Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai me Tuksua vihata äärettömästi?

Vierailija
12.08.2019 |

Hän itse kokee olevansa äärettömän vihattu. Tuli vähän paha mieli. Elämä on häntäkin riepotellut. En minä ainakaan vihaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vihaa.

Vierailija
2/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa.

En ole Tuksun elämää edes seurannut, viime perjantaina satuin ihan piruuttani ostamaan seiskan (ostan ehkä kerran vuodessa) ja siellä oli Tuksun haastattelu.

Toivon kaikkea hyvää Tuksulle. Oli ilo nähdä että näytti hyvinvoivalta, on tainnut saada otteen elämästä. Hyvä juttu. Saisimpa itsekin.

Kaikkea hyvää vain Tuksulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vihan arvoinen ihminen.

Vierailija
4/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut syytä vihata tuksua. Ennen inhosin toki häntä ja elämäntyyliään mutta jostain syystä on alkanut viimeaikoina lähinnä käydä sääliksi.

M35

Vierailija
5/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa hän on nyt ollut esillä.

Vierailija
6/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ”glamour-elämää”

Vierailija
7/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä pitäisi kannustaa vihaamisen sijaan. Kumminkin helposti hyväksikäytettävä. Kiusaaminen on väärin.

Vierailija
8/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vihaisi? Säälin kyllä. Harmittaa, ettei hän selvästi saa apua ongelmiinsa. Ympärillä varmaan jeesmiehiä, jotka vain kannustavat että hyvä linja, pidä toi.

Vierailija
9/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vihaa, säälittää miten kaunis ja viisas ihminen saatiin tuhottua median takia, ja hänestä tuli "yleinen vitsi"/"tuksu" jolle nauretaan, huudellaan perään ja mennään keikoille katsoamaan kuin ennen oli niitä ihmis sirkuksia

Vierailija
10/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vihaa. Harmittaa pikemminkin hänen puolestaan..

Vierailija
11/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Hymyn keskustelupalstaa, missä parhaimmillaankin pelkästään persoonallisuushäiriöiset, ylimieliset ja huonosti kirjoittavat tantat ovat ottaneet Tuksun halveksimisen elämäntehtäväkseen ja tunnista ja päivästä toiseen todistavat, etteivät kaikkein kipeimmät kirjoittajat sittenkään ole ulilaudalla.

Vierailija
12/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan edes ole syytä häntä mollata.

Vierailija
13/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, kuka tämän ihmisen edesottamuksia jaksaa seurata. En ole myöskään ymmärtänyt, millaiset ihmiset tekevät pilkkaa kyseisestä alkoholiongelmaisesta naisesta?  Täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt, että saa nautintoa siitä, että seuraa perverssillä innolla jotain lööpeissä roikkuvaa alkoholisoitunutta naikkosta ja pääsee ilkkumaan hänen onnettomuudellaan. 

Vierailija
14/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, kuka tämän ihmisen edesottamuksia jaksaa seurata. En ole myöskään ymmärtänyt, millaiset ihmiset tekevät pilkkaa kyseisestä alkoholiongelmaisesta naisesta?  Täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt, että saa nautintoa siitä, että seuraa perverssillä innolla jotain lööpeissä roikkuvaa alkoholisoitunutta naikkosta ja pääsee ilkkumaan hänen onnettomuudellaan. 

Ja kirjoittaaa saman ilkkuvan kommentin satoja kertoja nettiin.

Vierailija
15/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve ihmisillä on olla hänelle ilkeitä?

Vierailija
16/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjä ei tarvitse sääliä. Mulle on aivan se ja sama laittaako pilukuviaan nettiin, laittakoot vaikka joka yö ja myykööt millä hinnalla joku haluaa ostaa, mutta se, että koirat tekevät tarpeensa sisälle, kynsiä ei leikata, eikä tulehtunutta ihoa hoideta jne, niin se on aivan liikaa.

Vierailija
17/17 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrääkkääjä ei tarvitse sääliä. Mulle on aivan se ja sama laittaako pilukuviaan nettiin, laittakoot vaikka joka yö ja myykööt millä hinnalla joku haluaa ostaa, mutta se, että koirat tekevät tarpeensa sisälle, kynsiä ei leikata, eikä tulehtunutta ihoa hoideta jne, niin se on aivan liikaa.

Älä verikoira viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan