Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat unohtaneet, että lasten hankinnan päätarkoitus on suvun jatkaminen

Vierailija
12.08.2019 |

Ilman lapsia suvut sammuvat ja kansakunnat hiipuvat ja katoavat.

Mutta tätä harva nykyään miettii. Sen sijaan mietitään sitä, että lapsista on vaivaa, lapset eivät sovi elämäntyyliin tai että pariskunnan 3000 euron bruttotulot eivät riitä "ihmisarvoisen elämän" tarjoamiseen lapselle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että vasemmistolaiset suvut sammuvat :) Pienempikin määrä suomalaisia riittää kunhan ovat laadultaan hyviä.

Koko maailmankin kannalta on hyvä, että valkoiset maailmanparantajat lakkaavat olemasta, he tekevät niin paljon pahaa.

Vierailija
22/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun jatkaminen on ainoa tapa tulla kuolemattomaksi. Nykynuoriso tosin luulee, että se tehdään tekemällä videoita nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Afrikkalaiset sukulaiseni jatkavat sukuani (homo sapiens) turhankin innokkaasti, joten mielelläni jätän omani tekemättä tehdäkseni tilaa ylikansoitetulle maapallolle

Sinulle on siis ok, että oma sukusi sammuu ja myös suomalaiset ja suomen kieli häviävät?

Kyllä. Miksi se liikuttaisi?

Juuri näin.

Sitä paitsi minun elämässäni on kyse VAIN minun elämästäni, ja minun itseni omalla työlläni tienaamani elintason nauttimisesta ja kuluttamisesta MINUN elämän aikana. Ei ole mitään velvollisuutta minullakaan alentaa omaa elintasoani jonkun muun haluamien kakaroiden vuoksi.

T. Alati katoavaisen keskiluokan lapseton nettomaksaja

Vierailija
24/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valvoo siis yönsä itkien puunilaisia, visigootteja, etruskeja, moabilaisia, ammonilaisia, kelttejä..? Surtavaa kieltämättä riittää jos tuolle tielle lähtee.

Vierailija
25/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvun jatkaminen on ainoa tapa tulla kuolemattomaksi. Nykynuoriso tosin luulee, että se tehdään tekemällä videoita nettiin.

Kuolemattomaksi? Kuulostaa narsismilta.

Vierailija
26/26 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmeekit, tolteekit, nuubialaiset, sabiinilaiset, frankit, viikingit, rusit ja helvetialaiset epäilemättä arvostavat ap:n asennetta, ja Kainuun kuningas Kaukomieli myöntäisi kunniamerkin jos vain saisi sukupuunsa päivitettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi