Hulavanteilin 3 minuuttia
1.2kilon painoisella vanteella. Jestas, alkoi ihan hengästyttää.
Kommentit (17)
Hei, tää on kiinnostavaa. Mitä kokemuksia hulavanteesta? Suuri hitti juuri nyt. Kannattaako ostaa?
Mistä tietää minkä painoinen vanne on sopiva?
1,5 kg oli siinä testissä, jossa vyötärönympärykset pieneni.
Mulla itsellä on 1,2 kilon ja 2,2 kilon painoiset vanteet.
Vierailija kirjoitti:
1,5 kg oli siinä testissä, jossa vyötärönympärykset pieneni.
Mulla itsellä on 1,2 kilon ja 2,2 kilon painoiset vanteet.
Tää ei siis ollu ap vaan ohis edelliselle.
Onko se tehokkaampaa hulailla sillä tavallisella lasten vanteella, mut kuitenkin siis sillä halkaisijaltaan isolla? Oon ymmärtänyt, että vaikeampaa se on ainakin sillä ja raskaammalla saa sen helpommin pysyyn ilmassa? Mut onko sit kehon muokkauksen ja kunnon kannalta kuitenkin painava tehokkaampi?
Itse teen 15min useamman kerran viikossa. 1.2kg vanne. Ei todellakaan käy hengästyttämään eikä kauheasti nosta edes pulssia. Sulla on väärä tekniikka tai todella huono kunto!
Mun vanteessa on sisäpuolella sellaiset nystyt tai kohoumat (vissiin melkein kaikissa aikuisten vanteissa on), jotka vei aika tehokkaasti halut hulaamiseen. Tuntuivat todella epämukavalta, sattuivat jopa.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanteessa on sisäpuolella sellaiset nystyt tai kohoumat (vissiin melkein kaikissa aikuisten vanteissa on), jotka vei aika tehokkaasti halut hulaamiseen. Tuntuivat todella epämukavalta, sattuivat jopa.
Sattuu se alkuun, mutta aika äkkiä siihen tottuu. Ensimmäisillä viikoilla tuli ihan mustelmaa vyötärölle, muttei kyllä enää sen jälkeen. Vaikka on ollut taukoakin välissä.
No nyt voit hyvällä omallatunnolla ahmia kakun ja jäätelöt. ei ole sun vika jos et laihdu.
Vierailija kirjoitti:
OK. Onko sinulla kymmeniä kiloja ylipainoa?
Mulla ei pysy se vanne kovin kauaa kerralla liikkeessä, joten eka tein 10 min ja toka kerralla 18 min ja huomenna olisi sitten kolmas kerta. Tekniikka hakusessa.
Kuinka kauan teillä kesti oppia tekñiikan ettei se ole neljä kierrosta ja vanne lattialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Onko sinulla kymmeniä kiloja ylipainoa?
Ei ole, BMI on noin 20.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tehokkaampaa hulailla sillä tavallisella lasten vanteella, mut kuitenkin siis sillä halkaisijaltaan isolla? Oon ymmärtänyt, että vaikeampaa se on ainakin sillä ja raskaammalla saa sen helpommin pysyyn ilmassa? Mut onko sit kehon muokkauksen ja kunnon kannalta kuitenkin painava tehokkaampi?
Tää muakin kiinnostaisi!?
Vierailija kirjoitti:
Perustuisiko se painavan isompi tehokkuus siihen, jos sitä on useimpien helpompi pyörittää ja kevyt ei pysy ylhäällä, niin ei ole silloin kevyt tehokastakaan?
Mut jos osaa pyörittää kevyttä, niin sitten se on tehokkaampaa?
Hauskaa, eikö?
Jos et halua hengästyä, niin vähän pienempi liike seuraavalla kerralla 😁.