Ihana tunne kun miehet kehuvat
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Siis kertokaa nyt kerralla selvästi, että sopiiko teitä kehua ja onko se ihanaa? vai onko se säälittävää ja limaista ahdistelua, jonka kuuluu johtaa seurauksiin?
Kumpi vastaus vaan käy, ja toimin sen mukaan mutta kumman?
Riippuu sinusta, kohteesta, ja kuun asennosta suhteessa aurinkoon.
esimerkki:
1. Nainen ei halua kehuja sinulta, hiippari.
2. mutta nainen olisi muutama vuosi sitten ottanut mielellään kehuja ja jotain muutakin Axl Smithiltä
3. ei kuitenkaan enää.
esimerkki ei päde kaikkiin, mutta siitä saat kuvan mitä se voisi olla.
Parasta siis antaa niiden olla. Ne tulee sun luo jos on tullakseen, siihen asti keskity omaan onneesi, ole paras mies mitä pystyt olemaan, ilman naisia. Tajuat nopeasti ettet oikeasti tarvitse niitä mihinkään elämässäsi.
-5_kirjainta_tähän
Vierailija kirjoitti:
Tai inhottavaa kun setämiehet muikistestee. Riippuu ihan kuka kehuu ja ketä, että onko se sitten ihanaa vai syyte ja potkut.
Miten voi saada syytteet pelkästä kehumisesta? Kyse oli kehumisesta eikä mistään lähentelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai inhottavaa kun setämiehet muikistestee. Riippuu ihan kuka kehuu ja ketä, että onko se sitten ihanaa vai syyte ja potkut.
Miten voi saada syytteet pelkästä kehumisesta? Kyse oli kehumisesta eikä mistään lähentelystä.
"Hyvä perse" on kehu jonka vain nainen voi sanoa toiselle sukupuolelle ilman pelkoa työpaikan menettämisestä
Minusta kehuminen on ällöttävää ja limaista nuoleskelua. Olen ihan hyvä ihminen tällaisena, ei minulle kenenkään sitä tarvitse kertoa. Jos kuka tahansa kehuu minua, ekana mietin että mitäköhän toi haluaa kun se mielistelee. Lapsia kehutaan kun niiden halutaan käyttäytyvän tietyllä tavalla, ei aikuisia. Minusta kehuminen jotenkin alistaa ihmistä, pitää sitä jotenkin typeränä ja lapsellisena.
Hyvä, jatka samaan malliin, oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kehuminen on ällöttävää ja limaista nuoleskelua. Olen ihan hyvä ihminen tällaisena, ei minulle kenenkään sitä tarvitse kertoa. Jos kuka tahansa kehuu minua, ekana mietin että mitäköhän toi haluaa kun se mielistelee. Lapsia kehutaan kun niiden halutaan käyttäytyvän tietyllä tavalla, ei aikuisia. Minusta kehuminen jotenkin alistaa ihmistä, pitää sitä jotenkin typeränä ja lapsellisena.
Jaa minusta ei. Jos toinen ohimennen kehuu niin siitä jää hyvä mieli. Ei kaikki halua mitään sen jälkeen.
Mä en tykkää,että vieras mies kehuu.Just bussissa eilen tapasin miehen,joka sanoi minua kauniiksi.Ja oli kiinnostunut minusta.Ja koitti saada yhteustietojani.Jos mun ihastus sanoisi mulle jotain kaunista,niin sit se tuntuisi hyvältä :D
Musta tuntuu hyvältä jos kehutaan aidosti ja omiin taitoihin liittyvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Olen itse havainnut positiivia vaikutuksia kun huomaan naisen käyneen kampaajalla ja mainitsen asiasta jollain positiivisella sanalla.
Lisäksi jos huomaa uudet vaatteet ja vanhojen kekseliään yhdistelmän ja vaivautuu lausumaan muutaman positiivisen sanan, sillä on ihmeellinen vaikutus.
Hymyilevä nainen on kuitenkin aina kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Olen itse havainnut positiivia vaikutuksia kun huomaan naisen käyneen kampaajalla ja mainitsen asiasta jollain positiivisella sanalla.
Lisäksi jos huomaa uudet vaatteet ja vanhojen kekseliään yhdistelmän ja vaivautuu lausumaan muutaman positiivisen sanan, sillä on ihmeellinen vaikutus.
Lässy. Käyn kampaajalla, koska tukka kasvaa ja sitä pitää leikata. Jos joku kommentoi hiustenleikkuutani, pidän sitä jotenkin yksinkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässy. Käyn kampaajalla, koska tukka kasvaa ja sitä pitää leikata. Jos joku kommentoi hiustenleikkuutani, pidän sitä jotenkin yksinkertaisena.
Miltä tuntuu olla ankeuttaja?
Ei miltään? Ei tunteita? Unohda että kysyin.
Itseäni on kehuttu eniten luonnollisuudesta. Viime aikoina mm. pitkät hiukset (oma väri ilman pidennyksiä), kauniit kynnet (ei tekokynsiä, itse huolletut ja lakatut), luonnollisen huomaamaton meikkaus, puhuttu murre sekä siro olemus ovat keränneet kehuja niin naisilta kuin miehiltä. Yksi jopa kehui pitävänsä silmieni väristä, joka ei ole sieltä perinteisimmästä päästä. Silti paras kehu ikinä on ollut, kun eräs tuttava sanoi ihanan ajattelevaiseksi ihmiseksi! Muistelen tätä lämmöllä varmasti vielä vanhainkodissakin :)
Sain tänään mieheltäni ruusun ja kehuja siitä, että olen osana hänen elämäänsä. Ei edes juhlistettu mitään merkkipäivää ja se lisäsi tilanteen arvoa entisestään!
Ihastuksen kehut tuntuu hyvältä. Ehkä satunnaisen ohikulkijankin, jos hän vaikuttaa oikeasti tarkoittavan sitä ja on ilman taka-ajatuksia. Läpinäkyvä imartelu on yök.
Onpas täällä katkeraa porukkaa kun ei saisi positiivisista asioista olla hyvillään.