Ei kai me Tuksua vihata äärettömästi?
Hän itse kokee olevansa äärettömän vihattu. Tuli vähän paha mieli. Elämä on häntäkin riepotellut. En minä ainakaan vihaa.
Kommentit (17)
En vihaa.
En ole Tuksun elämää edes seurannut, viime perjantaina satuin ihan piruuttani ostamaan seiskan (ostan ehkä kerran vuodessa) ja siellä oli Tuksun haastattelu.
Toivon kaikkea hyvää Tuksulle. Oli ilo nähdä että näytti hyvinvoivalta, on tainnut saada otteen elämästä. Hyvä juttu. Saisimpa itsekin.
Kaikkea hyvää vain Tuksulle!
Minulla ei ole koskaan ollut syytä vihata tuksua. Ennen inhosin toki häntä ja elämäntyyliään mutta jostain syystä on alkanut viimeaikoina lähinnä käydä sääliksi.
M35
Seiskassa hän on nyt ollut esillä.
Ehkä häntä pitäisi kannustaa vihaamisen sijaan. Kumminkin helposti hyväksikäytettävä. Kiusaaminen on väärin.
Miksi joku vihaisi? Säälin kyllä. Harmittaa, ettei hän selvästi saa apua ongelmiinsa. Ympärillä varmaan jeesmiehiä, jotka vain kannustavat että hyvä linja, pidä toi.
en vihaa, säälittää miten kaunis ja viisas ihminen saatiin tuhottua median takia, ja hänestä tuli "yleinen vitsi"/"tuksu" jolle nauretaan, huudellaan perään ja mennään keikoille katsoamaan kuin ennen oli niitä ihmis sirkuksia
En minä ainakaan vihaa. Harmittaa pikemminkin hänen puolestaan..
Kannattaa lukea Hymyn keskustelupalstaa, missä parhaimmillaankin pelkästään persoonallisuushäiriöiset, ylimieliset ja huonosti kirjoittavat tantat ovat ottaneet Tuksun halveksimisen elämäntehtäväkseen ja tunnista ja päivästä toiseen todistavat, etteivät kaikkein kipeimmät kirjoittajat sittenkään ole ulilaudalla.
Ei mulla ainakaan edes ole syytä häntä mollata.
En ole ikinä ymmärtänyt, kuka tämän ihmisen edesottamuksia jaksaa seurata. En ole myöskään ymmärtänyt, millaiset ihmiset tekevät pilkkaa kyseisestä alkoholiongelmaisesta naisesta? Täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt, että saa nautintoa siitä, että seuraa perverssillä innolla jotain lööpeissä roikkuvaa alkoholisoitunutta naikkosta ja pääsee ilkkumaan hänen onnettomuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt, kuka tämän ihmisen edesottamuksia jaksaa seurata. En ole myöskään ymmärtänyt, millaiset ihmiset tekevät pilkkaa kyseisestä alkoholiongelmaisesta naisesta? Täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt, että saa nautintoa siitä, että seuraa perverssillä innolla jotain lööpeissä roikkuvaa alkoholisoitunutta naikkosta ja pääsee ilkkumaan hänen onnettomuudellaan.
Ja kirjoittaaa saman ilkkuvan kommentin satoja kertoja nettiin.
Mikä tarve ihmisillä on olla hänelle ilkeitä?
Eläinrääkkääjä ei tarvitse sääliä. Mulle on aivan se ja sama laittaako pilukuviaan nettiin, laittakoot vaikka joka yö ja myykööt millä hinnalla joku haluaa ostaa, mutta se, että koirat tekevät tarpeensa sisälle, kynsiä ei leikata, eikä tulehtunutta ihoa hoideta jne, niin se on aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkääjä ei tarvitse sääliä. Mulle on aivan se ja sama laittaako pilukuviaan nettiin, laittakoot vaikka joka yö ja myykööt millä hinnalla joku haluaa ostaa, mutta se, että koirat tekevät tarpeensa sisälle, kynsiä ei leikata, eikä tulehtunutta ihoa hoideta jne, niin se on aivan liikaa.
Älä verikoira viitsi.
Emme vihaa.