Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitetaan tässä ketjussa leikkien, että olisimme äitejämme

Vierailija
13.08.2019 |

Minä en kyllä anna mittän arvoa tuommoiselle. Kirjoitella ihmisten kanssa, joita ei tunne, eikä mitään asiaakaan ole. Kai minä olen vain niin tosikko.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö se on se paikka, kun Helmisen Riitta kertoi, että kaikki täällä äitejään pilkkaavat? Kai me sitten ollaan niin inhottavia oltu ja kaikki tehty väärin.

Vierailija
22/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tietokoneita. Mua ei sais ikinä mihinkään tollaseen nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha täällä aikaansa kuluttaa, vaikuttaa ihan höpöhommalta koko touhu.😁

Jatkan tätä kirjan lukemista, hiljainen pirtti ja kynttilät.

Kullan pitäisi tulla kotiin, niin mennään yhdessä saunaan ja nukkumaan.

Mukavaa iltaa muillekin ja hyvää yötä!☺️

24/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän pitkäksi aikaa nuo perunat uskaltaa jättää maahan? Onko kylmiä öitä jo, vai uskaltaako vielä antaa olla maassa?

Mistä te muuten ostatte turvetta?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
25/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako se tyttö siellä netissä tuukkaa? Tekisi nyt jotain muutakin....

Vierailija
26/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini joka ei koskaan 60-vuotisen elämänsä aikana tutustunut netin ihmeelliseen maailmaan ei ole ollut kahteen kuukauteen sanomassa enää mitään...

"ihminen on sen ikäinen kuin tuntee olevansa", äidin lause jää aina elämään :)

Vierailija
27/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syönyt mitään terveellistä tänään? Ulkona oli muuten tosi hyvä ilma! Vink vink...

Vierailija
28/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*silmien pyörittelyä* Et kai sä oikeesti käy vauva-palstalla? Lukisit kulta kirjoja! Muuta en kyllä osaa neuvoa. Ai te riitelitte? No ei tosta kyllä näytä nyt tulevan yhtään mitään. Muista että hyvin voi erotakin, kyllä lasten kanssa yksinkin pärjää! No en mä nyt muuta neuvoa tohon osaa antaa! Älä rähjää! Mä lopetan tän puhelun nyt!!

Vierailija
29/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa. Ääääääää. Revin tukan päästä. Ei tästä tuu mittää. Nykyajan hömpötyksiä. Katon myöhemmin.

Silloin kun minä olin keskikoulussa opetettiin että eegeri on eegeri.

Vierailija
30/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites sulla menee, oletko saanut nukuttua? Koska tulet käymään?

Vierailija
31/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataanko foliosta tähtiä ja kiinnitetään ne nuppineuloilla keittiön verhoihin? Kuvitellaan niiden olevan ihan oikeita, jotka välkehtivät taivaalla:)

Vierailija
32/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nyt turvallista? Onkohan? Enkä kyllä yhtään ymmärrä mikä siinä on kun pitää internetissä niin rumasti toiselle sanoa. Itse kyllä haluan olla fiksusti ettei kukaan vaan ajattele mitään ja että kaikilla on hyvä mieli. Toiaaalta on niin hirveä kiire pahoittaa mieltään ja miettiä toisten tekemisiä että eipä minulla täällä niin ole aikaa pyöriä. Paitsi facebookissa, siellä tykkään olla vaikka sielläkin ihmiset kyllä sanoo niin rumasti enkä kyllä voi ymmärtää mitä sellaisten päässä liikkuu. Enkä ikinä tykkää semmosista kommenteista niinkun en oo pitkään aikaan tykännyt Tertun julkaisemista EläHyvnRakastaPaljonblaablaa -kuvista koska se sanoi sillon kaksi kuukautta sitten mun koirasta rumasti. En oo yhtään neuroottinen enkä pitkävihainen ihminen mutta kyllä kun se Marjatta sillon pari vuotta sitten kommentoi että....

Vierailija
33/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä jotain kiinnostavaa? Tarttis saada puhelinlinjaa vapaaksi modeemilta. Äläkä paina esciä/entertiä noin montaa kertaa peräkkäin vaan ODOTA rauhassa ensin (äiti oli atk-suunnittelija ja meidän perheen it-tuki).  

Vierailija
34/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä hyvä että nykyään on olemassa tuommosia välineitä, voe kysyä apua jos tarvihtoo. Mutta en minä kyllä uskaltaes kun eihän sitä tiedä ketä siellä kirjotteloo, kyllä siellä varovainen pittää olla eikä itestään liikoja kertoa.

Vierailija
35/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  naisen pitää ymmärtää panostaa hiukan myös itseensä, sitä huomaa pian ettei kiinnosta enää ketään jos antaa itsensä metsittyä kuin menninkäinen. Kyllä sunkin pitäisi nyt sentään edes meikata hiukan. (tilanne .jossa ollaan lähdössä mökillä lähikauppaan).

Koska sä olet viimeksi hoitanut noi sun kantapäät???

Vierailija
36/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset käyttää ruokotonta kieltä nykyään!

Vierailija
37/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä seksijuttuja täällä niin kuin ei elämässä muuta olisi!

Vierailija
38/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun sunnuntailounaani ei nyt kyllä onnistunut ollenkaan. On suolatonta. Mitä mieltä olet, eikö olekin mautonta, joskus olen tehnyt parempaa. Salainen ainesosani on runsas valkosipuli, siitä tulee täyteläinen maku. Mutta nyt ei onnistunut...

Kahden tunnin päästä: mitä olitte ruuasta mieltä, maistuiko ollenkaan, kun jotenkin ei tullut nyt niin maukasta.

Vierailija
39/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun otan ja pesen nää sun margariinirasiat, näistä saa tosi hyviä pakasterasioita. Sitten kannattaa pestä myös jugurttipurkit, ne on käteviä lasten mukeja jos vaikka jonnekin retkelle joskus lähdette.

Vierailija
40/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan, että olen tänään siivonnut varaston, pessyt kylpyhuoneen ja kaksi koneellista pyykkiä, käynyt hoitamassa isän haudan ja ihan neljällä eri julkisella menin, kun en viitsi vaivata autokyytiä pyytämällä.

Pihan vielä kitkin rikkaruohoista illalla.

Mitä? Ei, huomenna ei vierailu sovi, siivouspäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän