Olen eronnut hiljattain ja nyt olen huomannut miten itsestäänselvyys nykymiehille naisen karvattomuus on
Jotenkin silmät avautui, kun eräs mies ei millään tavalla edes ajatellut, että minulla voisi olla alapään karvoja. Siis puhui vain heti siihen tyyliin, että automaattisesti oletti olevani posliini. En kehdannut korjata, että miestä tiedät millainen minun karvoitustilanne on.
Viimeksi olin sinkku 2000-luvun alussa. Ei silloin naisen karvoitus ollut mitenkään outoa, ihan normaali asia.
Mun nyt sitten täytyy ilmeisesti alkaa sheivaan säännöllisesti, etten ole mikään kummajainen miesten silmissä?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti vauva palstaa lukeneena tullut mieleen että täällä viihtyy katkerat feministi sinkut. Ja tätä keskustelua kun lukee, niin tulee kovasti taas sama mieleen. Koska usein lukee siitä että kumppani ei tee sitä ja tätä toisen eteen naisten suusta. Ja sitten tässäkin keskustelussa on tullut muutamaan kertaan esiin että ei miesten miellyttämiseksi tehdä mitään.
Pitkässä parisuhteessa tehdään juuri toisen miellyttämiseksi asioita. Miten muuten pitäisitte kumppanin teidän kanssa, jos ole millään tavalla miellyttämässä häntä tai ole valmis joustamaan?
Yhtälailla itsekin miehenä miellyttäisin kumppania parisuhteessa. Jos haluaa että siistin partaa useammin tai käytän jotain tiettyä tuoksua. Plus kumppani on halunnut ajella selkäkarvatkin pois minulta. Ja jopa olen aikaisemmissa suhteissa muuttanut pukeutumista naisen mieltymyksien takia.
Enkä näe että karvojen siistiminen alakerrasta olisi yhtään sen kummallisempi.
-M38
Voi apua. Sinulla ei taida olla omaa persoonaa ollenkaan, jos aina taivut sellaiseksi kuin kumppani haluaa.
Häpykarvojen ajaminen aiheuttaa ihoärsytystä kuten kaikki turha toiminta limakalvoalueella. Se ei ole ihan sama juttu kuin sääri- tai selkäkarvojen ajelu, ne ovat kuivia alueita. Ihoärsytys muuttuu helposti ikäväksi ihotulehdukseksi. Harrasta siinä sitten nautinnollista seksiä, kun iho on vereslihalla.
Siistiminen lienee eri asia. Ja toisen miellyttäminen ei ole tarkoittamaasi taipumista.
Taidat olla äkkiväärä.
*eri
Se on ihan naisten omaa kuvitelmaa, että miehet odottaa posliinia. Aika harvassa ovat ne miehet, jotka täysin posliinista pitävät. Siistitty alapää on kuitenkin kaikkien etu, molemmilla. Jos odottaa saavansa suuseksiä niin silloin siistii itsensä niin, että se on miellyttävää myös miehelle. Sama toimii myös toisinpäin.
Minä naisena en halua pitää karvoitusta häpyalueella, koska itseäni ällöttää menkkaveriset karvat ja pidän niitä epähygienisinä. Siksi sheivaan karvat ulkoisten häpyhuulien päältä ja muuten pidän siistin, lyhyen karvoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti vauva palstaa lukeneena tullut mieleen että täällä viihtyy katkerat feministi sinkut. Ja tätä keskustelua kun lukee, niin tulee kovasti taas sama mieleen. Koska usein lukee siitä että kumppani ei tee sitä ja tätä toisen eteen naisten suusta. Ja sitten tässäkin keskustelussa on tullut muutamaan kertaan esiin että ei miesten miellyttämiseksi tehdä mitään.
Pitkässä parisuhteessa tehdään juuri toisen miellyttämiseksi asioita. Miten muuten pitäisitte kumppanin teidän kanssa, jos ole millään tavalla miellyttämässä häntä tai ole valmis joustamaan?
Yhtälailla itsekin miehenä miellyttäisin kumppania parisuhteessa. Jos haluaa että siistin partaa useammin tai käytän jotain tiettyä tuoksua. Plus kumppani on halunnut ajella selkäkarvatkin pois minulta. Ja jopa olen aikaisemmissa suhteissa muuttanut pukeutumista naisen mieltymyksien takia.
-M38
Voi apua. Sinulla ei taida olla omaa persoonaa ollenkaan, jos aina taivut sellaiseksi kuin kumppani haluaa.
Häpykarvojen ajaminen aiheuttaa ihoärsytystä kuten kaikki turha toiminta limakalvoalueella. Se ei ole ihan sama juttu kuin sääri- tai selkäkarvojen ajelu, ne ovat kuivia alueita. Ihoärsytys muuttuu helposti ikäväksi ihotulehdukseksi. Harrasta siinä sitten nautinnollista seksiä, kun iho on vereslihalla.
Siistiminen lienee eri asia. Ja toisen miellyttäminen ei ole tarkoittamaasi taipumista.
Taidat olla äkkiväärä.
*eri
Tässä aloituksessa on kyse posliinista.
Minulla on kunnon turkki ja tulee aina olemaankin. Oli siinä taas salilyyleillä ihmettelemistä, kun painelin suihkun kautta saunaan.
Yllätti muuten, että nykyään 40-50 -vuotiaidenkin keskuudessa on kovin yleistä toi nylkeminen. Sillä siltä ne näytti – nyljetyiltä kanoilta.
Mä kaipaan sitä kun ex aina sheivaili ja siisti mun karvat mieleisekseen. Niin saisi tuleva kumppanikin tehdä, jos siis semmoista ikinä enää tuliskaan. Nyt sinkkuna pidän pöheikköni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M38
Taidat olla äkkiväärä.
*eriTässä aloituksessa on kyse posliinista.
Jos olet lukenut ketjua, niin on rönsyillyt aika paljon! Ja on yleisesti puhuttu karvojen käsittelystä.
*Toinen eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ymmärrän miten tuollainen voi häiritä jos jollekin omat karvat ovat tärkeä asia tunnetasolla. Vähän kuin joku nainen puhuisi miehistä olettaen ettei kukaan mies ole kalju tai kaikilla olisi samanlaiset hiukset tai parta.
Mutta jos niihin karvoihin ei mitään tunnesidettä ole, niin ei ole iso juttu höylätä niitä pois ja lähinnä vakava masennus estää sen kuten muunkin siisteydestä huolehtimisen.
Ai ei ole iso juttu, jos sänki pistelee ja ihoa kirvelee?
Brassivahaus on hyvä keino estää tuota, lisäksi kun sitä tekee useammin niin koko ajan hennompina ja pehmeämpinä karvat palaavat kunnes niitä ei kasva juuri laisinkaan. Mitään merkitystä niillä karvoilla ei nykyihmiselle ole, hiuksilla edes vähän kylmissä maissa lämmittämässä päätä, mutta käytännössä ihmisen kaikki karvat ovat turhia silmäripsiä lukuunottamatta eivätkä nekään ole mitenkään aivan välttämättömät.
Karvojen poistoon on vaikka mitä keinoja, etenkin plastiikkakirurgian puolella. Karvat voidaan poistaa leikkaamalla, repimällä, valolla, laserilla, kemikaaleilla, vaikka millä. Niistä ei ole kuin hygieniahaittaa, hajuja, likaa, kuukautisverta, valkovuotoa, bakteerimassan kasvua, jopa smegmaa jää karvoihin. Lisäksi yhdynnän jälkeen spermaa.
Markinovoimat jyllää. En aio elättää mitään karvannyhtäjiä. Rahoille on parempaakin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sitä kun ex aina sheivaili ja siisti mun karvat mieleisekseen. Niin saisi tuleva kumppanikin tehdä, jos siis semmoista ikinä enää tuliskaan. Nyt sinkkuna pidän pöheikköni.
Omat exät on laittanut myös minut sheivailemaan ja sokeroimaan heidän pusikoita. Oli muuten 10kertaa hitaampaa, kun vertasi siihen kun he hoitivat sen itse. Noh, kaiketi heillä oli jotain muuta siinä taka-ajatuksena.
-M38
Ainakin mun pari viimeisintä aina sokeroi itsensä. Mulle oli ihan sama vaikkei olis sokeroinutkaan.
M58
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajavat häpyhuulet ja tottakai bikinirajan + pepun (KAIKILLA naisilla karvaa karvoja peräreiän ympärillä, niiden poistaminen on ehdottomuus. Kukaan ei halua katsella mitään kakkakarvoja)
Häh, ei mulla vaan kasva yhtäkään karvaa peräaukon ympärillä! Mutta ehkä olen poikkeus, koska mulla on niin huono karvankasvu kaikkialla. Sinänsä kiva että sääret ja kainalot on lähes karvattomat luonnostaan, mutta kääntöpuolena on sitten myös hyvin ohuet hiukset. :/
Mä oon eronnu 10kk sitten,mutta ei kukaan mies oo päässy arvostelemaan mun tuheroa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajavat häpyhuulet ja tottakai bikinirajan + pepun (KAIKILLA naisilla karvaa karvoja peräreiän ympärillä, niiden poistaminen on ehdottomuus. Kukaan ei halua katsella mitään kakkakarvoja)
Häh, ei mulla vaan kasva yhtäkään karvaa peräaukon ympärillä! Mutta ehkä olen poikkeus, koska mulla on niin huono karvankasvu kaikkialla. Sinänsä kiva että sääret ja kainalot on lähes karvattomat luonnostaan, mutta kääntöpuolena on sitten myös hyvin ohuet hiukset. :/
Tai sitten ikää on alta 35.
Vierailija kirjoitti:
Sanot äijille, että et tykkää ajella ja piste. Reilua kertoa avoimesti, jos se kerran monille miehille on dealbreaker.
Kiva tää kun nykyään pitää ensitreffeillä ilmoittaa että minkälaatuiset karvat itsellä on alakerrassa. And they say that romance is dead!
JOKAISEN kannattaa katsoa dokumentti "100 vaginaa"
https://areena.yle.fi/1-50092411
Ei naisetkaan automaattisesti oleta, että miehen housuista löytyy miespuolisten p o r n otähtien mela ja kestävyys!!!!
Mitäs varten sä puhuit "erään miehen kanssa" sun alapään tilanteestasi? Moukka mies, miksi sä vietät aikaasi tuollaisten kanssa? Nyt vähän tasoa nainen!
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaten se että ollaan persereiän kimpussa heti, on muuttunut 2000-luvun alusta.
NÄPIT IRTI SIITÄ!!!
Oman kokemukseni mukaan b-rapun hommat on ihan OK kolmas- tai neljäsosalla naisista (otos alle 20).
Eli ei se niin harvinaista ole ja sopiva halukas kyllä löytyy Tinderin avulla melko nopeasti. M40.
Tulevaisuudessa - ehkei edes kovin pitkän ajan päästä- meillä on enempi ja enempi naisia vaipoissaan, meinaan isot riskit sulkijalihakselle, vaurioituu helposti. No siitä vain, ei ole mun ongelma ;)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kunnon turkki ja tulee aina olemaankin. Oli siinä taas salilyyleillä ihmettelemistä, kun painelin suihkun kautta saunaan.
Yllätti muuten, että nykyään 40-50 -vuotiaidenkin keskuudessa on kovin yleistä toi nylkeminen. Sillä siltä ne näytti – nyljetyiltä kanoilta.
Viisikymppisillä alkaa jo karvoitus lähteä. Seitsenkymppisillä on leuassakin enemmän karvaa kuin alapäässä.
Ja taas puhutaan vain naisten ulkonäöstä ja millainen se tulee olla. Miehillä on vaikka mitä inhottavia isoja partoja tänä päivänä, miksi niistä ei puhuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaten se että ollaan persereiän kimpussa heti, on muuttunut 2000-luvun alusta.
NÄPIT IRTI SIITÄ!!!
Oman kokemukseni mukaan b-rapun hommat on ihan OK kolmas- tai neljäsosalla naisista (otos alle 20).
Eli ei se niin harvinaista ole ja sopiva halukas kyllä löytyy Tinderin avulla melko nopeasti. M40.
Tulevaisuudessa - ehkei edes kovin pitkän ajan päästä- meillä on enempi ja enempi naisia vaipoissaan, meinaan isot riskit sulkijalihakselle, vaurioituu helposti. No siitä vain, ei ole mun ongelma ;)
Hoh-hoijaa. Päivystävä anti-ànaalisti iski taas.