Autatteko muutoksessa pliis! 178 ja 89 kiloa!
Lopetin jokin aika sitten erään lääkityksen, mikä selvästi toi painonnousua, mutta ei nyt ole muuta kai tapahtunut kuin, ettei paino kai ole enää noussut sentään. En syö juuri makeaa. Rentona peilin edessä mahani on kuin olisin viimeisilläni raskaani. Millä aloitan? Jätänkö leivän pois? Se kaikki läski on mahassani, yrjöttää näky peilistä.
Kommentit (4)
Itse jätin leivän lähes kokonaan pois (välillä ruisleipää tai näkkileipää). Lisäksi jätin pois perunan, riisin ja pastan lähes kokonaan. Noista kaikista kun tulee ihan tolkuton määrä kaloreita ja hiilihydraatteja. Söin siis esimerkiksi tomaattisen jauhelihakastikeen kanssa höyrytettyjä kasviksia spaghetin sijaan yms. Toimi minulla ainakin 95 --> 70 kg (177 cm pitkä).
Mulla sama tilanne, painoa kymmenen kiloa sinua vähemmän, mutta pituuttakin paljon vähemmän. Makean olen jo myös jättänyt, mutta nyt pitää ottaa järeämmät keinot käyttöön. Yritän jotenkin psyykata itseni, ettei tekisi mieli mitään epäterveellistä tai rasvaista. Mulla tämä on ihan korvien välissä, tiedän sen, en voi mitään muuta syyttää.
Ok hyvä huomio myös nuo pastat ja riisit korvata vaikkapa kasviksilla 👍 Kuntosalille minusta ei ole, mutta pitää aloittaa vaikka reipas kävely. Mistäköhän löytyisi hyvä korsetti tälle välin, pitää tuo maha saada kurottua piiloon jonkin alle.
Kokeile vhh-ruokavaliota