Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä jos ei pääse sairaseläkkeelle?
11.08.2019 |
Mulla ei ole vielä diagnoosia, mutta olen tutkimuksissa ja epäillään sairautta, jossa ennemmin tai myöhemmin menee liikuntakyky.
Teen työtäni tietokoneella. Nyt jo kirjoittaminen on hidastunut, kun sormet ei vaan toimi. Ahdistaa, kun olen lukenut juttuja, kuinka vaikea työkyvyttömyyseläkkeelle on päästä. Mitä sitten teen, jos en pääse, eikä työntekokaan onnistu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa