Mies kertoi rakastuneensa toiseen naiseen
Halusi eron ja salasuhdetta oli kestänyt jo jonkin aikaa. Olo on todella loukkaantunut myös lasten puolesta, jolle koen noiden kahden tehneen törkeästi. Erityisesti toki mies, mutta myös tämä nainen tiesi hyvin minusta ja lapsista, joten en tiedä miten suhtautua häneenkään. Mies vielä ihmetteli ääneen, kun en halua olla tekemisissä tämän naisen kanssa ja nainen oli puheiden mukaan ”hyvin surullinen ettei voida olla kavereita” ja suorastaan ihmeissään kuulemma. Tämä samainen nainen on vielä juorunnut minusta ihmisille miten olen valehtelija ja väkivaltainen ja muuta sellaista, mikä ei yhtään pidä paikkaansa. En ole tehnyt hänelle käsittääkseni mitään pahaa?
Olenko minä jotenkin kauhean paha, jos en kykene nyt mihinkään kaveruuteen sen naisen kanssa? Miehen kanssa on ikävä kyllä aivan pakko olla lasten takia tekemisissä, vaikka saisi tällä pettymyksen hetkellä vaikka ajaa päin kiviseinää minun puolesta.
Pystyisitkö olemaan ko tilanteessa kaveri ex-miehen uuden kanssa? Ajattelin lähinnä, että hoidan pakkotilanteessa asiallisesti jonkun lastenvaihdon (lasten takia ainoastaan) ja esitän toiveen, etten joutuisi kohtaamaan sitä naista jos ei ole ihan pakkotilanne, mutta muuhun minulla ei ole mitään velvollisuuksia ja en ole silti paha ihminen.
Satuttaa niin paljon.
Hei kiitos sinulle :)
Ap