Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitetaan tässä ketjussa leikkien, että olisimme äitejämme

Vierailija
13.08.2019 |

Minä en kyllä anna mittän arvoa tuommoiselle. Kirjoitella ihmisten kanssa, joita ei tunne, eikä mitään asiaakaan ole. Kai minä olen vain niin tosikko.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt en väärin muista niin pikkasenhan sussa on sitä vikaa itsessäsikin. Että siltä pohjalta.

Vierailija
42/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat elämäsi.

(12 v sitten, kun käytin aikaa johonkin sinkkupalstaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti osaa matkia. On niin normi mutsi kun olla ja voi. Paitsi sitten kun suuttuu.

Vierailija
44/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, tee lapset nuorena. Älä ikinä matkusta se on vaarallista.

Vierailija
45/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihan hauska katsella nuorempien aatoksia, harmi, kun sinulla on niin vaativa työ ja vielä kotityötkin päälle, ettet ehdi katsella näitä rentouttavia höpöjuttuja. Kyllä se helppaa, kun olet seitenkymppinen.

Vierailija
46/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulitte.

Vierailija
47/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai foorumi, minäkin kirjoitan "narsistiäitifoorumille". Juuri tänä aamuna kirjoitin huikean avauksen, ja sain tuhat tykkäystä, ja moni kehui verbaalista lahjakkuuttani.

Vierailija
48/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kutsuitte syömään, oi miten ihanan näköistä, kaikenlaista herkkua siinä juu. No minä otan vaan 1/4 palan perunaa ja puolikkaan ruisleivän, niin jää teille itselle sitten huomiseksikin. En minä tarvitse. Ei oikeastaan ole nälkäkään. Jaa kahvia jälkkäriksi, ei minulle tarvitse keittää, otan vain hopeateetä, se on kiehuvaa vettä, johon lisätään pikkiriikkinen loraus maitoa. Ei mene sitten yöunetkaan. Ei minua varten tarvitse.

Vierailija
49/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sinä et syö punaisia viinimarjoja, et ole syönyt sen jälkeen kun lapsena kerran maistoit. Kumma juttu, kannattaisi maistaa. Etkö maistaisi? Sen parempaa ei olekaan. Maista nyt. Muistan kyllä tuputtaa joka ikinen kerta, ne on niin terveellisiäkin.

Vierailija
50/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas syrjitään vanhuksia, kun ei ilman tietokonetta voi tällaiselle palstalle kirjoitella. Niitä eläkeläisiä, jotka eivät ole tietokonetta työssään käyttäneet, on paljon ja jäävät ihan kokonaan näiden keskusteluiden ulkopuolelle.

Vierailija
51/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanko minä nimen nyt tähän alle? Että Martta Mäkinen? Miten niin anonyymi? Mikä se on? Onko se joku seksihomma? Senssilehtikö tämä onkin? Nyt kyllä keitän kahvit vaikka ei yöllä sitten nukuta.

Vierailija
52/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa tämmöinen kirjoittelu. Menisit siivoamaan. Joku voi ajatella jotain ja tässä voi kuollakin minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
53/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään lapsivapaita ollut. Mitä te siellä ravintolassa teette? Naimisissa olevat vielä. Mitä se x siellä tekee? Jotain nuoria naisia iskee? Miten sä sen sinne päästät?

Kyllä sun pitäis vähän siivota täällä. Annat pojillekin rätit käteen. Missäs teillä on moppi? Kyllä teidän pitäis toi koira antaa pois, vaikka X:n äidille, kauhee määrä siitä lähtee karvaa.

Vierailija
54/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa että on se nykyään helppoa kun on kuivausrummut ja muut.

Hiidettiin kouluun kesät ja talvet ja pelkkää ylämäkeä oli ja sudet kintereillä. Nykyään kaikenlaisilla linja-autoilla...

Kesät oltiin kesätöissä 6-vuotiaasta alkaen, en ymmärrä miksei nykyään muka päästä vaikka läheteiksi sun muiksi kun meidän aikaan kaikilla oli töitä jos osasi avata työpaikan oven oikealta puolelta. Ja yliopistoon pääsi jos älysi miten Porthanian pyöröovi toimii. Nyt ollaan niin laiskoja, ettei mikään työ maita vaikka osaisi avata sen oven, niin ei muka saa töitä kysymällä. Kyllä tekevälle töitä riittää. Kuule silloin mentiin vaikka mäntysuovalla pesemään naapurin mattoja rantaan että saatiin se markka jolla sitten ostettiin vaikka kuule maitoa ja herneitä, kyllä aina sai töitä jos vaan halusi tehdä.

Vierailija
55/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin sulle päivän sanan ja avotakan, lukisit sinäkin niitä. Lopettakaa nyt se puhelimilla räplääminen.

Minä en jaksa kuunnella yhtään politiikkajuttuja. Minä en noita sotajuttuja jaksa. Oot kuin isäsi kun syöt noin kiireellä, ruuasta pitää nauttia! Kyllä se on ulos jo äkkiä mentävä kun aurinko paistaa. Ei politiikkaa!!

Vierailija
56/56 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos sie lukenu sitä jotain AV-palstaa? Mistä se lyhenne muuten tulee oikeen, emmietiiä. Mie vaa oon kuullu et aaveepalsta ni mie sitä katon joskus. Nii roikut sie siellä paljonkii? Miuta aina huvittaa ku mie sitä katon, tai en lue tietenkää mut joskus vilasen vaa. Ni kyl on ongelmat nykymuijilla, kaikkee ne valittaa vaan. Ei miulla ollu aikaa sillon ku työ olitte pieniä, sellasta lukee. Ihmisellä on kyl liikaa aikaa elämässä, jos sinne on aikaa kirjotella. Mie joskus ihan piruuttain vastaan jotain, en kirjota silleen, mut jotain lyhyesti. Nii mikä siin on se nuolijuttu? Ku aina tulee sit hirveet alanuolet ku käy myöhemmin kattoo.

Miks siun pitää arkenaki meikata? Katoppa tännepäin, mitä sul on oikeen silmissäs? Mikä siin onkii, ettei voi olla ihan vaa ku on. Sie oot niin hieno nainen vähän aina ollu, ei kelpaa tavallinen. Mie oon siun silmissäs varmaa ihan pyöree nolla. Enks ookki? Ku mie oon vaa tämmönen, en oo niin hieno ku sie. Siul on varmaan palkkaki enemmän ku miun eläke. Ku ei eläkeläisellä oo varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan