Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtasaaren uusin "Miehet ennen ja nyt" twiittaus kummastuttaa

Kommentit (431)

Vierailija
401/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvapari on pyörinyt netissä jo ajat sitten. Nytkö vasta Laura löysi sen?

Laura löytää vain ja ainoastaan sen, mitä hänelle syötetään.

Huhtasaari ei koskaan ole vaikuttanut erityisen älykkäältä, tbh.

Ei se ihan tyhmäkään ole. Osaa kalastaa itselleen ihan kivasti ääniä ruokkimalla itseään tyhmempää äänestäjäkuntaa. Kyllä tuolla meemi-vyöryllä ja nätillä naamalla vielä muutaman kerran vaaleissa läpi menee. Sitten kun tilalle tulee uudet nätimmät ja paremmin provoavat populistit, niin Laura jää nostelemaan sopeutumiseläkettä.

Vierailija
402/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu yrittää jatkuvasti tehdä tästä oikeisto-vasemmisto kysymystä, vaikka myös oikeisto vihaa Huhtasaarta ja persuja. Esimerkiksi Kärnä vertasi Huhtasaarta keskitysleirin vartijaksi, mistä persut nostivat tietenkin sananvapauden vastustajia syytteen. Syyte tosin hylättiin koska Kärnä puhui totta.

Persuharhamaailmassa ei ole kuin Persuja ja kommunisteja, eiku kulttuurimarxisteja vai mikä se harhatermi nyt olikaan.

Jos et ole Persu, olet meitä vastaan. 

Tuo on sinun mielikuvasi. Tosin turhan poteroitunutta keskustelu on puolin ja toisin, mutta vasuripuoli on ilman muuta se enemmän poteroitunut. Siitä ei ole kahta sanaakaan. Se on se puoli joka on lyönyt keskusteluyhteydet kiinni ja jaottelee ihmiset oikein ja väärin ajatteleviksi äärimmäisen herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Huhtasaari kertoo itse että koko kuvan tarkoituksena hänellä oli trollata poliittisia vastustajiaan. Idea on kuulemma saada aikaan "toleranttien rääkäisy". Siis hän on aikuinen ihminen ja ammattipoliitikko ja käyttäytyy kuin joku esiteini-ikäinen koulukiusaaja.

Ihan hauska ja ajan hengessä oleva vitsihän tuo oli. Kyllä te vasukkelit olette hapokasta sakkia...

Setämies otti Huhtasaaren kustannuksella vitsailun todesta ja se meni niin tunteisiin että pitää puolustella epäopettajaa ja epäpoliitikkoa. :D

"Setämies"? Ai niin, unohdin, että te vasurit olette ikärasisteja sekä rasisteja valkoisia kohtaan - sekä myös rasisteja muita kohtaan (lässyttäminen aikuisille etnisille ihmisille, etnisten ihmisten jalustalle nostaminen pelkän ihonvärin vuoksi, sekä alhaiset odotukset etnisiä ihmisiä kohtaan kaikessa)

Pakko myöntää, että hiukan iljettää tuo teidän vasurien rasistisuus, epäinhimillistäminen ja suppeakatseisuus.

Olen vasuri, en ole rasisti valkoisia kohtaan (eikä se ole edes mahdollista, olenhan itsekkin valkoinen), enkä muita kohtaan, en lässytä aikuisille "etnisille" ihmisille (kaikilla ihmisillä on etnisyys, eli tarkoitat varmaan kaikkia), en nosta ketään jalustalle pelkän ihonvärin vuoksi tai muutenkaan, eikä minulla ole alhaiset odotukset kaikkia (eli etnisiä) ihmisiä kohtaan.

Sille ei voi mitään jos sinua ällöttää itse keksimäsi olkinukke.

On pelkästään sematiikkaa väitellä voiko olla r*sisti omaa rotuaan kohtaa kun joka lähes päivä saa nähdä teidän vasurien päivityksiä ja ulostuloja itseinhostaan omaa ihonväriään kohtaan ja yleistä valkoisen rodun ruoskintaa sekä syyllistämistä.

Jos itse olet poikkeus säännöstä, niin hyvä sulle, vaikka enemmän epäilen, että elät jossain kieltäymyksen tilassa, niin kuin te siellä höpöhöpö-maailmassa usein teette. Ikärasisti ainakin olet, sen ainakin olet jo todistanut.

Jännä että valkoiset noin yleensä, tavalliset valkoiset, eivät tuollaista itseinhoa huomaa eikä siitä kärsi. Ihan vaan teikäläiset. Ehkä se itseinho on teidän henkilökohtainen ongema?

Jos olet todella feministi ja vasuri niin tiedät itsekin puhuvasi nyt silkkaa sontaa. Onhan tämä valkoisen rodun diskurssi teillä vasureilla nyt melko häiritsevää laatua:

https://i.4pcdn.org/pol/1513682731262.png

Mikä ihmeen valkoisen rodun? Olen valkoinen ok, mutta en pidä sitä mitenkään merkityksellisenä asiana, en osaisi inhota sitä sen enempää kuin mitään muutakaan ihonväriä. Enkä kyllä ajattele edes mitään "rotuja" pitäisi varmasti olla ra sisti että osaisi edes mieltää jonkun rotujen olemassaolemisen?

Tarkoitatko nyt, että Ohisalo on ra sis ti, kun hän haluaa lisää erivärisiä eduskuntaan? Hänelle ihonväri on selvästi merkityksellinen asia.

Laitatko linkin uutiseen missä asiasta kerrotaan, kommentoin sitten kun olen sen lukenut? En oikein luota tuohon tapaasi kertoa asioista, joten haluan nähdä itse millä sanoilla Ohisalo on tätä asiaa perustellut, onko esim. oikeasti sanonut että haluaa nimenomaan tietyn ihonvärin omaavie eduskuntaan enemmän?

Vierailija
404/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Huhtasaari kertoo itse että koko kuvan tarkoituksena hänellä oli trollata poliittisia vastustajiaan. Idea on kuulemma saada aikaan "toleranttien rääkäisy". Siis hän on aikuinen ihminen ja ammattipoliitikko ja käyttäytyy kuin joku esiteini-ikäinen koulukiusaaja.

Ihan hauska ja ajan hengessä oleva vitsihän tuo oli. Kyllä te vasukkelit olette hapokasta sakkia...

Setämies otti Huhtasaaren kustannuksella vitsailun todesta ja se meni niin tunteisiin että pitää puolustella epäopettajaa ja epäpoliitikkoa. :D

"Setämies"? Ai niin, unohdin, että te vasurit olette ikärasisteja sekä rasisteja valkoisia kohtaan - sekä myös rasisteja muita kohtaan (lässyttäminen aikuisille etnisille ihmisille, etnisten ihmisten jalustalle nostaminen pelkän ihonvärin vuoksi, sekä alhaiset odotukset etnisiä ihmisiä kohtaan kaikessa)

Pakko myöntää, että hiukan iljettää tuo teidän vasurien rasistisuus, epäinhimillistäminen ja suppeakatseisuus.

Olen vasuri, en ole rasisti valkoisia kohtaan (eikä se ole edes mahdollista, olenhan itsekkin valkoinen), enkä muita kohtaan, en lässytä aikuisille "etnisille" ihmisille (kaikilla ihmisillä on etnisyys, eli tarkoitat varmaan kaikkia), en nosta ketään jalustalle pelkän ihonvärin vuoksi tai muutenkaan, eikä minulla ole alhaiset odotukset kaikkia (eli etnisiä) ihmisiä kohtaan.

On pelkästään sematiikkaa väitellä voiko olla r*sisti omaa rotuaan kohtaa kun joka lähes päivä saa nähdä teidän vasurien päivityksiä ja ulostuloja itseinhostaan omaa ihonväriään kohtaan ja yleistä valkoisen rodun ruoskintaa sekä syyllistämistä.

Jos itse olet poikkeus säännöstä, niin hyvä sulle, vaikka enemmän epäilen, että elät jossain kieltäymyksen tilassa, niin kuin te siellä höpöhöpö-maailmassa usein teette. Ikärasisti ainakin olet, sen ainakin olet jo todistanut.

Jännä että valkoiset noin yleensä, tavalliset valkoiset, eivät tuollaista itseinhoa huomaa eikä siitä kärsi. Ihan vaan teikäläiset. Ehkä se itseinho on teidän henkilökohtainen ongema?

Jos olet todella feministi ja vasuri niin tiedät itsekin puhuvasi nyt silkkaa sontaa. Onhan tämä valkoisen rodun diskurssi teillä vasureilla nyt melko häiritsevää laatua:

https://i.4pcdn.org/pol/1513682731262.png

Mikä ihmeen valkoisen rodun? Olen valkoinen ok, mutta en pidä sitä mitenkään merkityksellisenä asiana, en osaisi inhota sitä sen enempää kuin mitään muutakaan ihonväriä. Enkä kyllä ajattele edes mitään "rotuja" pitäisi varmasti olla ra sisti että osaisi edes mieltää jonkun rotujen olemassaolemisen?

Tarkoitatko nyt, että Ohisalo on ra sis ti, kun hän haluaa lisää erivärisiä eduskuntaan? Hänelle ihonväri on selvästi merkityksellinen asia.

Laitatko linkin uutiseen missä asiasta kerrotaan, kommentoin sitten kun olen sen lukenut? En oikein luota tuohon tapaasi kertoa asioista, joten haluan nähdä itse millä sanoilla Ohisalo on tätä asiaa perustellut, onko esim. oikeasti sanonut että haluaa nimenomaan tietyn ihonvärin omaavie eduskuntaan enemmän?

https://demokraatti.fi/eduskunta-edelleen-hyvin-valkoinen-sisaministeri…

Vierailija
405/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tuosta Ohisalon sanomasta kuin yhden ei-niin-luotettavan lähteen, että olisi sanonut että "eduskunta on edelleen liian valkoinen". Voi kun näkisi jostain koko asiayhteyden, että voisi sanoa tuohon asiaan mitään.

Jos oletetaan että on tarkoittanut nimenomaan ihonväriä, niin ei tuo kyllä minusta mitenkään asiallista ole. Tuokin, että on kiinnittänyt huomionsa myös vammaisten määrään on kummallista leimaamista. Ei näin, ei todellakaan näin.

Vierailija
406/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt yhtä persuvastaista ketjua täällä. Kiitos laura, näitä lisää.

Vierailija
407/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on idiootti, joka haluaisi ihmisiä tapettavan näiden seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

Eikö halua.

Vierailija
408/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on idiootti, joka haluaisi ihmisiä tapettavan näiden seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

Halla Aho meinasi hakea aseen kun joku homomies lähestyi häntä jossain puistossa aikoinaan. Kertoo miehestä kaiken oleellisen. Heikko ja sivistymätön.

Vierailija
409/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä Lauran jutuista tykkääville vakava kysymys: Onko ristiriitojen ja vastakkainasettelujen hakeminen mielestänne sellainen, joka auttaa poliitikkoa ajamaan omia ja äänestäjiensä ajatuksia Suomessa? Mun käsittääkseni se toimii esim. Usa:ssa, jossa on käytännössä kaksi puoluetta ja silloin toisia on hyvä mustamaalata. Mutta Suomessa on aina pitänyt tehdä yhteistyötä päästäkseen hallitukseen ja silloin joutuu sopeutumaan. Jostain syystä en näe, että nykyiset persut pääsisivät pitkään aikaan päättämään asioista jos jatkavat tällä linjalla. Vain onko tarkoitus vaan ärsyttää ja jatkaa huutelemista oppositiosta ilman todellista pyrkimystä muuttaa mitään?

Vierailija
410/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan tuo on.

Vierailija
411/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin suurin osa poliitikoista käyttäytyy. Kiusaavat toisiaan ja sen päälle vielä kiusaavat äänestäjiään. Suomalaiset on vaan aivan saat#anan tyh#miä.

Vierailija
412/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisi askeleen taaksepäin ja kuivaisi vaahdon suupielistä, huomaisi että ketjun aloitus ja mukapöyristyneet kommentit ovat juurikin toleranttista peppukipua.

Laura pelaa teillä shakkia, ettekö te ymmärrä?

Vastaan puolestanne...rummun pärinää....

Ette!

LoL😂

Juuri näin. Sitä mitä sinä kuvailet shakinpeluuksi "toleranttisten" kustannuksella, Laura itse luonnehtii tavoitteena saada aikaan "toleranttisten rääkäisyjä". Todistit juuri minun olevan oikeassa: Laura Huhtasaari käyttäytyy kuin esiteini-ikäinen koulukiusaaja, ei kuten aikuisen ammattipoliitikon soisi käyttäytyvän. Ymmärrän toki että sinua ja hengenheimolaisiasi muiden "peppukipuilu" naurattaa. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Huhtasaari käyttäytyy hyvin epäammatillisesti ja lapsellisesti. Poliittisten vastustajien trollaaminen ei kuulu vakavastiotettavien poliitikkojen harrastuksiin.

Kyllähän se nyt kuuluu kun Laura sitä harrastaa. Ajat muuttuvat, politiikka muuttuu ajan mukana. Internet ja meemit ovat erottamaton osa inhimillistä pelikenttää. Joka muuta väittää, vaipuu politiikan unholaan. Ja juuri niin on galluplukujen mukaan tapahtumassakin.

Mitä galluplukuja mahdat tarkoittaa?

No, se tässä sentään on lohdullista, että Laura Huhtasaari on Brysselissä näyttämässä "osaamistaan", sen sijaan että olisi Suomessa opettamassa kouluikäisille lapsille, kuinka eri mieltä olevia on ihan ok piikitellä ja kiusata.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Denialismi

Ole hyvä :DDDD

Vierailija
413/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, miksi Huhtasaari kiistää kehittyneensä apinasta. Hänhän on vain ulkomuodoltaan vähän karvattomampi, mutta aivot ovat edelleen simpanssin tasolla.

Ja pointti on se, minkä hän itsekin myöntää: hän ei tajua.

Älyllisesti epärehelliseen koukkuun tarttuminen, vasemmiston leipälaji😃 Mikä tahansa oljenkorsi kelpaa että päästään mätkimään olkiukkoja joka on toinen tärähtäneistön bravuuri. Joskus nämä saattavat jopa saada aikaan hörähdyksen. 2/5 tällä kertaa. Jona päivänä saatatte jopa oppia meemittämään😂

Vierailija
414/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten jees. Mutta lihavoitu juttu nollaa koko sisällön. Sääli. 0/5.

Vierailija
415/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu yrittää jatkuvasti tehdä tästä oikeisto-vasemmisto kysymystä, vaikka myös oikeisto vihaa Huhtasaarta ja persuja. Esimerkiksi Kärnä vertasi Huhtasaarta keskitysleirin vartijaksi, mistä persut nostivat tietenkin sananvapauden vastustajia syytteen. Syyte tosin hylättiin koska Kärnä puhui totta.

On se kyllä jännä tämä suomalainen oikeusvaltio. Janitskin puhui totta, kun hän kertoi erään ylen toimittajan vanhasta huumetuomiosta. Syyte napsahti kunnianloukkauksesta. Syytettä ei hylätty, vaikka väite oli totta. Nyt sinä esität, että syytteen hylkääminen tarkoittaa sitä, että nyt on todistettu Huhtasaaren olevan keskitysleirin vartija. Te vassarit olette todella sekaisin.

Te persut pidätte siis Kärnää ja meitä Kärnää äänestäviä vassareina. Nyt se on todistettu, haukutte kaikkia suomalaisia vassareiksi koska vihaatte suomalaisia. Te persut olette kuvottavia maanpettureita kaikki!

Vierailija
416/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuharhamaailmassa ei ole kuin Persuja ja kommunisteja, eiku kulttuurimarxisteja vai mikä se harhatermi nyt olikaan.

Siltä todellakin vaikuttaa, ei ihme että kaikki suomalaiset vihaavat persuja. Persut ovat haukkuneet meitä suomalaisia 24/7 ainakin vuodesta 2008.

Vierailija
417/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä todellakin vaikuttaa, ei ihme että kaikki suomalaiset vihaavat persuja. Persut ovat haukkuneet meitä suomalaisia 24/7 ainakin vuodesta 2008.

Ei näihin aivopieruihin usko edes kirjoittaja itse. Persujen puoleenhan kallistuu tulevaisuudessakin jatkuvasti vain enemmän ja enemmän suomalaisia ihan pelkästään siitä syystä, että suomalaisten huoliin eivät vastaa muut rasisti-leiman pelkoiset populistipuolueet. Ihan tavan pulliaisia ne persut lopulta ovat. Eivät mitään "ääri-sitä tai tätä". Kultuurimarxistit taas ovat lopultakin melkoisen pieni eliitti, joka edelleenkin huiputtaa liian monia korusanoilla kuten feminismi tai tasa-arvo - heidän käyttämäänsä monimutkaista termistöä kun ei taas monikaan rivivihreäfeministi sen sijaan tajuakaan, mikä on sääli sillä niiden alta paljastuu älytön määrä vihaa, suvaitsemattomuutta, kommunismia, mielenterveysongelmaisten lesbojen sukupuolidysforiaa, totalitarismia ja suomalaisten etujen jakamista koko maailman kesken. Sulaa hulluutta ihan suomeksi sanottuna.

Vierailija
418/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisi askeleen taaksepäin ja kuivaisi vaahdon suupielistä, huomaisi että ketjun aloitus ja mukapöyristyneet kommentit ovat juurikin toleranttista peppukipua.

Laura pelaa teillä shakkia, ettekö te ymmärrä?

Vastaan puolestanne...rummun pärinää....

Ette!

LoL😂

Juuri näin. Sitä mitä sinä kuvailet shakinpeluuksi "toleranttisten" kustannuksella, Laura itse luonnehtii tavoitteena saada aikaan "toleranttisten rääkäisyjä". Todistit juuri minun olevan oikeassa: Laura Huhtasaari käyttäytyy kuin esiteini-ikäinen koulukiusaaja, ei kuten aikuisen ammattipoliitikon soisi käyttäytyvän. Ymmärrän toki että sinua ja hengenheimolaisiasi muiden "peppukipuilu" naurattaa. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Huhtasaari käyttäytyy hyvin epäammatillisesti ja lapsellisesti. Poliittisten vastustajien trollaaminen ei kuulu vakavastiotettavien poliitikkojen harrastuksiin.

Kyllähän se nyt kuuluu kun Laura sitä harrastaa. Ajat muuttuvat, politiikka muuttuu ajan mukana. Internet ja meemit ovat erottamaton osa inhimillistä pelikenttää. Joka muuta väittää, vaipuu politiikan unholaan. Ja juuri niin on galluplukujen mukaan tapahtumassakin.

Mitä galluplukuja mahdat tarkoittaa?

No, se tässä sentään on lohdullista, että Laura Huhtasaari on Brysselissä näyttämässä "osaamistaan", sen sijaan että olisi Suomessa opettamassa kouluikäisille lapsille, kuinka eri mieltä olevia on ihan ok piikitellä ja kiusata.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Denialismi

Ole hyvä :DDDD

??? Eli etkö osaa kertoa mitä galluplukuja tarkoitat, vai mitä oikein ajat takaa? Kärsitkö sinä kaiketi denialismista vai mikä idea tuolla linkityksellä oli?

Vierailija
419/431 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näihin aivopieruihin usko edes kirjoittaja itse. Persujen puoleenhan kallistuu tulevaisuudessakin jatkuvasti vain enemmän ja enemmän suomalaisia ihan pelkästään siitä syystä, että suomalaisten huoliin eivät vastaa muut rasisti-leiman pelkoiset populistipuolueet. Ihan tavan pulliaisia ne persut lopulta ovat. Eivät mitään "ääri-sitä tai tätä". Kultuurimarxistit taas ovat lopultakin melkoisen pieni eliitti, joka edelleenkin huiputtaa liian monia korusanoilla kuten feminismi tai tasa-arvo - heidän käyttämäänsä monimutkaista termistöä kun ei taas monikaan rivivihreäfeministi sen sijaan tajuakaan, mikä on sääli sillä niiden alta paljastuu älytön määrä vihaa, suvaitsemattomuutta, kommunismia, mielenterveysongelmaisten lesbojen sukupuolidysforiaa, totalitarismia ja suomalaisten etujen jakamista koko maailman kesken. Sulaa hulluutta ihan suomeksi sanottuna.

Korkki kiinni ja opiskele vaikak kun sinulla on paljon vapaa-aikaa esimerkiksi kulttuurimarxismin sisältö jostain aikuisille tarkoitetulta sivulta eikä meemikokoelmista. Ajattele kerrankin itse.

Vierailija
420/431 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt siellä julistetaan jo että jos ei ole Persujen kanssa samaa mieltä niin on syyllinen laspenrqaiskauksiin. Ja persuja ei tietenkään saisi tutkia eikä tuomita kuin persupoliisi, joka voisi todeta syytteen perättömiksi, tietenkin.

Semmoista tasapainoa siellä.