Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko kanssa seurustelit ennen Sitä Oikeaa?

Vierailija
13.08.2019 |

En suostu uskomaan että olen ainut jolla on MONTA vakavampaa suhdetta takana. Mulla siis 7 ja nyt olen kihloissa❤️

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kihloissa olo muka merkitsee, ei mitään. Itse olen tehnyt lapset yhden hällävälin kanssa, yhden burnoutin seurauksen kanssa menin naimisiin ja kun mielenterveysongelmani ei ottanut loppuakseen vielä lyhyesti kävin toteamassa, että jo on turhaa puuhaa ja sen jälkeen olen ollut sinkkuna, mitä hieman erehdyin hetkeksi seukkaamaan, mutta tajusin nopeasti pilaavani taas elämäni ja tässä sitä ollaan, vieläkin ilman sitä "oikeaa", Ei sellaista " oikeaa "olekaan, on vain eri tasoisia virheitä.

Vierailija
22/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 koe porasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi avioliitto, yksi 3,5 vuoden seurustelusuhde, kaksi tai kolme 1,5 vuoden suhdetta ja muutama räpellys.

Vierailija
24/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi räpellys suhdetta, ennen kun kolmas toden sanoi 💘

Vierailija
25/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kihloissa olo muka merkitsee, ei mitään. Itse olen tehnyt lapset yhden hällävälin kanssa, yhden burnoutin seurauksen kanssa menin naimisiin ja kun mielenterveysongelmani ei ottanut loppuakseen vielä lyhyesti kävin toteamassa, että jo on turhaa puuhaa ja sen jälkeen olen ollut sinkkuna, mitä hieman erehdyin hetkeksi seukkaamaan, mutta tajusin nopeasti pilaavani taas elämäni ja tässä sitä ollaan, vieläkin ilman sitä "oikeaa", Ei sellaista " oikeaa "olekaan, on vain eri tasoisia virheitä.

Kihlat on looginen askel kohti avioitumista vaikka osalla mieli tai sen terveys muuttuiskin.

Vierailija
26/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasken vakaviksi.

Vierailija
27/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osuin heti ekalla oikeaan. En kadu yhtään koska hän on kaiken arvoinen!

Vierailija
28/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt neljäs pidempi (yli vuoden) suhde, sen lisäksi pari puolen vuoden tapailua. Varsinaista "oikeaa" en ole löytänyt, eniten tunteita on ollut edellisessä pitkässä suhteessani, joka päättyi viisi vuotta sitten, mutta siitä nyt ei tullut mitään. Nykyinen ei ole todellakaan "se oikea", mutta mukava seurustelukumppani silti.

Vierailija
29/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihlat on looginen askel kohti avioitumista vaikka osalla mieli tai sen terveys muuttuiskin.

Joo mutta se on yhtä yhtä merkityksetön kuin avioliittokin. Ihmiset menee muistakin syistä kihloihin ja naimisiin kuin rakkaus, varmasti suurin osa menee muista syistä kuin rakkaus. Sille toiselle ei vain sitä kerrota, parisuhde ei tarvitse kuin yhden rakastuneen toteutuakseen. Toisen motiivit voi olla ihan mitä tahansa.

Vierailija
30/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ahdista että ootte jonkun kanssa ihanassa suhteessa mut tajuatte koko ajan ettei se ole sitä mitä lopulta haluatte?

Vierailija
31/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä ahdista että ootte jonkun kanssa ihanassa suhteessa mut tajuatte koko ajan ettei se ole sitä mitä lopulta haluatte?

Mulla on välillä kesäheiloja eikä kumpikaan halua enempää

Vierailija
32/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Toinen juttu jos ainut tavoite on loppuelämän liitto ja Se Oikea

Vierailija
33/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti 2. Yhtä ei lasketa.

Vierailija
34/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen toista kertaa. En usko siihen että on vain yksi se oikea. Sitoutuminen on valinta.

Vierailija
35/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut yhdenkään kanssa. Olen vain pitänyt hauskaa ja katsonut alkaako se tuntua oikealta ja jos ei ole tuntunut hyvältä, niin siirryin jo seuraavaan. Kaiken hauskan keskelyä löytyi yksi mies, joka alkoi olla siinä vierelläni enemmän ja viihdyin hänen kanssaan tosi hyvin. Hän oli se oikea ja sitä on kestänyt läpi elämän.

Vierailija
36/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 2 poikaystävää nuorena. Olin 20 kun tapasin mieheni. Siitä on nyt 29 vuotta. 

Vierailija
37/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi

Vierailija
38/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Toinen juttu jos ainut tavoite on loppuelämän liitto ja Se Oikea

No nuo kesäheilastelijathan siihen mystiseen oikeaan uskoo. Muut sitoutuu ja rakentaa siitä suhteesta sen oikean.

Vierailija
39/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyvin kevyttä seurustelua joita kuvaa parhaiten sana "säätö" jo siitäkin syystä että niistä ei koskaan tiennyt oikein mitä ne olivat vaan koko ajan oltiin vähän eri lailla yhdessä tai erikseen.

Sitten sattui kohdalle se klassinen "se oikea" ja äkkiä kaikki oli ihan selvää ja helppoa. Ei mitään säätämistä tai soutamista ja huopaamista vaan vain ihanaa yhdessäoloa. Silloin tajusin mikä ero on ihastumisella ja rakastumisella.

Vierailija
40/53 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 11 päivän "yhdessä oleminen" 13-vuotiaana lasketaan (tai 7 päivän, mulla kesti muutama päivä kuulla kaverin kautta että poikkis oli sanonut jollekin ettei me ollakaan yhdessä) niin yhden. Muussa tapauksessa 0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi