Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa. Miten tulla klassiseksi kaunottareksi.

Vierailija
12.08.2019 |

Kaikki vinkit kehiin. Ihailen kaukaa klassisia ihmisiä, miten tulla sellaiseksi?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klassinen kauneus on piirteissä, ei sitä voi itse tehdä eikä luoda.

Sitä en tiedä, voiko kauneuskirurgia auttaa.

Vierailija
2/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi helpompaa, jos itse ensin antaisit hieman osviittaa siitä, mitä pidät klassisen kauniina. Ikävä kyllä aristokraattista nenää on vaikea saada ilman plastiikkakirurgiaa, mutta jos pukeutumista ja koruja tarkoitat, on juttu jo helpompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ylväs olemus, klassinen ja tyylikäs tyyli. Aristokraattinen olemus. En osaa sanoiksi pukea. Itse olen hidas hämäläinen ja en tiedä saako minusta klassista. Sopiiko se edes minulle. Miten esim. Klassisesti kauniit pitävät hiuksiaan, miten pukeutuvat, puhuvat, käyttäytyvät, millainen koti jne...mitä värejä pitävät.

Ap

Vierailija
4/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ylväs olemus, klassinen ja tyylikäs tyyli. Aristokraattinen olemus. En osaa sanoiksi pukea. Itse olen hidas hämäläinen ja en tiedä saako minusta klassista. Sopiiko se edes minulle. Miten esim. Klassisesti kauniit pitävät hiuksiaan, miten pukeutuvat, puhuvat, käyttäytyvät, millainen koti jne...mitä värejä pitävät.

Ap

Kaunareitten Brooke Logan.

Vierailija
5/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim puen valkoisen kauluspaidan päälleni niin en osaa yhdistää sitä, se menee ryppyiseksi jo tunnissa. Näytän siinä pieneltä vaaleanpunaiselta hikiseltä porsaalta.

Ap

Vierailija
6/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannata tähdätä mahdottomaan, jos olet olemukseltasi aivan päinvastainen. 

Hyväksy itsesi ensin. 

Se mille voi jotain tehdä on hoikkuus ja puhtaus. Sitten hienosäätöä, mutta kuitenkin vain niin, että se on luontevaa.

Vierailija
7/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit olla jotain muuta kun olet? Jos klassinen tyyli ei luonnistu sinulta, miksi yrittää väkisin?

Vierailija
8/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu sillä sellaiseksi synnytään, tyylitajukin on geeneissä.

Vierailija
9/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä enemmän kuin paljastat. Suorista hiukset, sileät ja kauniit hiukset näyttävät hyvältä. Kevyt meikki. Kauluspaita voi olla kuviollinenkin. Käytä kapeita vöitä, korkeita korkoja, hameita.

Vierailija
10/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi pitää kuitenkin laihduttaa. Nyt liikaa painoa. Ehkä se sitten luonnistuu..

Ap

Vierailija
11/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea on neuvoa, kun ei tiedä lähtökohtia. Ja toisekseen osaatko sitten loppujen lopuksi olla muuta, kuin mitä olet? Jos klassinen tyyli ei tule luonnostaan, et koe oloasi mukavaksi. Mutta esim. näistä nyt voisi aloittaa: 

- puhtaus. Huolehdi siitä, että hiukset, hampaat, kynnet jne. ovat aina puhtaat ja siistit. Huolehdi hampaista, käy säännöllisesti hammaslääkärissä, pidä aina hammastikkua tmv. mukana. Hiuksiin yksinkertainen malli, jos värjäät niin joku luonnonläheinen väri, ei mitään kirkuvaa. Kynnet ja kynnenaluset aina siistit, jos lakkaat niin ei mitään kirkuvia värejä 

- ryhti. Ylväs olemus lähtee hyvästä ryhdistä. Siihen taas auttaa liikunta ja hyvä kunto.  

- ylipäänsä siisti olemus. Pidä huolta ihostasi, liiku, syö terveellisesti ja nuku riittävästi. Huolehdi siitä, että vaatteet on aina siistit ja ehjät. Neuletakissa ei ole nukkaa, vaatteissa ei roiku hiuksia tms ja kengät on siistit ja lankatut. 

- vähemmän on enemmän. Tämä pätee kaikkeen, meikistä vaatteisiin ja käytökseen. Hilltty, siisti meikki, ei mitään räikeää meikissä tai vaatteissa eikä liikaa koruja tai asusteita. Hillitty käytös eli et huutele,kailota ja  naura suureen ääneen vaan mielummin kuuntelet toisia kuin olet itse suuna päänä äänessä. 

Vierailija
12/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hah hah, jotkut alapeukuttaa. 

Vierailija
13/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mun mielestäni Brooke ei ole klassista tyyliä. Kaunis kyllä on.

Vierailija
14/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaatteita, jotka sopivat juuri sulle. Kauluspaita esim ei sovi kaikille.

Vierailija
15/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piirteet eivät aivan kamalat ole, niin plastiikkakirurgialla voi jotain tehdä. 

Nenä-leuka -suhde on tärkeä. Nenä kapea ja suora. Voi olla isompaakin mallia. Pieni, pyöreä nenä ei kuulu klassiseen kauneteen. Se voi olla söpö ja kiva, ei siinä mitään. 

Leukalinja suhteessa nenään pituudeltaan. Melko korkea otsa ja naisella suurehkot kaukana toisistaan olevat silmät. 

Kaula kohtalaisen pitkä ja kapea. Muutenkin pitkä ruumiinpituus. Ja eritoten pitkät sääret ja kapeat nilkat. 

Eli vaikea tähän on päästä, jos ei tällaiseksi ole syntynyt. 

Minä olen ja nöyrästi olen ottanut vastaan tämän etuoikeutetun aseman. 

Vierailija
16/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mun mielestäni Brooke ei ole klassista tyyliä. Kaunis kyllä on.

Soikeat symmetriset kasvot, vaalea, tuommoisia hevosnaamoja ne ovat, eikä mitään pikkusieviä söpöläisiä. 

Vierailija
17/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias, lähinnä rennosti pukeutuva, sporttinen ulkoilmaihminen. Vaatteet ovat kyllä siistit merkkivaatteet, hiukset pitkät ja suorat, hillityt korut enkä meikkaa. Ongelma on siinä, että joskus pitää "edustaa" ja näyttää tietty luontevalta, mutta missä vaatteissa? En voi edustaa farkuissa, tennareissa ja hupparissa, en edes neulepaidassa, joten pitääkö mennä johonkin putiikkiin vaateostoksille ja saada sellaisissa pukeutumisneuvoja? Helsingissä varmasti on näitä liikkeitä, onko antaa vinkkejä?

Vierailija
18/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan sekaisin täällä klassinen kauneus ja klassinen tyyli. 

Se porsaan näköinen 150-senttinenkin 90-kiloinen voi pukeutua klassisesti. 

Klassisesti kaunis on tätä vaikka ns. pieruverkkareissa. Se tarkoittaa luustoa. 

Vierailija
19/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ihan sekaisin täällä klassinen kauneus ja klassinen tyyli. 

Se porsaan näköinen 150-senttinenkin 90-kiloinen voi pukeutua klassisesti. 

Klassisesti kaunis on tätä vaikka ns. pieruverkkareissa. Se tarkoittaa luustoa. 

Kaunotar tarkoittaa kyllä pelkästään kaunista naista. 

Vierailija
20/97 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiseksi kaunottareksi synnytään. Tekemällä tehty on kaukana klassisesta.