Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulavanteilin 3 minuuttia

Vierailija
13.08.2019 |

1.2kilon painoisella vanteella. Jestas, alkoi ihan hengästyttää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, eikö?

Jos et halua hengästyä, niin vähän pienempi liike seuraavalla kerralla 😁.

Vierailija
2/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tää on kiinnostavaa. Mitä kokemuksia hulavanteesta? Suuri hitti juuri nyt. Kannattaako ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää minkä painoinen vanne on sopiva?

Vierailija
4/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kg oli siinä testissä, jossa vyötärönympärykset pieneni.

Mulla itsellä on 1,2 kilon ja 2,2 kilon painoiset vanteet.

Vierailija
5/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5 kg oli siinä testissä, jossa vyötärönympärykset pieneni.

Mulla itsellä on 1,2 kilon ja 2,2 kilon painoiset vanteet.

Tää ei siis ollu ap vaan ohis edelliselle.

Vierailija
6/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tehokkaampaa hulailla sillä tavallisella lasten vanteella, mut kuitenkin siis sillä halkaisijaltaan isolla? Oon ymmärtänyt, että vaikeampaa se on ainakin sillä ja raskaammalla saa sen helpommin pysyyn ilmassa? Mut onko sit kehon muokkauksen ja kunnon kannalta kuitenkin painava tehokkaampi?

Vierailija
7/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen 15min useamman kerran viikossa. 1.2kg vanne. Ei todellakaan käy hengästyttämään eikä kauheasti nosta edes pulssia. Sulla on väärä tekniikka tai todella huono kunto!

Vierailija
8/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuuuuliko kakka housuun ?

Vierailija
9/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanteessa on sisäpuolella sellaiset nystyt tai kohoumat (vissiin melkein kaikissa aikuisten vanteissa on), jotka vei aika tehokkaasti halut hulaamiseen. Tuntuivat todella epämukavalta, sattuivat jopa.

Vierailija
10/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanteessa on sisäpuolella sellaiset nystyt tai kohoumat (vissiin melkein kaikissa aikuisten vanteissa on), jotka vei aika tehokkaasti halut hulaamiseen. Tuntuivat todella epämukavalta, sattuivat jopa.

Sattuu se alkuun, mutta aika äkkiä siihen tottuu. Ensimmäisillä viikoilla tuli ihan mustelmaa vyötärölle, muttei kyllä enää sen jälkeen. Vaikka on ollut taukoakin välissä.

Vierailija
11/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voit hyvällä omallatunnolla ahmia kakun ja jäätelöt. ei ole sun vika jos et laihdu.

Vierailija
12/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK. Onko sinulla kymmeniä kiloja ylipainoa?

Vierailija
13/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysy se vanne kovin kauaa kerralla liikkeessä, joten eka tein 10 min ja toka kerralla 18 min ja huomenna olisi sitten kolmas kerta. Tekniikka hakusessa. 

Vierailija
14/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teillä kesti oppia tekñiikan ettei se ole neljä kierrosta ja vanne lattialla?

Vierailija
15/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Onko sinulla kymmeniä kiloja ylipainoa?

Ei ole,  BMI on noin 20.

Vierailija
16/17 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tehokkaampaa hulailla sillä tavallisella lasten vanteella, mut kuitenkin siis sillä halkaisijaltaan isolla? Oon ymmärtänyt, että vaikeampaa se on ainakin sillä ja raskaammalla saa sen helpommin pysyyn ilmassa? Mut onko sit kehon muokkauksen ja kunnon kannalta kuitenkin painava tehokkaampi?

Tää muakin kiinnostaisi!?

Vierailija
17/17 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuisiko se painavan isompi tehokkuus siihen, jos sitä on useimpien helpompi pyörittää ja kevyt ei pysy ylhäällä, niin ei ole silloin kevyt tehokastakaan?

Mut jos osaa pyörittää kevyttä, niin sitten se on tehokkaampaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi