Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpuaako mustasukkaisuus aina epävarmuudesta?

Vierailija
12.08.2019 |

Olen aika vasta tavannut aivan ihanan miehen. Meillä synkkaa hyvin ja näyttää ihan lupaavalta, kai. Olen nyt huomannut, että olen hirvittävän mustasukkainen aina, kun huomaan hänen esim. tykkäävän jonkun toisen naisen kuvista somessa tai kirjoittavan kivasti jollekin. Ihan siis jos vain ystävällisesti hymyn kera jotain vastaa.
Minulla on pitkä suhde takana, mutta koskaan en ollut sen suhteen aikana mustasukkainen. En ainakaan tällä tavalla.
Johtuuko tämä mustasukkaisuus nyt sitten siitä, kun en oikein vielä varmaksi tiedä tämän miehen tunteita? Tätä miestä kohtaan kyllä tunnen ihan eri tavalla vetoakin mitä exään tunsin. Johtuuko mustasukkaisuus sitten siitä?

En haluaisi olla näin mustasukkainen. Millään tavalla en ole siitä tälle miehelle sanonut/näyttänyt, mutta aina riipaisee ja itseä inhottaa tämä tunne.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi antaa noin suuren vaikutuksen joillekin sometykkäyksille!? Onko jollain kokemusta, että nimenomaa nämä sometykkäykset ovat olleet kovinkin merkittäviä? Joo, ymmärrän, että se on noloa ja ällöä, kun jotkut pervot kommentoi jotain typerää esimerkiksi nuorten instatypyjen kuviin "läähpuuh seksivau", mutta noin niinkuin muuten, jos tykkäilee ihan tuttujen ihmisten kuvista? Jos minä tykkään naisena jonkun miespuolisen kaverin kuvasta, niin olenko tyyliin joku pettäjä jo siinä vaiheessa?

Vierailija
42/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mustasukkainen, koska minulla on huono itsetunto ja ajattelen, että mieheni etsii jotain parempaa... Mieheni on minun silmissäni upein mies mitä olen koskaan tavannut ja ajattelen, että mitä tuollainen upea mies voi nähdä minussa... Hänen exänsäkin ovat kauniimpia, kuin minä.

Jos on todella huono itsetunto, niin helposti aliarvioi itsensä ja näkee muut kauniimpana, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta... Ei todellakaan kaikki todella kauniit ihmiset näe itseään kauniina... Jos miehesi on upea ja ne exätkin upeita, niin mikset olisi sinäkin?

Kaikki ei myöskään pidä samoja piirteitä kauniina. Mulla ja yhellä ystävällä on täysin eri maku ulkonäön suhteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petettiin edellisessä suhteessa ja se kyllä heijastui myös nykyiseen suhteeseeni juurikin epävarmuutena ja mustasukkaisuutena. En ollut koskaan mustasukkainen exästäni, kun hän ei koskaan käyttäytynyt niin, että olisi pitänyt mitään epäillä, mutta totuus oli jotain ihan muuta... Sen jälkeen vain päätin, etten aio enää olla liian sinisilmäinen ja hyväuskoinen ja se kyllä myös kostautui, kun nykyinen mieheni ei ihan ymmärrettävästi oikein ymmärtänyt miksi epäilen häntä... Se on kyllä mennyt tässä vuosien saatossa ohi, kun olen oppinut tuntemaan hänet kunnolla ja luotan häneen, koska hän on osoittanut olevansa rehellinen ihminen.

Vierailija
44/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos facebookissa varta vasten sydäntykkää jonkun yhden naisen kuvaa, kun yleensä peukuttaa, on se mielestäni outoa, jos tuo sydäntykkääjä on parisuhteessa ja sydäntykkäyksen kohde on esim. yhden illan pano eikä joku ystävä vuosien ajalta tai sukulainen. Peukutus erikseen. Itse peukutan varmaan 10 ekaa kuvaa, kun näen Facebookissa ja sitten enää jaksa. Eli random ihmiset saa tykkäykseni.

Vierailija
45/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos facebookissa varta vasten sydäntykkää jonkun yhden naisen kuvaa, kun yleensä peukuttaa, on se mielestäni outoa, jos tuo sydäntykkääjä on parisuhteessa ja sydäntykkäyksen kohde on esim. yhden illan pano eikä joku ystävä vuosien ajalta tai sukulainen. Peukutus erikseen. Itse peukutan varmaan 10 ekaa kuvaa, kun näen Facebookissa ja sitten enää jaksa. Eli random ihmiset saa tykkäykseni.

Joo, mutta kuinka paljon tällaisia sydäntykkääjiä on parisuhteessa elävistä miehistä? Varmasti harvoissa tapauksissa joku sometykkäys merkitsee mitään... En ole ikinä kuullut, että joku olisi jäänyt esimerkiksi pettämisestä kiinni vain jonkun sometykkäyksen perusteella... Toki tällaisiakin varmasti voi olla...

Minä tykkään itse myös lähes kaikkien seurattavien kuvista mitkä nyt vaan sattuvat pomppaamaan feedissä, kun selaan facebookia tai instaa.

Vierailija
46/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi antaa noin suuren vaikutuksen joillekin sometykkäyksille!? Onko jollain kokemusta, että nimenomaa nämä sometykkäykset ovat olleet kovinkin merkittäviä? Joo, ymmärrän, että se on noloa ja ällöä, kun jotkut pervot kommentoi jotain typerää esimerkiksi nuorten instatypyjen kuviin "läähpuuh seksivau", mutta noin niinkuin muuten, jos tykkäilee ihan tuttujen ihmisten kuvista? Jos minä tykkään naisena jonkun miespuolisen kaverin kuvasta, niin olenko tyyliin joku pettäjä jo siinä vaiheessa?

Voin kertoa, että jos mieheni olisi tuollainen nolo ällö pervo setämies, niin en hänen kanssa olisi :D

Vierailija
47/47 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaa epävarmuudesta se johtuu noin suhteen alussa. Eihän sitä tiedä, vaikka sillä miehellä olisi muitakin säätöjä eikä kukaan varmasti halua jäädä kakkoseksi.

Ei mun mielestäni suhteen alussa tunne mustasukkaisuutta. Se tulee vasta sitten kun suhde alkaa käydä vakavaksi. 

Ihan samaa mieltä. Itse suhteen alussa keskityin tutustumaan uuteen ihmiseen ja tehtiin kivoja asioita yhdesssä, ei käynyt mielessä alkaa mustistelemaan tai muutenkaan "näyttämään välittämistä" joksi te sairaat noita tunteitanne pehmittelette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi