Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häntäluun iho ärtyy ja on kipeä, n. Viikon kuukaudesta..

Vierailija
12.08.2019 |

Mitä rasvaa kannattaa käyttää?

Mulla on atooppinen iho joten voi johtua siitä, mutta miten sitä voisi ehkäistä?

Tuo häntäluun iho on oikeesti raivostuttava paikka kun kutisee, ja sit ei voi julkisesti kutittaa sitä xD

Mistä johtuu se että se ärtyy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö stringejä? Jos ne hankaa tai on likaiset.

Vierailija
2/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva. Lievempään auttaa kookosöljy, pahempaan Canesten. Kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiva. Lievempään auttaa kookosöljy, pahempaan Canesten. Kokemusta.

Ahaa!! Pitääpä testata!

Ja en käytä stringejä, tuo kutina ajoittuu yleensä kuukautisten aikoihin, joten varmaan liittyy siihen?

En käytä siteitä, vaan tamponia, joten ei ärry. Mulla siteet aiheuttaa ihoon ärtymistä, joten siksi en niitä käytä.

Mutta tamponin naru hinkkaa aina häpyhuuleen haavauman.

Pitäisi varmaan siirtyä siihen kuukuppiin, mutta se jotenkin ällöttää.

Vierailija
4/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pomppaa kauhusta, mutta se saattaa olla herpes. Itselläni tuttu vieras häntäluun tienoolla kerran kuussa.

Toisinaan näppyrykelmä jää olemattomaksi ihon alle eikä iho useinkaan mene vesikelloille, oireena vain hvtmoinen kutina

Vierailija
5/6 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt pomppaa kauhusta, mutta se saattaa olla herpes. Itselläni tuttu vieras häntäluun tienoolla kerran kuussa.

Toisinaan näppyrykelmä jää olemattomaksi ihon alle eikä iho useinkaan mene vesikelloille, oireena vain hvtmoinen kutina

Ja se on mikä ei lähde kehosta pois kun kerran saa?

Mulla kun ekan kerran tuli siitä tampoonin narusta haavauma taino sellaisen aftan näköinen häpyhuuleen, kävin gynellä näyttämässä ja hän otti testit ja sanoi, että on afta.

Mie oon aina käyny gynellä näytillä kun tulee jotain ihmeellistä ja aina käyn testeissä kun kumppani vaihtuu.

Ei oo ollu ikinä mitään rypäleitä missään.

Mutta hyvä pointti on tuokin, jos ei tolla hiivalääkkeellä kutina lähde, niin voisi käydä lääkärissä.... Pitäskö gynelle vai mille lääkärille mennä? Kun ei kuitenkaan alapäässä ole vaan häntäluussa, mutta herpeshän on sukupuolitauti 🤨🤔🧐

Vierailija
6/6 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

gissa vem pissatulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi