Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko tarjota tällaista salaattia rippijuhlissa:

Vierailija
12.08.2019 |

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on saman firman savulohisalaatti tulossa rippijuhlatarjoiluihin... Minusta nuo on olleet ihan ok laatuisia. 

Vierailija
2/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta nuo kaikki valmissalaatit on yököttävän makuisia. En pysty niitä edes itse eväinä syömään, joten ei niitä vieraillekaan tarjota, ei varsinkaan juhlissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei. Jos sen laittaa siistiin kulhoon tarjolle, tuskinpa kukaan erottaa, onko kyseessä valmissalaatti vai itse tehty. Tosin aika helposti vastaavan tekee itsekin.

Vierailija
4/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutten tarjoaisi. Itse tekisin, koska noita rasioita pitäis olla 20 että riittäis. Kallista.

Vierailija
5/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi tuollainen menee aina silloin tällöin, mutta juhlissa sitä odottaisi olevan hieman laadukkaampaa ja parempaa.

Vierailija
6/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaaksi tuollainen menee aina silloin tällöin, mutta juhlissa sitä odottaisi olevan hieman laadukkaampaa ja parempaa.

Mistäköhän erotat laadukkaamman ja paremman, jos komponentit ovat käytännössä samat esim. kreikkalaisessa salaatissa? 

Vierailija
7/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuossa oleva fetajuusto on huonolaatuisen makuista lehmänmaitofetaa. Lisäksi vihannekset on mauttomia, ilmeisimmin koska on pilkottu jo ajat sitten salaattitehtaalla. Aivan erilainen salaatti kuin jos tekisi kotona kunnon tuoreista aineista ja laatufetasta.

Vierailija
8/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse mielummin ja älä sekoita joukkoon kaikkea, vaan laita eri astioihin, joista voi koota mieleisensä.

Nuo salaatit sisältävät joka ikisen kerran jotakin ylläreitä, yleisimpänä on ruskeat kuivuneet salaatit ja salaatinkannat, jotka nakkaan pois heti.

Vierailija
9/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän erotat laadukkaamman ja paremman, jos komponentit ovat käytännössä samat esim. kreikkalaisessa salaatissa? 

Onko oikeasti ihmisiä, jotka EI erota esim. vihanneksista, että ne on ollut siellä suojakaasullisessa rasiassa päiväkausia pilkottuina? Minusta ne on ihan eri makuisia kuin juuri pilkotut. Puhumattakaan tuon salaatin ns. salaattijuustosta joka ei ole aitoa, aromikasta fetaa nähnytkään. 

Vierailija
10/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tuossa oleva fetajuusto on huonolaatuisen makuista lehmänmaitofetaa. Lisäksi vihannekset on mauttomia, ilmeisimmin koska on pilkottu jo ajat sitten salaattitehtaalla. Aivan erilainen salaatti kuin jos tekisi kotona kunnon tuoreista aineista ja laatufetasta.

Makuasia, itse inhoan etenkin vuohenmaidosta tehtyä fetaa, liian voimakas. Ei lehmänmaito mitenkään laatua huononna, se on vain vähän eri tuote.

Vierailija
11/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveän kalliilta ostaa tuollaisia monta kappaletta. Salaatin teko on niin helppoa että ilman muuta ostaisin raaka-aineet itse ja tekisin laakealle vadille näyttävän salaatin.

Vierailija
12/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on oikeasti niin nölli vielä vuonna 2019, että syö jotain ihme salaatteja - eli en kehtaisi!

Vierailija
13/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoreus ja salaatin osat, fetan maku, oliivien maku ja ulkonäkö.

En tarjoaisi ja vieläpä maksaisi itseäni kipeäksi. Viikonloppuna ei saa edes tuoretta salaattia, joten se olisi jo ostopäivänä vanhaa.

Vierailija
14/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmänmaitofeta on paljon parempaa, niissä vuohen- ja lampaanmaidoista tehdyssä on ikävä sivumaku. En kyllä mistään vuohenjuustosta tykkää muutenkaan.

Vierailija
15/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarjoaisi ja vieläpä maksaisi itseäni kipeäksi. Viikonloppuna ei saa edes tuoretta salaattia, joten se olisi jo ostopäivänä vanhaa.

Miten niin viikonloppuna ei saa tuoretta salaattia? :D

Vierailija
16/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon vieraita on tulossa? Laskepa huviksesi hinta pakkauksille ja itse tehdylle. Aina ei kannata mennä sieltä mistä aita on matalin.

Vierailija
17/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se salaatti ehtii kotijääkaapissakin nahistua, vaikka olisi itsetehty juhlapäivän aamuna. Siitä kun lähtee vielä konfirmaatioon ja sieltä kotiin niin salaatti ehtii olla jääkaapissa aika monta tuntia ja vettyä jne. Minä en ainakaan ala salaattia itse vääntämään muutenkin kiireisenä aamuna saatika siinä vaiheessa, kun vieraat saapuvat paikalle. 

Meillä on ollut Food Marketin salaatteja ja minusta ne on olleet hyviä, vaikka ei itse tehtyjä olekaan. 

Vierailija
18/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin viikonloppuna ei saa tuoretta salaattia? :D

Sinulle nyt kelpaa mikä vain punaisella laputettu tuote, ei sioille kannata helmiä antaakaan.

Vierailija
19/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteletko ihan oikeasti tarjoavasi juhlissa einessalaatteja? Ei voi olla niin iso työ pilkkoa tuoreista aineksista! Meillä syödään lähes joka päivä lisukkeena perussalaattia, jossa on salaatinlehtiä, tomaatteja, kurkkua ja paprikaa. Lisäksi saatan laittaa siihen paahdettuja siemeniä ja mies höystää omansa salaattijuustolla. Valmistamiseen menee ehkä 5 minuuttia, 10 jos paahdan siemenet.

Vierailija
20/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leikattu kurkku on aina leikattu kurkku. Kyllä sen vaan vihanneksista huomaa, onko ne tänään vai viime viikolla leikattu. Ne alkaa vettymään samantien. Löllöä suutuntumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä