Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluntähtösten maanantai

29.05.2006 |

Meinasin ottaa mallia syyskeijujen otsakkeesta ja laittaa kaksipäiväisen, mutta olkoot nyt omansa näin viikon alun kunniaksi...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin meidän aarteella! Nyt vaan odotellaan energistä keskiraskautta... Ainoa omituisuus oli, että tutkimuksen teki kätilö, koska lääkäri oli myöhässä. Oli sama kätilö, joka oli ed. synnytyksessä. Kiva tyyppi ja asiantuntemusta löytyi synnytyksessä ja tuntui löytyvän ultrassakin. Ei siis jäänyt mitään hampaankoloon. Harmittaa vaan, kun meidän kaupunki ei tarjoa rakenneultraa. Luulen, että käyn teettämässä sen omalla kustannuksella yksityisellä. Sen verran kivaa aarretta on kurkistella etukäteen.

Sydänäänet kuunneltiin ensimmäisen kerran 10 vkolla lääkärikäynnillä ja kuuluivat hyvin. Jos oikein muistan niin samoihin aikoihin on kuunneltu myös aikaisemmissa raskauksissa.

Kotona onkin sitten rankempaa, kun esikoinen on kamalassa vesirokossa. Näppyjä tosi paljon ja kova kuume. Ehdin jo iloita, että pääsimme helpolla kun rokko alkoi jo pe, mutta toisin kävi, tänään on ollut kaikkein pahin päivä. Toivottavasti huomiseksi jo helpottaa.

Pitkiä ja tyköistuvia t-paitoja on H&M:lla ihan perus mallistossakin ainakin yksivärisinä.

rv 12+2

Vierailija
22/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kivaa äitiysvaatemallistoa Mama-licious, myy " lastenvaateliike" , jossa exitin lastenvaatteita. Googlesta ei löytynyt netti-kauppaa, mutta pari juttua kyllä. Sieltä sain itse asiassa sen kuvan, että oliskos tuo Vero Modan myymälöissä kanssa...

Sieltä siis ostin itse tän ihanan pitkän ja silti kapean mallisen T-paidan (tai siis 2). Yleensähän ollut sellasia helmasta leveitä " hameita" , jollaisia en vielä halua käyttää, tai paljastuu heti. Tosin tässä pikku pyöreä masu näkyy heti... noh kivalta näyttää!!!!!Niin ja myös sortsit ostin, koska vielä mun kokoa jäljellä. Eikä olis eka kerta, että koot loppu, kun minä tarviin jotain...

Alice

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taidan tilata puseron tai kaksi netistä MissyMom :in kautta :)

Veikkaan, että en saa venytettyä näitä Vero-Modan löydöksiä, ilman, että saumat paukkuu syksyn tietämillä. :D

Nyt on jo hieman havaittavissa kessin " kasvua" , mutta tuo on vain turvotusta, kun olen kymmenellä viikolla vasta.

Vierailija
24/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä päivittäisin jouluntähtösten listan?

sitä ei ole nyt 2viikkoon päivitetty vai haluaisko joku muu tehdä sen?

kertyny tosi paljon uusia!

Onko listan päivittäjästä kuulunu muuten mitään? =)

Vierailija
25/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!Mitäs kuuluu? Ihan hyvää!Mulla laskettu aika 27.12

eli nyt raskausviikkoja 9+6

Alkuajan pahoinvointia ollut!Mites muitten vointi

Vierailija
26/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiina uusi lista, jos se ei haittaa ketään niin heitän sen kohta tonne..aikani kuluksi tein sitä...

Vierailija
27/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin todella paljon viikonloppuna, kun huomasin supistavan. Edellisistä raskauksista osasin odottaa sen alkavan, mutt en sentään ihan näin aikaisin. Toivon hartaasti, ettei tarvis sen takia jäädä sairaslomalle ainakaan ennen syksyä. (Mulla supistukset on aina alkaneet kypsyttämään paikkoja liian aikasilla viikoilla.)

Pahoinvointi on hieman helpottanut eli toivoa paremmasta jo on. Vatsan muoto on selvästi muuttunut, muttei juuri kasvanut. Painoindeksi on 24, joten pitkään varmaan menee lihomisen piikkiin tää mahan kasvattelu. Ihan hyvä niin, sillä ei oo vielä kiirettä kertoa.

Tässä kuulumiset tällä kertaa :)

Tuuti73 rv 11+3

Vierailija
28/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoitan, vaikka en varsinaisesti listoihin ole ilmoittautunutkaan. Laskettuaika mulla on 23.12, niin että samaan poppoon varmaan kuulun. Mun lähtökohdat tähän raskauteen on kenties hieman erilaiset kuin muilla. Mulla on nimittäin keskenmeno takana ja nyt sitten uusi yrittäjä masussa. Viime raskaus päättyi keskenmenoon 12 rv, nyt viikkoja on noin 11. Olen suhtautunut tähän raskauteen hieman maltillisemmin. En ole edes varannut neuvola-aikaa vielä. Ajattelin varata vasta parin viikon päästä. En tiedä pystyykö kukaan ymmärtämään tätä..näin oon vaan päättänyt. Uskon, että se vauva kasvaa ja kehittyy siellä ilman niitä neuvolakäyntejäkin. Pidätte minua varmaan ihan hulluna... :)

Itse en ensimmäisen raskauteni aikana kauheasti pohtinut keskenmenon mahdollisuutta, nyt ajattelen kuitenkin että jokainen päivä, jonka saan raskaana olla, on suuri ihme ja lahja.

Toivon kaikille onnellista raskausaikaa,

Vierailija
29/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kummempia, kovasti odotan keskiviikon neuvolaa ja torstaista ultraa, sitten varmaan tulee kirjoitettua kuulumisiakin :). Esikoisesta sydänääniä kuunneltiin vasta viikoilla 13+1, en tiedä mikä on käytäntönä tällä paikkakunnalla. ...Esikoisen odotusaikana minulla oli kaksi niin ihanaa neuvolan terveydenhoitajaa, että nyt toivon hartaasti että " ei kahta ilman kolmatta" toteutuisi :D

Tinuri ja Itu 11+2

Vierailija
30/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille!

onpas väsy olo.. rankka viikonloppu takana kun kävi omat vanhemmat yökylässä ja appivanhemmat kans vieraili. Onneks saatiin yks ilta ja yö miehen kans olla kahdestaan ja käydä leffassa. mun vanhemmat otti lapset yöks mun tädin luo. Viimeks ollaan oltu kahden uutena vuotena, seuraavasta kahden olemisesta saa varmaan haaveilla :), ikävä ja orpo olo oli ilman lapsia. Hassu juttu.

Keskiviikkona ois klo 8 np-ultra. Kehtuutta jos sataa vettä :P :P, pitää sit varmaan mennä bussilla.

sydänäänet: joku kyseli sydänäänistä... mulla kuuntelivat ekalla neuvolareissulla vaikka neuvolatäti sanoki että " elä sit säikähä jos ei kuulu, ei pitäs vielä kuuluakaan" mutta kuulupas. viikkoja oli sillon menkkojen mukaan 8+3, seuraavalla viikolla ultrassa la siirtyki takapakkia 5 päivää eli sydänäänien kuuluessa viikkoja ois ollu vasta 7+6. Viimeksikin kuuntelivat, viikkoja tasan 11, äänet löyty tosi alhaalta. Kyllä mullakin tuota omaa vararavintovarastoa on sen verran että ei sen puutten vuoks ainakaan pitäs kuulua.

liikkeet: ei kait niitä tähän aikaan vielä voi tuntea kun se on vielä niin onnettoman pieni? Ekalla tunsin jollain viikoilla 16 tms... seuraavalla vasta lähemmäs viikkoja 20.

Sit joku kyseli pitkistä t-paidoista. Jim&Jillissä oli muutama pitkä toppi, t-paita jotka on varteenotettavia vaihtoehtoja. Ainakin odottavan myyjän päällä pilkullinen pitkä t-paita näytti hyvältä. sit siellä oli sellasia toppeja..ööö...miten niitä kuvailis... baby doll-malli tuli itelle mieleen tai " essu" ja sen alle mahtuu kasvava massu.Vielä aattelin tavallisen pitkän topin käydä ostamassa itselleni ns. alustopiksi...

rv 12

Vierailija
31/34 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin tässä ihmetelly jo jonkin aikaa kun ei päivity tuo meidän pino... Eikä tietenkään tullu mieleenkään että sitä voisi muutkin päivittää =D Mutta kiva että sinä jaksoit ja nyt on taas tiedot kohdillaan =)

Vierailija
32/34 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten tiistaina rv.12+3 todettiin ultrassa, ettei elonmerkkejä ollutkaan.sikiö oli todennäköisesti menehtynyt viikolla 9. Äiti luuli olevansa onnellisesti raskaana,ja tietysti koko muukin perhe.

helatorstaina lääkkeellinen käynnistys (12h) ja sen jälkeen kaavinta.

Rankkaa on fyysisesti sekä henkisesti.

Uusi raskaus pelottaa, vaikka sitä kovasti toivookin pian alkavaksi.

Yritetään jaksaa, onneksi sentään on jo yksi suloinen poika minulla.

Ja mies joka tukee.

Muille toivottelen kaunista kesää masujen kanssa!!

Vierailija
33/34 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Mitä pitemmälle tässä porukassa mennään, niin nämä keskenmeno-uutiset tuntuvat entistä vaikeammilta. Ja vetävät sanattomaksi.

Olen todella pahoillani.

Vierailija
34/34 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milonmi osasikin pukea minun ja varmaan monen muut ajatukset jo sanoiksi.

En osaa kuin toivotella kovasti voimia ja onnea sitten aikanaan uuteen yritykseen.