Olen eronnut hiljattain ja nyt olen huomannut miten itsestäänselvyys nykymiehille naisen karvattomuus on
Jotenkin silmät avautui, kun eräs mies ei millään tavalla edes ajatellut, että minulla voisi olla alapään karvoja. Siis puhui vain heti siihen tyyliin, että automaattisesti oletti olevani posliini. En kehdannut korjata, että miestä tiedät millainen minun karvoitustilanne on.
Viimeksi olin sinkku 2000-luvun alussa. Ei silloin naisen karvoitus ollut mitenkään outoa, ihan normaali asia.
Mun nyt sitten täytyy ilmeisesti alkaa sheivaan säännöllisesti, etten ole mikään kummajainen miesten silmissä?
Kommentit (219)
On se hienoo kun itsellä on mies jota ei kiinnosta minun vagina, sääri tai kainalokarvat.
Aijai. Olen tumma ja karvan kasvuni on nopeaa. En aja mitään karvojani. Minulla on karvaisemmat ja tummemmat säärikarvat kuin miehelläni. Nännieni ympärillä kasvaa tummia karvoja. Myös vaginasta napaani kasvaa karvoja. Ylähuuleni yläpuolelta löytyy myös muutamia tummia karvoja. P*rseessäni on myös karvaa. :)
Potkase ukkoa munille.
Ukottomuus ja vapaus on tänä päivänä se in juttu,ei perseily tai mielistely joillekkin.
Jossain perähikiällä akat jaksaa vielä tuunata kulmiaan ja vahata pimperoaan mutta tää juna meni jo isossa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekö ette muka puutu miesten karvoitukseen vaikka olis millainen röllipeikko turkkineen. Pliis.
Mun miehellä on niin paljon karvaa, et näyttää alastikin siltä ku olis housut jalassa. Vehje on kuitenkin löysänäkin karvoja pidempi ja osaa käyttää sitä sekä kieltään sen verran hyvin, et ei siinä tilanteessa hirveästi kiinnosta ne karvat. Naama on myös karvainen ja hiukset pitkät. Itse olen myös alhaalta karvainen, vähän saksilla leikkelen jos tuntuu että itseä ahdistaa. Seksi on hyvää ja sitä on tarpeeksi. Huonosti on asiat jos karvat on jokin este seksille.
N28
Pitäähän sen miehenkin kasvaa 190 cm pitkäksi, muuttua tummaksi, menestyjäksi ja ihanaksi isäksi että sulle kelpaa...
Yhdenvertaisuus käy naisille vain kun ei tarvi itse tehdä asian eteen mitään....
Posliini on ihan uskomattoman wt. Ei kannata sheivata.
No jos joku järkyttyy siitä, että aikuisella ihmisellä on karvoja, niin aika jälkeenjäänyt pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Monesti vauva palstaa lukeneena tullut mieleen että täällä viihtyy katkerat feministi sinkut. Ja tätä keskustelua kun lukee, niin tulee kovasti taas sama mieleen. Koska usein lukee siitä että kumppani ei tee sitä ja tätä toisen eteen naisten suusta. Ja sitten tässäkin keskustelussa on tullut muutamaan kertaan esiin että ei miesten miellyttämiseksi tehdä mitään.
Pitkässä parisuhteessa tehdään juuri toisen miellyttämiseksi asioita. Miten muuten pitäisitte kumppanin teidän kanssa, jos ole millään tavalla miellyttämässä häntä tai ole valmis joustamaan?
Yhtälailla itsekin miehenä miellyttäisin kumppania parisuhteessa. Jos haluaa että siistin partaa useammin tai käytän jotain tiettyä tuoksua. Plus kumppani on halunnut ajella selkäkarvatkin pois minulta. Ja jopa olen aikaisemmissa suhteissa muuttanut pukeutumista naisen mieltymyksien takia.
Enkä näe että karvojen siistiminen alakerrasta olisi yhtään sen kummallisempi.
-M38
Jos sitä kumppania pitää miellyttää muuttamalla itsessään mitään niin se kumppani on yksinkertaisesti väärä. Toki aina voi heittää kehuja tyyliin "näytät tosi hyvältä x vaate päällä" ja toinen voi sitten halutessaan pukeutua siihen tyyliin useammin toisen seurassa, mutta jos aletaan vaatia jotain niin ei jösses. Nimimerkillä on typeryyttäni 5 vuotta suhteessa jossa koin itsessäni olevan kaiken pielessä hiustenväriä ja häpykarvojen pituutta myöten. Oli melkoisen silmiä avaava kokemus kun uusi kumppani ainoastaan kehui piirteitä mistä ulkonäössäni piti eikä koskaan maininnut mitään negatiivista. Tämän uuden kanssa ollaan nykyään naimisissa. Myös hän kelpaa minulle sellaisena kuin on. Kehun hänen ulkonäössään asioita mistä pidän ja loput pidän omana tietonani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tekö ette muka puutu miesten karvoitukseen vaikka olis millainen röllipeikko turkkineen. Pliis.
Eiköhän mies ihan itse saa päättää ajeleeko jotain. Mitä siihen kukaan muu puuttumaan. Karvaiset miehet on sitä paitsi hot! Tai no selkäkarvat ei ole, mutta en minä siihenkään puuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti vauva palstaa lukeneena tullut mieleen että täällä viihtyy katkerat feministi sinkut. Ja tätä keskustelua kun lukee, niin tulee kovasti taas sama mieleen. Koska usein lukee siitä että kumppani ei tee sitä ja tätä toisen eteen naisten suusta. Ja sitten tässäkin keskustelussa on tullut muutamaan kertaan esiin että ei miesten miellyttämiseksi tehdä mitään.
Pitkässä parisuhteessa tehdään juuri toisen miellyttämiseksi asioita. Miten muuten pitäisitte kumppanin teidän kanssa, jos ole millään tavalla miellyttämässä häntä tai ole valmis joustamaan?
Yhtälailla itsekin miehenä miellyttäisin kumppania parisuhteessa. Jos haluaa että siistin partaa useammin tai käytän jotain tiettyä tuoksua. Plus kumppani on halunnut ajella selkäkarvatkin pois minulta. Ja jopa olen aikaisemmissa suhteissa muuttanut pukeutumista naisen mieltymyksien takia.
-M38
Jos sitä kumppania pitää miellyttää muuttamalla itsessään mitään niin se kumppani on yksinkertaisesti väärä. Toki aina voi heittää kehuja tyyliin "näytät tosi hyvältä x vaate päällä" ja toinen voi sitten halutessaan pukeutua siihen tyyliin useammin toisen seurassa, mutta jos aletaan vaatia jotain niin ei jösses. Nimimerkillä on typeryyttäni 5 vuotta suhteessa jossa koin itsessäni olevan kaiken pielessä hiustenväriä ja häpykarvojen pituutta myöten. Oli melkoisen silmiä avaava kokemus kun uusi kumppani ainoastaan kehui piirteitä mistä ulkonäössäni piti eikä koskaan maininnut mitään negatiivista. Tämän uuden kanssa ollaan nykyään naimisissa. Myös hän kelpaa minulle sellaisena kuin on. Kehun hänen ulkonäössään asioita mistä pidän ja loput pidän omana tietonani.
Kannattaa lukea ne muutkin viestit. ;) Mutta juu juuri noin se pitääkin olla.
Mutta vielä pari esimerkkiä: Muuntuminen/miellyttäminen esim. vaate tyyleissä voi olla että kumppani ei ole koskaan miettinyt edes tiettyä vaatetta. Noh toinen tuo että testaappa tota, ja kehutaan ummet ja lammet. Ja yhtäkkiä otatkin sen vaatekappaleen vaikka ei ole sinun tyyliä. Muuttiko kumppani sinua vai miellytitkö häntä? Ja miten ihmeessä joku voi ottaa tuon negatiivisena!
Tai sitten noihin, tuoksuihin. Jos kumppani ostaa sinulle lahjaksi tuoksun jätätkö käyttämättä sen koska ei ole sinun tyylistä? Ja jos käytät muuttiko kumppanisi sinua?
Sitten päästään minun selkä karvoihin. Kumppanin kanssa nukuin kaikissa lusikoissa. Mutta selkä karvat ahdistavat hänen naamaa. Miksi ihmeessä en suostuisi antamaan kumppanin ajamaan selkääni, kun sitten ottaa mieluusti minut lusikkaan ilman narinaa karvoista. Onko tämä teidän tulkinnassa nyt, että hän muutti minua, kun olin niin tohveli! Vai olisikohan ennemmin että miellytin häntä jotta sain myös itselle jotain!
-M38
Vierailija kirjoitti:
En puutu, karvat on miehen yksityisasia. En myöskään mene mukaan parturiin neuvomaan, kuinka pääkarvat pitää leikata. Sitäkin kyllä jotkut naiset harrastaa.
Itsekin olen hiljattain eronnut ja huomannut saman. Ei se kyllä minua haittaa.
M59
Vierailija kirjoitti:
No jos joku järkyttyy siitä, että aikuisella ihmisellä on karvoja, niin aika jälkeenjäänyt pitää olla.
Juuri näin se on. Onneksi itse pidän älykkäistä miehistä. He tietävät, että aikuisella ihmisellä on häpykarvat. Niitä vajaaälyisiä karvattomien naisten metsästäjiä en edes tahdo. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Ei me posliinia haluta (todella harva mies on täysin posliinin perään). Mutta siistitty kyllä, suurinosa meistä toivoo kumppanilla olevan. .
Lässytä vaan omilla poskillasi äläkä muiden.
Minulle naisen muotoiltu pusikko on OK, mutta takaoven ympäristön toivon olevan täysin karvaton. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M38
Kannattaa lukea ne muutkin viestit. ;) Mutta juu juuri noin se pitääkin olla.
Mutta vielä pari esimerkkiä: Muuntuminen/miellyttäminen esim. vaate tyyleissä voi olla että kumppani ei ole koskaan miettinyt edes tiettyä vaatetta. Noh toinen tuo että testaappa tota, ja kehutaan ummet ja lammet. Ja yhtäkkiä otatkin sen vaatekappaleen vaikka ei ole sinun tyyliä. Muuttiko kumppani sinua vai miellytitkö häntä? Ja miten ihmeessä joku voi ottaa tuon negatiivisena!
Tai sitten noihin, tuoksuihin. Jos kumppani ostaa sinulle lahjaksi tuoksun jätätkö käyttämättä sen koska ei ole sinun tyylistä? Ja jos käytät muuttiko kumppanisi sinua?
Sitten päästään minun selkä karvoihin. Kumppanin kanssa nukuin kaikissa lusikoissa. Mutta selkä karvat ahdistavat hänen naamaa. Miksi ihmeessä en suostuisi antamaan kumppanin ajamaan selkääni, kun sitten ottaa mieluusti minut lusikkaan ilman narinaa karvoista. Onko tämä teidän tulkinnassa nyt, että hän muutti minua, kun olin niin tohveli! Vai olisikohan ennemmin että miellytin häntä jotta sain myös itselle jotain!
-M38
Joo, kyllä vaikutat aika miellyttämishaluiselta ihmiseltä. Mutta onhan sellaisia todella paljon. Ei kyllä sovi aikuiselle mielestäni.
Koittakaas naiset joskus nuolla "nikitaa" (neuvostoliittolainen karvahattu) niin tiedätte miltä karvainen pimppi tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas naiset joskus nuolla "nikitaa" (neuvostoliittolainen karvahattu) niin tiedätte miltä karvainen pimppi tuntuu
Eli et tiedä, mistä kohdasta pitäisi nuolla. Voi voi.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ymmärrän miten tuollainen voi häiritä jos jollekin omat karvat ovat tärkeä asia tunnetasolla. Vähän kuin joku nainen puhuisi miehistä olettaen ettei kukaan mies ole kalju tai kaikilla olisi samanlaiset hiukset tai parta.
Mutta jos niihin karvoihin ei mitään tunnesidettä ole, niin ei ole iso juttu höylätä niitä pois ja lähinnä vakava masennus estää sen kuten muunkin siisteydestä huolehtimisen.
Ei minulla mitään tunnesidettä karvoihini ole enkä sheivaile niitä. Omasta siisteydestä huolehtimisen kanssa tällä asialla ei ole mitään tekemistä. Samalla tavalla katsos sen karvaisen alapään voi pestä kuin karvattomankin.
Eiköhän siinä kohdassa ole joku vielä avonaisempi homma käynnissä? (jos kumppanin kanssa olet)