Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitetaan tässä ketjussa leikkien, että olisimme äitejämme

Vierailija
13.08.2019 |

Minä en kyllä anna mittän arvoa tuommoiselle. Kirjoitella ihmisten kanssa, joita ei tunne, eikä mitään asiaakaan ole. Kai minä olen vain niin tosikko.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eikö sinun pitäisi tehdä enemmän kotitöitä, eikä norkoilla tällä palstalla?

Vierailija
2/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä aikuisella ihmisellä muuta tekemistä ole. Ikkunatkin pesemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, eikö sua pelota, että joku sinut tunnistaa? Onko tuo turvallista?

Vierailija
4/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antakaa nyt nuorten hassutella. Pitäähän se tajuta, että nykynuoret ajattelee niin eri tavalla. Tulkaa nuoret sanomaan, kun haluatte mehua ja kakkua.

Vierailija
5/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella palstalla roikut. Mitä ihmisetkin sanoo. Häpeä!

Vierailija
6/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun kannattais lopettaa tuo nettipalstoilla olo? Ei varmaan kukaan normaali ihminen mitään kirjoittaisi sinne. Onko sulla asiat kunnossa? Ookko sinä ihan terve? Mihin se joululahjasatanenkin hävisi niin nopeasti? Katoppa tännepäin että onko sun pupillit suurentuneet?

Vierailija
7/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä... emmä siis ennoo kännissssä kunn en ja helpoo aina haukkuuu jjja kunn ei et oo arvotsanu ikinä ja kax tai jotaikin kaljaa otain niin kajee niåpåotuss.

Vierailija
8/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et sitten tästä elämästä paljoa ymmärrä. antaa kaikkien kukkien kukkia, onnellisuus ja yhteys toisiin ihmisiin. se on elämänsuola vaikka sitten näin interneettin välityksellä. elämä opettaa. toisia. voimia ongelmiisi ja ratkaisuja!

Vierailija
9/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä kirjoittelet. Kurittaisit vaikka lapsiasi niin tekisit jotain hyödyllistä. Se joka vitsaa säästää se lastaan vihaa. Miksi et anna kuria lapsillesi, taas tuolla onnellisena leikkivät. Kitke niiltä luuulot pois, mokomilta. Mitä nekin ja sinä luulette olevanne. Kyllä saa silmät päästään hävetä teitä.

Vierailija
10/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai minä nyt semmosille palstoille kirjoittelemaan. Mitä sitä meikäläisellä sanottavaa siellä kaikkia lukeneita ihmisiä ja nuorempia. Naurasivathan ne tämmöselle.

Vierailija
11/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma , kun noin mukava poika ei muka saa tyttöystävää. Outoja nuo nykytytöt.

Vierailija
12/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella hyvä sarja se Downton Abbey, oletteko katsoneet? Miten niin ette ehdi katsoa telkkaria? Kääntäkääs nyt kakkoselle, siellä on kiinnostavaa asiaa puutarhanhoidosta, saisitte tekin innostusta siihen hommaan.

Vierailija
13/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielipiteillä ole väliä . Antaa muiden puhua

Vierailija
14/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaekellaesta hupatusta! Eekö sulla oo mittää oekeeta hommoo?

Vierailija
15/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella hyvä sarja se Downton Abbey, oletteko katsoneet? Miten niin ette ehdi katsoa telkkaria? Kääntäkääs nyt kakkoselle, siellä on kiinnostavaa asiaa puutarhanhoidosta, saisitte tekin innostusta siihen hommaan.

Tuleeko ne yhtä aikaa muitten sarjojen kanssa? En minä niin paljon sitä telkkaria, mutta katson minä Emödeilin, Salkkarit ja Kauniita ja rohkeat ja tennistä jos tulee ja jotain hyvää musiikkia ja tietokilpailut katon. Mutta en minä kaikkia ohjelmia.

Vierailija
16/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä mä nyt sen viestin tänne kirijootan? Jaa, tuohon? No, nyt mä kirijootan tähän... Mistä mä tämän nyt lähetän sitte? Jaa, siitäkö painetaan? Noin... sinne lähti.

Vierailija
17/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista, pitää miettiä mitä sinne kirjottaa ja siellä on vaikka minkälaisia ihmisiä. Mitä naapuritki ja sukulaiset sanoo jos ne tietää , että tuommosta .

Vierailija
18/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tuon tytön imuroimaan. Nautin kioskilta hakemaani kahvijäätelökakkua, jota en jostain syystä tarjonnutkaan kahvivieraille. Marjakausi on parhaimmillaan, mutta valmismarjakiisseli saa nyt pennuille kelvata. Minä en nyt jaksa tiskata. Taidanpa tästä mennäkin tästä tuonne istumaan tuohon lattialle ja katsoa jotain mukavaa kun jaksa muutakaan nyt enää ennen nukkumaan menoa. Ei tässä jaksa murehtia ja huolehtia kotitöistä kun on niin mukava talvi-ilta. (Tapahtui 70-luvulla)

Vierailija
19/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaiselle palstalle voi kirjoittaa?

Vierailija
20/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, nyt keitetään kahvit ja sitten pistetään nuo puhelimet ja muut pois ja ruvetaan siivoamaan. Ehditään hyvin imuroida ja pestä lattiat ja pari koneellista pyykkiä ennen kuin muut tulee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi