Monenko kanssa seurustelit ennen Sitä Oikeaa?
En suostu uskomaan että olen ainut jolla on MONTA vakavampaa suhdetta takana. Mulla siis 7 ja nyt olen kihloissa❤️
Kommentit (53)
En seurustellut kenenkään kanssa, mutta oli n 30 irtosuhdemiestä ja kaksi hyvää miespuolista ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä ahdista että ootte jonkun kanssa ihanassa suhteessa mut tajuatte koko ajan ettei se ole sitä mitä lopulta haluatte?
Mulla on välillä kesäheiloja eikä kumpikaan halua enempää
Tää. Toinen juttu jos ainut tavoite on loppuelämän liitto ja Se Oikea
No nuo kesäheilastelijathan siihen mystiseen oikeaan uskoo. Muut sitoutuu ja rakentaa siitä suhteesta sen oikean.
En todellakaan hae sitä oikeaa. En halua sitoutua ja nautin silti kiintymyksestä ja läheisyydestä vaihtamatta joka päivä. Kevytsuhde on upea ratkaisu.
Kesäheilat on aliarvostettuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä ahdista että ootte jonkun kanssa ihanassa suhteessa mut tajuatte koko ajan ettei se ole sitä mitä lopulta haluatte?
Mulla on välillä kesäheiloja eikä kumpikaan halua enempää
Tää. Toinen juttu jos ainut tavoite on loppuelämän liitto ja Se Oikea
No nuo kesäheilastelijathan siihen mystiseen oikeaan uskoo. Muut sitoutuu ja rakentaa siitä suhteesta sen oikean.
En todellakaan hae sitä oikeaa. En halua sitoutua ja nautin silti kiintymyksestä ja läheisyydestä vaihtamatta joka päivä. Kevytsuhde on upea ratkaisu.
Kesäheilat on aliarvostettuja <3
Kesäheilat on IHANIA
Vierailija kirjoitti:
En seurustellut kenenkään kanssa, mutta oli n 30 irtosuhdemiestä ja kaksi hyvää miespuolista ystävää.
Olen siis ollut hyvin nirso, että kenen kanssa lähtisin pitkään suhteeseen, se ei ole ollut minulle koskaan tavoite eikä itseisarvo. Toisaalta irtosuhteet ovat minusta erittäin ok, jos niissä ollaan rehelliwesti vain seksin takia, eikö vedätetä ketään. Ja uskokaa tai älkää, tunnistin Sen Oikean heti ensi näkemältä ja menimme naimisiin. Juuri on ollut vaikeuksia, mutta niistä on selvitty ja kaikki muuttunut taas hyväksi, välillä voisin vannoa, että yliluonnollisen johdatuksen avulla. Uskon todellakin Siihen Oikeaan, en suosittele tyytymään semihyvään.
Ensimmäinen on Se Oikea. Yhdessä yli 30 vuotta onnellisesti. Kukaan muu ei saanut edes harkitsemaan kaveruutta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, nuorempana kyllä. Ehkä kun olen elänyt sen perheenperustamisvaiheen (väärän kanssa...), lapset on tehty ja olen ollut yksinkin vuosia, niin nyt on helppo "tyytyä" siihen, että on jokuk mukava ihminen siinä vierellä, vaikka mitään suurta rakkautta ei olekaan. Silti mukavampaa kuin yksin, kun on hyvää seksiä ja kiva harrastuskaveri kaikkeen puuhaan ja matkoille. Olemme miehen kanssa avoimesti puhuneet tästä, emme kumpikaan koe mitään suurta tunteenpaloa, mutta olemme kiintyneet toisiimme ja arvostamme toisiamme, meille tämä riittää.
Joten toisaalta, ehkä tämä onkin suorastaan sitä mitä lopulta haluan. En kaipaa mitään päätä sekoittavaa, huumaavaa rakastumista enää.
Miksi se oikea mielletään hullaantumiseksi ja pieniksi sydämiksi ja afroditen nuoliin? Itse odotan vain sitä henkistä kohtaamista joka ei jätä mitään epäselvää. Maallisen taivalluksen jakaminen kyseisen henkilön kanssa olisi hauskaa ja kevyttä, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se oikea mielletään hullaantumiseksi ja pieniksi sydämiksi ja afroditen nuoliin? Itse odotan vain sitä henkistä kohtaamista joka ei jätä mitään epäselvää. Maallisen taivalluksen jakaminen kyseisen henkilön kanssa olisi hauskaa ja kevyttä, luonnollisesti.
No eikse henkinen kohtaaminen ole luonnostaan niitä Afroditen nuolia.
Vierailija kirjoitti:
Voisit etsiä erikseen ystäviä ja erikseen sitä eroottista suhdetta? Jos noi pystyy erottamaan toisistaan noin selvästi, niin sehän tekee varmaan etsinnästä helpompaa. Mulla oli vaikeaa siksi, että ne niin harvoin osuvat yhteen.ja samaan ihmiseen.
6 eksää ja rakastin yhtä joka kuoli.
Onneksi olkoon, ap. Milloin ja millaiset häät luvassa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, ap. Milloin ja millaiset häät luvassa?
Kiitos! Tulevana kesänä ja n. 100 tullaan kutsumaan + avecit. Vihkiminen aiotaan hoitaa mökkirannassa läheisimpien kesken ja juhlat sit miehen vanhempien tilalla kaikille