausetta:

"Naurettavimmillaan trokari käy Prismassa, kertoo hinnat kahdella ja narraa asiakasta pienellä "kuljetusmaksulla"."

Vierailija
5/5 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mun älyssä vikaa, mutta mä en oikeasti tajua tätä lausetta:

"Naurettavimmillaan trokari käy Prismassa, kertoo hinnat kahdella ja narraa asiakasta pienellä "kuljetusmaksulla"."

Rautalankaa: Toimittelija testasi nettikauppaa. Kauppiaalta oli unohtunut Prisman kuitti mukaan toimitukseen.