Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut hiljattain ja nyt olen huomannut miten itsestäänselvyys nykymiehille naisen karvattomuus on

Vierailija
12.08.2019 |

Jotenkin silmät avautui, kun eräs mies ei millään tavalla edes ajatellut, että minulla voisi olla alapään karvoja. Siis puhui vain heti siihen tyyliin, että automaattisesti oletti olevani posliini. En kehdannut korjata, että miestä tiedät millainen minun karvoitustilanne on.
Viimeksi olin sinkku 2000-luvun alussa. Ei silloin naisen karvoitus ollut mitenkään outoa, ihan normaali asia.

Mun nyt sitten täytyy ilmeisesti alkaa sheivaan säännöllisesti, etten ole mikään kummajainen miesten silmissä?

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa karvojen olla, minäkin annan olla omani mitä nyt vähän siistin. T: Mies

Vierailija
22/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se karvaisena ruma ja rivon näköinen, kuin joku limainen alkueläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäs haaveilee posliinista. Minulla on sheivaamaton rämemajava, koska pidän omaa mukavuutta tärkeämpänä kuin ulkopuolisten mielipidettä. Ei ne karvat ole siellä turhaan.

Tykkäätkös miehen valtoimenaan kasvavasta parrasta? Ja sulla varmaa sääri- ja viiksikarvatkin kasvaa luomuna?

Vierailija
24/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein hahmota miten keskustelu ajautui tuohon aiheeseen uuden miehen kanssa?

Vierailija
25/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäs haaveilee posliinista. Minulla on sheivaamaton rämemajava, koska pidän omaa mukavuutta tärkeämpänä kuin ulkopuolisten mielipidettä. Ei ne karvat ole siellä turhaan.

Kannattaa mainita sitten tämä jo ensitutustumisessa, että olet rämemajava naisia etkä halua miellyttää kumppania siistimällä itseäsi. Näin säästät kaikkien aikaa.

Vierailija
26/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voitko vielä ap selittää missä asiayhteydessä tämä miehen oletus tuli ilmi? :D

Vierailija
27/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky? Michelangelo its (vai oliko joku muu see ajan taoiteilijoista?) joka oli ihan ihmeissään siitä että yhdellä naisella oli karvoja. Hänelle naiten kyky ksvattaa karvoja tuli uutisena vaikka olikin siinä vaiheessa jo taiteillu satoja alastomia naisia.

Toisaalta, ymmärrän. Nykyaika on kaikki länsi rooman luhistumisen jälkeen.

Vierailija
28/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosituhannella te oikein elätte, jos alatte karvoja ajelemaan siksi kun sosiaalinen paine tai joku mies käskee ? Jokainen päättää ihan itse karvoistaan piste.

No päättää päättää, mutta on vähän epävarma olo tämän koko deittailuhomman kanssa. En minä osaa, kun 18v yhden ja saman miehen kanssa olin. Ei tarvinnut mitään ajatella, sen kun oltiin ja elettiin.

ap.

Pitikö sitten erota muodikkaasti ?

Vierailija
29/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainita sitten tämä jo ensitutustumisessa, että olet rämemajava naisia etkä halua miellyttää kumppania siistimällä itseäsi. Näin säästät kaikkien aikaa.

Eipä tarvitse treffailla kun mies jo löytyy. Ei ole koskaan ollut miehelle mikään ongelma, nuoleskelee mielellään karvoista huolimatta.

Vierailija
30/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh eihän sitä miestä kannata miellyttää ja omasta kehosta ei tarvi pitää huolta

Ja sitten ihmettelette miksi ette saa iloa mistään

Vierailija
31/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuushan se tärkein juttu erossa onkin.

Ettei sitten muuta jäänyt mieleen erojutuista, kuin juuri tuo karvattomuus?

Vierailija
32/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miten tuollainen voi häiritä jos jollekin omat karvat ovat tärkeä asia tunnetasolla. Vähän kuin joku nainen puhuisi miehistä olettaen ettei kukaan mies ole kalju tai kaikilla olisi samanlaiset hiukset tai parta. 

Mutta jos niihin karvoihin ei mitään tunnesidettä ole, niin ei ole iso juttu höylätä niitä pois ja lähinnä vakava masennus estää sen kuten muunkin siisteydestä huolehtimisen. 

Vierailija
33/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosituhannella te oikein elätte, jos alatte karvoja ajelemaan siksi kun sosiaalinen paine tai joku mies käskee ? Jokainen päättää ihan itse karvoistaan piste.

No päättää päättää, mutta on vähän epävarma olo tämän koko deittailuhomman kanssa. En minä osaa, kun 18v yhden ja saman miehen kanssa olin. Ei tarvinnut mitään ajatella, sen kun oltiin ja elettiin.

ap.

Olet hijattain eronnut, niin kannattaisi ehkä nyt opetella ajattelemaan sitä mitä SINÄ haluat, eikä enää muita. Tuhannen taalan paikka ajatella kerrankin itsekkäästi.

Kyllä mä yritän ajatellakin. Itseasiassa mulla on ihan omasta halusta tällä hetkelläkin se posliini, mutta mua vain hämmensi ja hiukan jopa ärsytti, kun se mies oletti sen automaattisesti niin olevan. Että miten voi nykymiehet olla niin tottuneita siihen, että naiset sheivaa, kun ei sellaista silloin vuosia sitten ajateltu. Ja tipunko mä aivan markkinoilta, jos joskus taas olenkin lähes luomu.

ap.

18-vuotta luomu ja nyt omasta halusta posliini, kun joku ukkeli näin oletti?

Vierailija
34/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ymmärrän miten tuollainen voi häiritä jos jollekin omat karvat ovat tärkeä asia tunnetasolla. Vähän kuin joku nainen puhuisi miehistä olettaen ettei kukaan mies ole kalju tai kaikilla olisi samanlaiset hiukset tai parta. 

Mutta jos niihin karvoihin ei mitään tunnesidettä ole, niin ei ole iso juttu höylätä niitä pois ja lähinnä vakava masennus estää sen kuten muunkin siisteydestä huolehtimisen. 

Ai ei ole iso juttu, jos sänki pistelee ja ihoa kirvelee?

Vierailija
35/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sosiaaliset paineet, voi teitä lampaita.

Vierailija
36/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei ollut ikinä nähnyt muuta kuin posliinia. Pyysi kerran kasvattamaan karvat että näkisi. Paluuta ei ollut, nykyisin itsekin karvaton (ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen)

Vierailija
37/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä mieheltä saamas kokemus ja heti olet flippaamassa? Oletko varma, että olet valmis tutustumaan uuteen mieheen?

Kyllä tuo totisinta totta on. Eron jälkeen ihan sama kokemus ja kavereilla myös. 

Hyvä ystävä kertoi, kuinka uusi miesystävä ihan ensimmäiseksi sheivasi hänen karvansa ennen seksiä. Oli niin hämmillään, ettei tajunnut sanoa asiasta mitään. 

Siis, joku lähestyy ennen seksiä jonkin höylän ja vaahtopurnukan kera ja ei tajua sanoa mitään??

Vierailija
38/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sosiaaliset paineet ainakin nuorempia koskettaa, vaikka vanhemmat ihmiset osaisivatkin jo sanoa ei. Minäkin sain veljeltäni kuulla teini-ikäisenä että minulla on miehen jalat vain koska en ollut ajellut niitä. Ei ollut parka koskaan nähnyt luomua. Tällaista näille opetetaan mainonnassa, jossa kaikkien naisten sääret ovat ajeltuja.

Vierailija
39/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuliko mieleen että tuo voi olla miehen puolelta ihan silkkaa manipulointia - yrittää esittää omat preferenssinsa yleisenä totuutena ja itsestäänselvyytenä, ja saada sinut tuntemaan olosi huonoksi jos et siihen malliin mahdu. Ylipäätään tuollaisia ihmisiä ei kannata treffailla, omasta karvatilanteesta riippumatta.

Ja ei, kaikki miehet eivät vaadi asiaa X, oli se X mitä tahansa. Samoin kuin ei naisetkaan. Aikuisen iässä pitää oppia päättämään itse omasta kropastaan.

Vierailija
40/219 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan moderni mies halua seurustella chewbaccan kanssa! Pois lukien kiltti-miehet, joille kelpaa mikä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan