Onko paljon juoda 10 päivässä 47 olutta + viinipullo?
Ei kerralla humalaan vaan iltojen ja viikonloppujen aikana pikkuhiljaa. Mies kyseessä.
Kommentit (50)
Alkoholia voi ihan huoletta juoda niin paljon kuin huvittaa. Sehän on laillinen päihde. Jos se kuitenkin alkaa tökkiä niin klinikalta saa kivoja pillereitä joilla voi taas jatkaa hauskanpitoa ja juomista. Kyllä se kroppa kestää koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jättäisin miehen, jos hän noin paljon joisi tai joisi joka päivä alkoholia edes kohtuudella.
Vaikka mies hoitaisi loistavasti sekä työ- että perhevelvoitteet ja kohtelisi vaimoaankin hyvin?
Ei se ole hyvin hoitamista tai kohtelua jos ei muuta ehdi tehdä kuin juoda ja pitää silmällä koska voi juoda taas. Tehkööt sitä yksin sitten.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jättäisin miehen, jos hän noin paljon joisi tai joisi joka päivä alkoholia edes kohtuudella.
Vaikka mies hoitaisi loistavasti sekä työ- että perhevelvoitteet ja kohtelisi vaimoaankin hyvin?
Kyllä se siihen öoppujenlopuksi menee, että kaikki vapaa-aika tohnotetaan pikkupöhnässä.
Mädättää ihmisen henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos mies juo niin paljon joka päivä niin väistämättä jossain vaiheessa tulee se piste, jossa kuningas alkoholi muuttuu tärkeämmäksi kuin oma vaimo ja perhe.
Joka päivä olutta 4,7 pulloa ja viiniä ainakin jonakin päivänä. On paljon.
Jos ihminen kokee ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin juoda noin paljon niin on selvää että elämässä on jotain pahasti pielessä mikä pitäisi korjata sen sijaan että yrittää oikeuttaa tuon olevan järkevä tapa elää.
On liikaa, älä kuuntele juoppojen neuvoja.
Ei ole paljon. Mä join kolmessa viikossa varmaan sen 300 tölkkiä olutta, 50 lonkeroa, kymmeniä shotteja jägeriä, viskiä, punkkua ja valkkaria.
Olen 60-kiloinen nainen. Sen loman jälkeen ei olekaan tehnyt mieli alkoholia.
Ja niin,en ollut missään vaiheessa ympärikännissä. Tasaista tissuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä jokapäiväistä tissuttelua. Mies joka kohtelee minua hyvin, ei juo joka päivä eikä edes joka viikko. Jos juo, silloin hän ei kohtele minua riittävän hyvin. Miksi pitäisi katsella joka päivä tissuttelevaa miestä jonka henki haisee aina pahalta, kun maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka tykkäävät olla ihan täysin selvinpäinkin?
riippuu ihan siitä kuinka monta annosta yhdessä oluessa on. jos yhdessä oluttölkissä on yksi annos alkoholia, niin keskimäärin 5 annosta päivässä.
Ihmeen paljon ketjussa ihmisiä, joiden mielestä nämä ketjussa ilmoitetut määrät ovat ok. Suomessa näyttää olevan paljon juoppoja.
Onhan se perkeleen paljon.
Onko tämä ongelma onkin sitten kovasti muista asioista kiinni.
- Sanoit ettei varsinaisesti humalaa juo. Tämä on omalla tavallaan tietysti hyvä.
- Onko teillä lapsia ketä tuota juomista on katsomassa? Jos on, niin onhan se todella huono asia.
- Kuinka usein tällaista putkijuomista tapahtuu? Kerran tai kaksi vuodessa vai kerran kuussa, ehkä vielä useammin?
Tuollainen määrä olutta + viinipullo menee monella ukolla helposti yhden viikonlopun "poikien reissulla".. Sitä kun on kaksi ja puoli vuorokautta aivan naamat, sitä ehtii juoda melkoisesti...
Mutta jos "poikien viikonloppuja" ei ole kuin kerran vuodessa, ei tuo ole niin paha kuin parin viikon "en juu ole yhtään humalassa" -tissutteluputki kuukausittain tai edes joka toinen kuukausi.
Minä en tuollaista katselisi, onhan se ihan hitosti juomista tuollainen.
Ton määrän pystyy helposti juomaan tossa ajassa ilman, että menee edes lähelle rattijuopumuksen rajaa.
Ei ole. Minä saan tuon alas kahdessa päivässä, jos en syö mitään.
M35 140KG
Se ettei tule känniin ei tarkoita, että asia olisi kunnossa. Alkoholin säännöllinen käyttö nostaa hyvin nopeasti toleranssia, lisäksi jatkuva pikku pöhnä jää huomaamatta sen jatkuessa putkeen. Tavallinen ihminen huomaa humaltuvansa jo yhdestä oluesta.
Kahden päivän aikana se olisi paljon. 3-4 aikana se olisi vielä runsaahkoa. 5 Päivää jo ihan normaalit pikkukännit.
Mihin se 48:s tölkki meni? Itse join 2 lavaa olutta viime viikonloppuna (aloitin perjantai iltapäiväll) ja päälle yhden 0.7 XO konjakin. Eli tuohan on 4.7 olutta ( varmaan kolmosta) / päivä. Tuollaisella määrällä on ajokunnossa koko ajan.
Tällä meni n. 50 annosta perjantain ja lauantain kuluessa. Vaimo ja 19v. tytär tosin vähän auttoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä jokapäiväistä tissuttelua. Mies joka kohtelee minua hyvin, ei juo joka päivä eikä edes joka viikko. Jos juo, silloin hän ei kohtele minua riittävän hyvin. Miksi pitäisi katsella joka päivä tissuttelevaa miestä jonka henki haisee aina pahalta, kun maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka tykkäävät olla ihan täysin selvinpäinkin?
Miksi pitäisi katsella ruman ja nalkuttavan naisen naamaa, kun maailmassa on kauniitakin? Tällä logiikallasi tässä nyt mennään?
Jos ihmisellä on 10 päivä tissutteluputki kesälomalla, niin sekö on teidän mielestä eron paikka? Ja tuo määrä on vain tissuttelua. Alkkis olis kiskaissut tuon parissa päivässä, ja vaan pieraissut päälle.
Selvä alkolismin merkki.