Onko täällä netti- tai tietokoneyhteystietäjiä!? Kysymys älylaitteesta (-ranneke, -vaaka) wifissä
Minulla ei ole kotona wlania, eli langatonta kotiverkkoa. Minulla on puhelin, josta verkkoa voi jakaa ja samoin IPad SIM-kortilla, eli siitäkin voi jakaa verkkoa.
Kysymys kuuluu:
Voiko älyvaaka, jossa on bluetooth ja wifi, ja joka vaatii Wi-Fi-yhteyden toimiakseen, toimia minulla? En nimittäin saa vaakaa yhdistymään puhelimeeni, jossa on Wi-Fi. Mutta eihän puhelimeni OLE wlan, eikä se OLE Wi-Fi??? Vaatiiko tuon tyyppinen laite kodin wifin??? Siis kyllä se mittaa ilmankin yhdistymistä puhelimeen, mutta lukemat eivät tallennu puhelimeen.
Sille on oma appi, jonka kyllä latasin. Kyseessä on Garminin vaaka.
Vertautuuko vaaka esim. aktiivisuusrannekkeisiin tässä ”yhteyspuolessa”? Eli sillä ei tietenkään ole omaa sillä tms.
Kommentit (10)
Sillä = simiä
Soitin jo tekniseen tukeen, mutta ongelma ei ratkennut. Itselleni jäi epäselväksi, onko syy vaa’assq vai tässä wifissä???
Vierailija kirjoitti:
Voi, ei se vaaka tiedä millainen laite sen langattoman (wifi) verkon luo.
OK... eli jos puhelimessani on Wi-Fi päällä, onko se käytännössä aina valmis jakamaan verkkopankissa? (Totta kai minulla on salasana). En pitäisi wifiä päällä, mutta Apple Watchin takia pitää pitää. (Vai pitääkö??)
Ääh, verkkopankissa = verkkoani !
ap
Minun älyrannekkeeni vaati puhelimessa sekä wifin että bluetooth-yhteyden ja hakee tiedot ninenomaan böuetoothilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaakaan se yhdistyy pluutöötillä!
Ikävä kyllä tämä vaatii myös wifin.
ap
Tää aloitus on kyllä A-luokan vttuilumagneetti. Sanonpahan vaan...
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on kyllä A-luokan vttuilumagneetti. Sanonpahan vaan...
Ei mua haittaa. En tajua ihmisiä, joilla olisi kiinnostusta päteä minulle tämän tasoisilla tiedoilla :). plus että sitten v****aan vaikka takaisin... ;)
Ajattelin vain, että ihme jos wifin päälläpitäminen tarkoittaa, että puhelin jakaa verkkoa aina. (Vaikkei siihen kukaan voikaan liittyä). Tämä on itselleni uutta.
ap
Luulin, että Wi-Fi pannaan päälle, kun itse halutaan liittyä verkkoon. Niin... vai erikseen pitää olla myös verkon jakaminen päällä???? Olinpa tyhmä tosiaan! Eka älypuhelimeni... :)
ap
Voi, ei se vaaka tiedä millainen laite sen langattoman (wifi) verkon luo.