Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan enää nykyään appivanhempien kanssa samassa talossa

Vierailija
13.08.2019 |

Joko maatilalla tai omakotitalossa tms? Minä asun ja voin sanoa, että tämä on yhtä tuskaa. Ollaan asuttu vuosiav vuosia näin, koska meillä on maatila. Tuntuu, että nyt on tullut mitta täyteen sitä vittuilua, varsinkin apen suunnalta. Anoppi on tässä tapauksessa se helpimpi tapaus. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Mieheltä en saa apua. Yli viisikymppinen mies ei uskalla sanoa vanhemmilleen mitään...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai eihän tuo maatila tuohon asumiseen vaikuta mitään, vaan se, että appivanhemmat halusivat kauppakirjaan elinikäisen asumisoikeuden.

T.ap

Syytinki on saa****ta ja tuo järjestely pitäisi lailla kieltää.

Minun vanhemmat asuvat muualla, mut tää on vanha paritalo (lapsuudessa siis mummi ja vaari asui tässä myös). Joo laitetaan syytinki niin se lasketaan sulle rasitteeksi ja tuo helpotusta, ei me sitä ikään käytetä.

Joo ei niin. Se on nyt ikuinen lupa tupsahtaa tänne milloin vain, penkoa ja hakea tavaroita ja jos sanot, että tämä on meidän koti eikä enää heidän niin tulee itkua että MEILLÄ ON SYYTINKI.

Että sapettaa et mentiin tuohon suostumaan ja purkukaan ei nyt yksinkertaisin ole.

Ja on tuttuja jotka asuu samassa talossa tai rakennettu pihapiiriin toinen talo.

Vierailija
62/63 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tosin tilanne on väliaikainen. Kahden kuukauden päästä on tarkoitus muuttaa omaan asuntoon miehen kanssa, asuimme opiskeluajan vuokralla AYY:n asunnossa, sen jälkeen muutimme puoleksi vuodeksi miehen vanhemmille odottamaan, että ostamamme uudisasunto valmistuu. Vuokrat olisivat tulleet älyttömän kalliiksi pk-seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Vieläkin saa tietysti kertoa kokemuksia ym..Onpa tässä mietittävää. Mikään päätös ei ole helppo. Parasta olisi, että saisi loihdittua appivanhemmat Huitsin Nevadaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan