Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat puhelinlaskua kuukaudessa?

Vierailija
12.08.2019 |

Minulla päättyi juuri tarjoushintainen sopimus, ja hinta nousi sen verran että ajattelin hommata jonkin uuden liittymän. Hinta tällä hetkellä noin 26 euroa kuukaudessa ja sisältää rajattoman netin sekä vähän puhetta ja tekstareita.

Paljonko sinulla puhelinlasku kuukaudessa ja mikä operaattori, voitko suositella?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 9,90 euroa kuukaudessa, naurettavaa maksaa useampaa kymppiä kun nykyään kaiken voi tehdä netin kautta ja hoitaa puhelutkin sieltä. Älkää olko operaattoreiden talutushinhnassa!

Vierailija
2/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. En omista puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen tilanne voi nykypäivänä olla edes mahdollista. Miten maksat laskut, menetkö pankkikonttorille käymään?

Vierailija
4/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. Mies maksaa.

Vierailija
5/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20€ pitää olla! Se sisältää rajattomat puhelut, viestit ja netin (ulkomailla 10 tai 15 gigaa nettiä operaattorista riippuen). Olen vaihdellut Telian ja Saunalahden välillä muutaman vuoden aikana, ja aina vaihtaessa saanut kaupantekijäisiksi 20-40€ lahjakortin K-ryhmään eli käytännössä parin kkn puhelinlaskun verran.

Vierailija
6/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen tilanne voi nykypäivänä olla edes mahdollista. Miten maksat laskut, menetkö pankkikonttorille käymään?

Oletko kuullut internetistä. Internet toimii täysin hyvin ilman mitään älyyttömyyspuhelimia.

Vierailija
7/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Mies maksaa.

Siinä tapauksessa kysyppä mieheltäsi paljonko hänellä menee kuukausittain rahaa puhelinlaskuusi?

Vierailija
8/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

€40 kaksi puhelinta

Vierailija
9/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 20€ pitää olla! Se sisältää rajattomat puhelut, viestit ja netin (ulkomailla 10 tai 15 gigaa nettiä operaattorista riippuen). Olen vaihdellut Telian ja Saunalahden välillä muutaman vuoden aikana, ja aina vaihtaessa saanut kaupantekijäisiksi 20-40€ lahjakortin K-ryhmään eli käytännössä parin kkn puhelinlaskun verran.

Tuo on aika halpa jos tulee soiteltua paljon. Tosin onhan sekin 240 euroa vuodessa eli aika paljon rahaa tuokin. Itsellä puhelut aika vähissä niin halvemmalla pitäisi saada vielä.

Vierailija
10/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

€40 kaksi puhelinta

Eli parikymppiä per liittymä, siinä taitaa nykyään olla keskiverto hinta liittymille tämän otannan perusteella.

Vierailija
11/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dnalta 13,90e per kuukausi. Ei sisällä puheluita ja tekstareita, kun en niitä käytä paljon ollenkaan. Hyvin riittää ja jos joskus johonkin soittelee, niin ei tule paljoa lisähintaa.

Vierailija
12/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dnalta 13,90e per kuukausi. Ei sisällä puheluita ja tekstareita, kun en niitä käytä paljon ollenkaan. Hyvin riittää ja jos joskus johonkin soittelee, niin ei tule paljoa lisähintaa.

Miten nopea netti tässä on ja onko rajaton data?

Vierailija
13/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 9,90 euroa kuukaudessa, naurettavaa maksaa useampaa kymppiä kun nykyään kaiken voi tehdä netin kautta ja hoitaa puhelutkin sieltä. Älkää olko operaattoreiden talutushinhnassa!

Miten mahdat hoitaa puhelut liikkeellä ollessasi?

Vierailija
14/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Mies maksaa.

Siinä tapauksessa kysyppä mieheltäsi paljonko hänellä menee kuukausittain rahaa puhelinlaskuusi?

Kysyin. 22,90e/kk. DNA rajaton 4g.

Lapsilla on jotkut dna:n halvemmat liittymät, n.10e/kk kuulemma.

Vierailija
15/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat liikkeellä ollessa? Toimiihan silloinkin whatsapp-puhelut vai onko tämä jokin kompakysymys?

Vierailija
16/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Mies maksaa.

Kysyin. 22,90e/kk. DNA rajaton 4g.

Lapsilla on jotkut dna:n halvemmat liittymät, n.10e/kk kuulemma.

Jeps aika perushintainen. Oletteko muuten kokeilleet Telian Dotia? Ladataan sovellus joka arvioi käyttösi mukaan paljonko tuo maksaa kuukaudessa. Minulle tarjosi 16€/kk omalla käytölläni ja sisältää myöskin rajattoman 4G:n.

Vierailija
17/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat liikkeellä ollessa? Toimiihan silloinkin whatsapp-puhelut vai onko tämä jokin kompakysymys?

Luuli varmaan että käytät nettiä vaan tietokoneella... :D

Vierailija
18/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelinetu eli maksan vain verotusarvon, n. 6 e kk.

Jos ei olisi tuota etua niin ottaisin Moi-liittymän. Se taitaa olla 6 e kk ja puhelut päälle. Suurin osa puheluista whatsapp puheluja joten alle kympillä kk selviäisin helposti.

Vierailija
19/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia, n. 30e. Liittymän vaihto on mietinnässä.

Vierailija
20/71 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta maksan, sähköpostilla hoidan asiani ja puhumiseni hoituu Discordin välityksellä. Puhelimella tai älyvakoilulaitteella ei tee mitään. Ne on vanhaa ja turhaa tekua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi