Jos miehesi jättäisi sinut toisen naisen takia, ottaisitko takaisin?
Kommentit (43)
En ottaisi, en missään tapauksessa.
Ja olen oikeasti kokenut tämän. Mies yritti puolen vuoden kuluttua tulla takaisin kun erossa asunnosta saamansa rahat oli pöllytetty ja arki astui uuteenkin elämään.
Otin koska äijällä on paljon rahaa ja iso muna ja koska se sanoi, että se eukko oli koko elämänsä hirvein virhe.
Kuitenkin näitä tapauksia on, että on palattu yhteen. Eikö täällä ole ketään, joka näin on toiminut?
Kyllä varmaan, tiedän miten surkeita muut miehet on, yksi hairahdus ei vielä tekisi hänestä niin kehnoa mitä muut on. Ajatus siitä että jättäisi minut jonkun toisen takia on kylläkin lähinnä huvittava. Kenen muka? Muut naiset on rinnallani kuin varjoja.
En. Ei voisi koskaan olla varma milloin taas löytäisi jonkun "paremman" ja lähtisi uudestaan lätkimään.
Mutta jos mies katuisi ja tajuaisi vasta eron jälkeen mitä menettää?
Saattaisin ottaa, sillä olen itse välillä kuvitellut olevani rakastunut toiseen mieheen ja unohtaneeni nykyisen mieheni. Silloin emme vielä seurustelleet, mutta sama asia se oikeastaan on.
Onko ap:lla omia kokemuksia asiasta? Joko mies haluaa takaisin tai itse on kyseinen mies...
On pakko.
Lapsen kautta koitan sitoa ku en muutakaan saa.
Nina, 42v, 158 ja 108kg
En ikinä.