Pitäisikö tavata mies vai ei?
Apua, olen nyt ajautunut pieneen pinteeseen deittimaailmassa!
Kerkesin reilu kuukausi sitten tapaamaan kerran yhtä miestä, vietimme yhdessä vuorokauden verran. Meillä oli älyttömän hauskaa yhdessä ja muutenkin kemiat kohtasivat. Mies lähti kuitenkin heittämään viimeisen rauhanturvakeikan, joka kestää 6vko. Viestittelimme todella aktiivisesti 3vkoa ja homman jatkamisesta oli puhe, sain myös rivien välistä sen käsityksen, että hän toivoisi minun odottavan 6vkon ajan deittailematta muita. Nyt viikon ajan viestintä on kuitenkin ollut todella vähäistä, vain muutama viesti viikossa ja nekin enemmän aloitteestani. Reissua olisi enää 2vkoa jäljellä ja olen kyllä ymmärtänyt miehen olevan jo aika loppu henkisesti ja fyysisesti, joka saattaa osaltaan selittää viestittelyn seisahtumisen. Toki olen myös miettinyt onko hän enää kiiinnostunut ja haluaako vielä tavata keikan jälkeen.
Nyt viimeisen viikon aikana aktivoitui sitten toinen mies, jonka kanssa olen alkukesästä asti silloin tällöin laittanut viestiä. Emme ole tavanneet, mutta kiinnostamme toisiamme todella paljon viestien ja juttelun perusteella, mieskin on tämän tehnyt erittäin selväksi. Tässä tosin mahdollisen suhteen syntyessä ongelmaksi saattaisi muodostua miehen mahdollinen muutto toiselle paikkakunnalle vuodenvaihteessa.
Mikä olisi nyt järkevin toimintatapa, tapaanko huoletta tämän uuden miehen vai koitanko viivyttää tapaamista niin kauan, että rauhanturvaaja palaa ja pystyn hänen kanssaan "normaaliolosuhteissa" keskustelemaan paremmin mitä hän on etsimässä ja kiinnostanko häntä, itse olisin hänestä todella kiinnostunut. Sillä voimakkaat fiilikset tätä toista miestä kohtaan ihmetyttävät nyt hieman itseänikin..
Mitä te muut tekisitte vastaavassa tilanteessa?
Tiedän että tuo on aika yleinen tyyli, mutta ei vaan itselleni sovi, jos tapaan oikeasti mielenkiintoisen tyypin.
Olen kyllä useamman deittailuakin harrastanut, mutta silloin olen heti ilmoittanut vastapuolelle etten etsi mitään vakavaa jos heti alusta asti on käynyt ilmi ettei jutusta voisi tulla mitään. Tämmöiset jutut on sitten itsestään vain kuihtuneet pikkuhiljaa pois. Nyt kuitenkin kun näen vastapuolessa oikeasti poteniaalia niin potisin huonoa omaatuntoa jos lähtisin muiden kanssa hommailemaan. Olen ehkä hieman vanhanaikainen deittailija..
Ap