MaAlIsKuIsTeN 06 alkuviikko (ma-ti)
Kommentit (25)
Mä en tietenkään lukenut sitä lappua mikä siinä tuli... SAAKO SEN TOSIAAN VAIHTAA???!!!??? Mä ajattelin että annan sen jollekin kaverin vauvalle kun niitä joskus ilmaantuu, mutta tietty vaihdan Markukselle sopivaksi jos se vaan onnistuu...
Jos menen sitä huomenna vaihtamaan, pitääkö mukana olla muutakin kuin se body siinä lahjapakkauksessa (muovi" pussi" )? Lukiko siinä lapussa mitä?
Joo, mekin saatiin tänään se body postissa. Ja sen kyllä saa vaihtaa, mutta pitiköhän siinä sillon olla se lappu mukana, en ole varma??Taidetaan olla lähes ainoita, jonka vauvalle se on sopiva. Meillä oli vauvalla tänään päällä(, tosin ehkä jo vikaa kertaa,) yksi 50 senttinen body. No, pituutta on kuitenkin tullut parissa kuukaudessa yli 10 senttiä neitokaiselle, joten kasvetaan täälläkin.
Tuli meillekkin eilen ja kävin jo vaihtamassa 68 bodyyn :o) meillä on nimittäin jo tosi monet 62set pieniä ;) Miulla oli kaikki ne laput mukana, mut en oo varma tarviiko niitä välttämättä...
Muuten meille ei mitään ihmeempiä kuulu, Poika on leppoisa edelleen kunhan vaan päiväunet onnistuu, mutta siis " turhat" huudot jääny pois, tai tuskimpa vauvat turhaan huutaa !!!! mutta siis ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
Ens viikolla 3kk neuvola, kiva nähdä miten poika on taas kasvanu, kun 2kk tuo 7 kiloa jo meni rikki.
Tilattiin rintareppu PATAPUM, kun ei aina jaksa sitä liina solmia, tai ainankii aateltiin että se on sit helpompi kun poika kasvaa. Mutta saako siinä etupuolella kantaa jo nyt kun ohjeessa luki vaan että selkäpuolella saa kantaa kun osaa istua... onko kellään tietoa?
Mutta nyt on taas mentävä.
fiona77 ja pikku-ukkeli 12vko2pvä
Heh, meillekin tuli tänään postissa Lindexin body ja mua nauratti sama asia kuin Seraa, että voin mennä samantien vaihtamaan sen 68 cm:een. Meillä alkaa nimittäin nyt jo olla 62 cm pieniä, Nooalla kun on pitkä selkä.
Nukuttamisesta ja nukahtamisesta on ollut juttua. Nooa nukahtaa itsekseen iltaisin omaan sänkyyn, jos nukkumaan laitetaan ennen kuin poika on yliväsynyt. Jos Nooa on jo ehtinyt itkuiseksi, täytyy nukuttaa syliin. Tissille ei nukahda, vaikka yrittäisin... =)
Jaaha, poikaa alkaa kiukuttaa, joten täytyy mennä.
AliisaS + pojat 2,5 kk ja 3,5 v.