Jos miehesi jättäisi sinut toisen naisen takia, ottaisitko takaisin?
Kommentit (43)
En todellakaan, tää on jo niin nähty. Ilman vakavempaa suhdetta elelisin lopun elämäni.
Ottaisin. Tietysti ottaisin! Rakastanhan häntä - ehdoitta. Rakkauteni ei siis loppuisi hänen mokaansa.
En todellakaan ottaisi. Jos olet ottamassa takaisin ap, niin mieti nyt onko ihan täysjärkisen hommaa.
En ottaisi. Luottamukseen tulisi niin suuri särö, että tuskin jaksaisin sitä työmäärää, mitä sen eteen pitäisi tehdä, että se palautuisi.
Suhteessa täytyy muutenkin olla paljon vialla, jos toinen päätyy tällaisen ratkaisuun. Näin olisi aikakin omalla kohdallani. Parempi olisi jatkaa elämiä jatkossa omilla tahoilla.
En todellakaan. Se olis kerrasta poikki.
En ole ottanut eikä ole kyllä ollut tulossakaan. Muutaman kerran olen vielä paneskellut heidän kanssa sen jälkeen kun ovat uuden kanssa alkaneet seurustella virallisesti, ihan vaan kostaakseni ja tuhriakseni heidän lumivalkoisen rakkautensa.
En ottaisi takaisin. Mutta jos niin kävisi, niin itse varmasti olisin niin romahtanut, etten voisi rakastaa enää, vaan harrastaisin irtosuhteita, kunnes tulisi vastaan unelmieni mies ja jättäisin tämän petturimieheni, joka ajoi minut pönkittämään itsetuntoani vierailla miehillä.
Never. Olen kyllä pannut jälkeenpäin kertaalleen, ja ilmoittanut tästä sille uudelle tyttikselle :)
En ottaisi. Kyllä se sellainen loukkaus olisi, että paluu on mahdotonta.
Ottaisin jos katuisi ja olisimme loppuelämän yhdessä. Hän on minulle ainoa oikea.
En ottaisin. Tapailin työkaveria. Mies tapaili myös toista naista ja päätti, että haluaa ehkä seurustella toisen naisen kanssa. Ok. Harrastin edelleen seksiä miehen kanssa ja jätin pitkiä punertavia hiuksia miehen kotiin, että uudelle naiselle kävisi selväksi ettei ole ainoa siellä viihtyvä. Heidän juttunsa päättyi. Mies halusi, että me alkaisimme seurustelemaan oikeasti. En halunnut sitä. Mies on kuitenkin mukava tyyppi ja hyvä sängyssä, joten olemme kavereita ja joskus harrastamme seksiä. Mies on edelleen 4 vuotta myöhemmin sitä mieltä, että olen sittenkin hänen elämänsä nainen ja hän haluaisi seurustella, muuttaa yhteen ja hankkia lapsia, mutta minun mielenkiinto seurusteluun loppui kun hän kokeili toista. Sinällään harmi, mutta en vain enää näe miestä romanttisesti kiinnostavana.
Tosimies valitsee vaimon niin ettei jätä häntä myöhemmin.
Kauheen katkeroita kalkkunoita, lehmä ja haperoita tällä. Nuuh nuuh! Yrjööööö!!
jännitys kirjoitti:
Vain jos mies on hákannnut mua suhteen aikana ja omaa ison mulkun.
Håkan toimi just niin.
En ottaisi, pärjään hyvin yksinkin.