Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paljon juoda 10 päivässä 47 olutta + viinipullo?

Vierailija
12.08.2019 |

Ei kerralla humalaan vaan iltojen ja viikonloppujen aikana pikkuhiljaa. Mies kyseessä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se 48:s tölkki meni?

Loppasuu akka joi sen?

Vierailija
42/50 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jättäisin miehen, jos hän noin paljon joisi tai joisi joka päivä alkoholia edes kohtuudella.

Vaikka mies hoitaisi loistavasti sekä työ- että perhevelvoitteet ja kohtelisi vaimoaankin hyvin?

En siedä jokapäiväistä tissuttelua. Mies joka kohtelee minua hyvin, ei juo joka päivä eikä edes joka viikko. Jos juo, silloin hän ei kohtele minua riittävän hyvin. Miksi pitäisi katsella joka päivä tissuttelevaa miestä jonka henki haisee aina pahalta, kun maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka tykkäävät olla ihan täysin selvinpäinkin?

Miksi pitäisi katsella ruman ja nalkuttavan naisen naamaa, kun maailmassa on kauniitakin? Tällä logiikallasi tässä nyt mennään?

Jos ihmisellä on 10 päivä tissutteluputki kesälomalla, niin sekö on teidän mielestä eron paikka? Ja tuo määrä on vain tissuttelua. Alkkis olis kiskaissut tuon parissa päivässä, ja vaan pieraissut päälle.

Jos tuo tohon loppuisi eikä toistuisi, ei tarvitsisi erota, mutta vakavan keskustelun paikka olisi kyllä.

Miksi edes pitää tissutella tuolla tavalla? Minua huolettaisi jo se, että ei osaa olla selvin päin. Mikä pakko on juoda koko ajan? Ihan sama, onko loma vai ei. Ei normaali ihminen juo kymmentä päivää putkeen, kyllä tuossa ollaan joko riippuvuuden tai eskapismin puolella. Jos on ongelmia, alkoholi ei niitä ratkaise. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa! Jo puolet tuosta olisi vastaavassa ajassa liikaa.

Vierailija
44/50 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jättäisin miehen, jos hän noin paljon joisi tai joisi joka päivä alkoholia edes kohtuudella.

Vaikka mies hoitaisi loistavasti sekä työ- että perhevelvoitteet ja kohtelisi vaimoaankin hyvin?

En siedä jokapäiväistä tissuttelua. Mies joka kohtelee minua hyvin, ei juo joka päivä eikä edes joka viikko. Jos juo, silloin hän ei kohtele minua riittävän hyvin. Miksi pitäisi katsella joka päivä tissuttelevaa miestä jonka henki haisee aina pahalta, kun maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka tykkäävät olla ihan täysin selvinpäinkin?

Miksi pitäisi katsella ruman ja nalkuttavan naisen naamaa, kun maailmassa on kauniitakin? Tällä logiikallasi tässä nyt mennään?

Jos ihmisellä on 10 päivä tissutteluputki kesälomalla, niin sekö on teidän mielestä eron paikka? Ja tuo määrä on vain tissuttelua. Alkkis olis kiskaissut tuon parissa päivässä, ja vaan pieraissut päälle.

Miksi edes pitää tissutella tuolla tavalla?

Miksi, miksi ja miksi. Mihin sitä mies syytä tarvii? Mies juo, jos sitä janottaa. Ihme skitsoilua muutaman päivän röpötelystä? Jos minä olisin mökillä lomalla, eikä olis mitään tarvetta liikkua mihinkään, ja paikalla on vielä selvä ajokortillinen vaimoni, niin miksi en saisi juoda janooni muutamia oluita per päivä? Ei pitkin päivää juotuna 5 olutta ole mitään juopottelua. Lavallinen per päivä voisi olla jo juopottelua. Se, että sinä et haluaisi tai voisi juoda viittä olutta vastaavaa määrää suhteellisen mietoa alkoholia päivässä, ei tarkoita etteikö joku muu niin voisi haluta tehdäkkin.

Vierailija
45/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kyse ei siis tavallaan ole mistään putkesta, vaan mies juo tuolla lailla läpi vuoden joka päivä. Joskus saattaa pitää harvoin pari päivää ilman ja on silloin selkeästi ärtyneempi vaikka asian kieltääkin. Ja tosiaan siitä kyllä kuulee, jos hän joskus on ilman, kun on jotenkin niin ylpeä siitä.

Aina on hoitanut kuitenkin velvollisuutensa, eli käy päivittäin töissä ja huolehtii jälkikasvusta. Ainoa mistä olen käytännössä huolissani, on hänen terveytensä. Mielelläni kuitenkin pitäisin hyvän miehen pidempäänkin.

Itse en juo kuin yhden annoksen harvoin, ehkä kerran kuussa. En oikein välitä alkoholista tai raaski ostaa.

Vierailija
46/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Kyse ei siis tavallaan ole mistään putkesta, vaan mies juo tuolla lailla läpi vuoden joka päivä. Joskus saattaa pitää harvoin pari päivää ilman ja on silloin selkeästi ärtyneempi vaikka asian kieltääkin. Ja tosiaan siitä kyllä kuulee, jos hän joskus on ilman, kun on jotenkin niin ylpeä siitä.

Aina on hoitanut kuitenkin velvollisuutensa, eli käy päivittäin töissä ja huolehtii jälkikasvusta. Ainoa mistä olen käytännössä huolissani, on hänen terveytensä. Mielelläni kuitenkin pitäisin hyvän miehen pidempäänkin.

Itse en juo kuin yhden annoksen harvoin, ehkä kerran kuussa. En oikein välitä alkoholista tai raaski ostaa.

No, et sitten vaivautunut kirjoittamaan aloitusta oikeilla tiedoilla, vaan puhuit vaan 10 päivän aikana juodusta määrästä? Jos tästä olemme vetäneet johtopäätöksen, että kyse on vain 10 päivän putkesta, niin en kyllä sanoisi vian olevan meissä.

No, lähes jatkuvana toimintona 5 olutta päivässä on jo paljon.

Vierailija
47/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattoisin isi ottaa. Iskevyydessään yksi kaikkien aikojen parhaista palindromeista.

Vierailija
48/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mökillä kymmenen päivää ja keskiolutta on mennyt 120 (0.3) tölkillistä ja kuusi pullollista (0,7) skottilaista viskiä - onko tämä paljon...?

M 42

No, on se paljon. Ihan alkoholistin paljon se on.

Mitäs jos juot ensi lomallla saman verran vettä ja limuja ja mehuja, lenkkeilet, uit, teet mökkihommia, et pode?

Vierailija
49/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt puolisoni joi viiniä 9 litraa viikossa tai vaihtoehtoisesti 72 tölkkiä olutta samassa ajassa. Kerran joi väkeviä 6 litraa viikossa.

Vierailija
50/50 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Ihanko oikeasti kysyt täällä, jos miehesi vetää ympärivuoden viisi kaljaa päivässä, että onko normaalia. Juu ei ole , ihan sama mitä nämä alkoholiriippuvaiset täällä lätisee. Ihminen on alkoholisti, mikäli ei kykene olemaan juomatta. Ei ne alkoholistit aina mitään räkäkännissä örveltäviä persoonia ole. Säännöllinen jatkuva juominen on se selkein merkki.Jos vielä ärtyy siitä, että joutuu yhdenkin päivän olemaan juomatta, niin mietipä ihan itse.