Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset ja kivulias ulostaminen ja kivuliaat ilmavaivat

Vierailija
13.08.2019 |

Onko muilla näitä? Mistä ihmeestä johtuu? Mulla on kuukautisten aikaisen ulostamisen ja ilmavaivojen kivut lisääntyneet tänä vuonna ja varasinkin ihan varulta lääkäriajan. Kipuja on yleensä vain ensimmäisenä ja toisena päivänä. Olen 22v, menkat alkoi 11 vuotiaana ja ovat olleet tähän vuoteen asti lähes täysin kivuttomat ja myös säännölliset ihan alusta asti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Voi olla endometrioosia tai sitten vain sulla on menkkakivut pahentuneet aiemmasta. Aika monilla naisilla liittyy PMS-oireisiin vatsanturvottelua, ilmavaivoja, vatsan kramppeja yms. Oletko aloittanut/ lopettanut mitään ehkäisyä?

En ole nyt käyttänyt pariin vuoteen hormonaalista ehkäisyä. Aiemmin olen kokeillut minipillereitä ja hormonikierukkaa, mutta molempien kanssa vuosin koko ajan. t:ap

Vierailija
22/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonut nopeasti? ruokavalio vaihtunut? liikunta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juurikin sama vaiva. Kävin viikko sitten gynellä ja kohdunlimakalvo on paksu ja otettiin näyte. Nyt on menkat viidettä päivää, alavatsa kramppaa ja voi jumaliste jos vatsassa on pienikin ilmakupla, ihan järkyttävä kipu. Ulostamisesta puhumattakaan. Sen jälkeen helpottaa, mutten uskalla syödä mitään, ettei suolistossa kiertäisi mitään... Mikä tähän auttaa ja miksi keho reagoi noin?

Vierailija
24/24 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ruokavalio kunnossa?  Liikutko riittävästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän