Tää tarvis apua!
Kummipoika täyttää täyden kympin. Auttakaa nyt hyvät immeist, mitä minä ostan lahjaksi. Itellä niin pienet pojat ettei hajuakaan mitä noin " iso" poika voisi haluta. Tuhannet kiitokset jos vain autatte :)
Kommentit (4)
Minusta lahjakortti voisi olla hyvä lahjaidea. Saisi poika valita itselleen jotakin mieluista, vaikka sitten kirjakaupasta tai jostakin muusta liikkeestä esim. lapsen harratukseen liittyvästä paikasta.
1 GB muistitikku (ei mikään 128 tai 512 MB, siihen ei kundien tiedostot mahdu!). Sukulaispojan aurinkoinen htmy ja kommentti kerrankin hyvä lahja lämmitti
Tein itse lahjakortin kymmenen täyttävälle kummipojalle. Laitoin kirjeen, jossa oli kolme eri vaihtoehtoa kesäpäivän viettopaikasta. Ei mitää Lintsiä tai muuta huvipuistoa vaan sellaisia historiallisia kohteita joihin arvelin hänen haluavan mennä. Valittavana oli kolme kaupunkia ja tietyt kohteet niissä olin valinnut hänen kiinnostuksensa mukaan.
Hymy oli ollut korvissa, kun oli lahjakuoren avannut ja nyt meillä on mukava yhteinen kesäpäivä tiedossa. Halusin antaa jotain erilaista ja samalla ollaan yhdessä.
minä hankin kultasepän liikkeestä kynttilänjalan johon kaiverrettiin kummilapsen etunimet ja 10 v
juhlapäivä on vasta heinäkuussa, mutta lahja on jo hankittuna.
Mielestäni hyvä lahja, lapselle jää konkreettista muistoa ja sille toivottavasti on myös käyttöä eri elämän vaiheissa.
Samanlaisen laitoin myös kummilapselle 5 v.
Tuntuu että lapset saa niin monenlaista, myös " krääsää" , tykkäsin että tuosta jää kiva muisto.
En tiedä auttaako sua, toivottavasti!