Auttakaa. Miten tulla klassiseksi kaunottareksi.
Kaikki vinkit kehiin. Ihailen kaukaa klassisia ihmisiä, miten tulla sellaiseksi?
Kommentit (97)
No voi voi. Miten tämän nyt oikein sinulle kertoisi ..
Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Ainoastaan korvien reijitys, korvissa pienet timantti- tai helminapit. Ei kiroilua, ystävällinen ja hillitty käytös on klassista. Ei shokkivärejä hiuksissa tai kynsissä, vaan vaaleat ja hillityt värit.
Toisin kuin useimmat luulevat, klassista eivät ole merkkivaatteet ja -laukut isoinen logoineen, vaan merkin sijasta valitaan laatua, eikä merkin tai logon tarvitse näkyä. Muutenkaan ei kannata yrittää näyttää rikkaalta, vaan hillitty klassisuus on se mitä haetaan. Ei pröystäilyä.
Hiuksiin ei räväkkää väriä tai leikkausta. Siisti polkka tai pitkät hiukset. Vain todella siroille sopii lyhyt tukka. Suoristusrauta käyttöön.
Millainen on klassinen kaunotar? Minulle tulee ekana mieleen Carolyn Bessette Kennedy.
Ilmainen neuvo: ala harrastamaan klassista balettia. Se vaikuttaa koko olemukseen ja mieleen positiivisesti. Harrastus on tosin oikeissa balettikouluissa kaukana ilmaisesta, mutta ehdottomasti kokeilemisen arvoinen :)
Isorintasena ryhti ei oo nimi hyvä.. En tiedä miks mulle sanotaa et oon klassisen kaunis. Ku se ei kai oo se mitä haluaisin olla tai millainen koen olevani, 😁
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
40v
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen on klassinen kaunotar? Minulle tulee ekana mieleen Carolyn Bessette Kennedy.
Kennedy on aina jotenkin sen näköinen kuin suihkusta olisi vierähtänyt muutama tunti liikaa. Hänellä on periaattessa kaikki ainekset koossa, mutta toteutus on vähän hikinen.
Grace Kelly oli klassisten kaunotarten kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Ainoastaan korvien reijitys, korvissa pienet timantti- tai helminapit. Ei kiroilua, ystävällinen ja hillitty käytös on klassista. Ei shokkivärejä hiuksissa tai kynsissä, vaan vaaleat ja hillityt värit.
Siispä olen klassinen kaunotar :D
Ei väliä, että nenä on kuin pöhöttynyt pistorasia, jolla olisin mahdollisesti Ikaalisten sikalan kaunein emakko. Aknea pukkaa ja jalat ovat 20 prossaa kokonaispituudesta, joka sekin on 152 cm.
Ehei.. älkää nyt viitsikö. Juu, jätät vain itsesi lävistämättä ja olet ystävällinen, niin olet klassinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Jos piirteet eivät aivan kamalat ole, niin plastiikkakirurgialla voi jotain tehdä.
Nenä-leuka -suhde on tärkeä. Nenä kapea ja suora. Voi olla isompaakin mallia. Pieni, pyöreä nenä ei kuulu klassiseen kauneteen. Se voi olla söpö ja kiva, ei siinä mitään.
Leukalinja suhteessa nenään pituudeltaan. Melko korkea otsa ja naisella suurehkot kaukana toisistaan olevat silmät.
Kaula kohtalaisen pitkä ja kapea. Muutenkin pitkä ruumiinpituus. Ja eritoten pitkät sääret ja kapeat nilkat.
Eli vaikea tähän on päästä, jos ei tällaiseksi ole syntynyt.
Minä olen ja nöyrästi olen ottanut vastaan tämän etuoikeutetun aseman.
Kas, minulla on nuo kaikki paitsi kapeat nilkat. Onneksi ne on helppo peittää.
Suora nenä ja pitkänhuiskea olemus ovat ne perusominaisuudet, joita ilman ei voi olla klassinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kennedy on aina jotenkin sen näköinen kuin suihkusta olisi vierähtänyt muutama tunti liikaa. Hänellä on periaattessa kaikki ainekset koossa, mutta toteutus on vähän hikinen.
Grace Kelly oli klassisten kaunotarten kuningatar.
Ei ole valitettavasti aineksia enää kasassa, menehtyi vuonna 1999.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan sekaisin täällä klassinen kauneus ja klassinen tyyli.
Se porsaan näköinen 150-senttinenkin 90-kiloinen voi pukeutua klassisesti.
Klassisesti kaunis on tätä vaikka ns. pieruverkkareissa. Se tarkoittaa luustoa.
Kaunotar tarkoittaa kyllä pelkästään kaunista naista.
Aloitus kuitenkin koski KLASSISTA kaunotarta.
Kaunis voi olla monella tapaa, mutta klassiselle kauneudelle on omat jo antiikin Kreikasta määritellyt piirteet.
Ja niitä ei millään "uudella kotiasulla" laiteta kuntoon, kuten joku pösilö täällä ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
40v
Ap
Hyvä ikä. Kysyin siksi, että eräs työkaverini oli noin 25 vuotias ja hän mitä ilmeisemmin haki juuri tuota klassista tyyliä. Nuori nainen oli oikein nätti ja sopusuhtainen kaikin puolin. Ikävä kyllä vaikutelma oli kuin naapurin tyttö olisi käynyt äitinsä kaapilla. En tiedä johtuiko se pelkästä iästä vai olemuksesta, mutta helminauha ja Bruno Magli -avokkaat eivät oikein pukeneet häntä.
Vierailija kirjoitti:
Se klassinen kauneus on piirteissä, ei sitä voi itse tehdä eikä luoda.
Sitä en tiedä, voiko kauneuskirurgia auttaa.
Jos voi, niin hyvin se on ainakin onnistuttu salaamaan. Nämä kauneuskirurgian (julkiset) mallikappaleet kun ei voisi paljon kauempana olla klassisesta kaunottaresta.
Eri asia on se, millainen on ja millaisena muut sut havaitsevat. Jälkimmäiseen voi vsikuttaa paljon.
Esim viehättäväksi voi huijsta itsensä olemalla avoin ja hymyilevä ja ryhdikäs.
Klassiseksi kaunottareksi varmaan siistillä ja huolitellulla tyylillä. Yksinkertaisen näköisillä vaatteilla ja kampauksilla, joilla näyttää laihalta ja hillityn tyyliseltä. Eri ihmisille sen vaikutelman saavat aikaan eri vaatteet ja hiukset, joten pitää kokeilla erilaisia.
Tärkeintä on se, että on tietynlainen kasvojen luusto ja oikealla tavalla sopusuhtaiset piirteet. Jos on nämä, niin sitten tietenkin täytyy pitää itsensä hoikkana (klassisella kaunottarella ei tosiaan ole läskiä) ja pukeutua ajattoman tyylikkäästi laadukkaisiin vaateisiin. Käyttäytyminen on myös arvokasta ja tyylikästä, klassinen kaunotar ei pahemmin vttua viljele.
Toki tuollaisen geeniperimän omaava nainen näyttää yleensä superhyvältä vaikka juuttisäkissä. Sad but true.
Laita vaatekaappi uusiksi.
Osta:
- Talveksi villakangastakki
- Kesäksi trenssi
- Talveksi nilkkurit
- Kesäksi loaferit/mokkasiinit
- Kahdet hyvin istuvat farkut
- Kaksi kashmir neuletta
- Täydelline valkoinen t-paita
- Valkoinen paitapusero
- Kaunis kotiasu
Aloita näillä, ja muista että vähemmän on enemmän mitä tulee määrään, mutta kalliimmalla saa laadukkaampaa ja kestävämpää. Lähde siis vaikka stokcmannille shoppailemaan. Heitä kaikki kulahtaneet vaatteet pois. Näin näytät siistiltä vaikka lähdet vain nopeasti lähikauppaan. Kun kaapissa ei loju kulahtaneita vaatteita, niitä ei tule laitettua päälle. Vaikka olisist ilman meikkiä ja hiukset vähän likaisina, näytät siistiltä kun puet hyvin istuvat farkut, trenssin ja nilkkurit.
Heitä pois myös kaikki rihkamakorut ja osta pari laadukasta klassista. Esim yksi kaulakoru kultasepän liikkeestä, yhdet pienet korvikset (aidot timantit tai helmet) ja yksi sormus.