Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi rakastuneensa toiseen naiseen

Vierailija
11.08.2019 |

Halusi eron ja salasuhdetta oli kestänyt jo jonkin aikaa. Olo on todella loukkaantunut myös lasten puolesta, jolle koen noiden kahden tehneen törkeästi. Erityisesti toki mies, mutta myös tämä nainen tiesi hyvin minusta ja lapsista, joten en tiedä miten suhtautua häneenkään. Mies vielä ihmetteli ääneen, kun en halua olla tekemisissä tämän naisen kanssa ja nainen oli puheiden mukaan ”hyvin surullinen ettei voida olla kavereita” ja suorastaan ihmeissään kuulemma. Tämä samainen nainen on vielä juorunnut minusta ihmisille miten olen valehtelija ja väkivaltainen ja muuta sellaista, mikä ei yhtään pidä paikkaansa. En ole tehnyt hänelle käsittääkseni mitään pahaa?

Olenko minä jotenkin kauhean paha, jos en kykene nyt mihinkään kaveruuteen sen naisen kanssa? Miehen kanssa on ikävä kyllä aivan pakko olla lasten takia tekemisissä, vaikka saisi tällä pettymyksen hetkellä vaikka ajaa päin kiviseinää minun puolesta.

Pystyisitkö olemaan ko tilanteessa kaveri ex-miehen uuden kanssa? Ajattelin lähinnä, että hoidan pakkotilanteessa asiallisesti jonkun lastenvaihdon (lasten takia ainoastaan) ja esitän toiveen, etten joutuisi kohtaamaan sitä naista jos ei ole ihan pakkotilanne, mutta muuhun minulla ei ole mitään velvollisuuksia ja en ole silti paha ihminen.

Satuttaa niin paljon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies lähti toisen matkaan. Haukkui pihtariksi jne.. Sanoin miehelle, että seksiä ei ollut nyt, kun kohdunkaulan syöpä leikattu ja ei nyt tee mieli seksiä. Ei ymmärtänyt. Sanoi, että kauankohan noihin haluihin tulee sitten paluuta.. Hmmmm enpä rakas tiedä, mutta voitko edes hetken ymmärtää... Ei voinut sitten vissiin.

Vierailija
2/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies lähti toisen matkaan. Haukkui pihtariksi jne.. Sanoin miehelle, että seksiä ei ollut nyt, kun kohdunkaulan syöpä leikattu ja ei nyt tee mieli seksiä. Ei ymmärtänyt. Sanoi, että kauankohan noihin haluihin tulee sitten paluuta.. Hmmmm enpä rakas tiedä, mutta voitko edes hetken ymmärtää... Ei voinut sitten vissiin.

Hyi kamala, vaikka toisaalta ansaitset parempaa ja ”hyvä kun lähti”. Onko vaan joidenkin aina pakko tehdä kaikki niin kipeällä ja satuttavalla tavalla...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ystävä mieheni naiselle, vaikka tilanne lähes identtinen kuin sinulla: minusta se on parasta lapsille ja lapset todellakin pitävät, kun näkevät meidän tulevan toimeen.

Ystäväni puolestaan ei kykene ja uhkailee toistuvasti joko yksinhuoltajuudella tai paikkakunnan muuttamisella. Ihan mielensä mukaan, kun joku vaan sattuu ärsyttämään. Olen yrittänyt hankkia hälle apua, mutta ei, ei halua itselleen uutta miestä, vaan yrittää sabotoida miehensä suhteen. Surullinen tapaus, vaikka ystävä onkin.

Eli juups kyllä, yritä tulla toimeen ja ees teeskentele lasten aikana hyvää pataa jos et muuten pysty

Vierailija
4/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleko lihava ja tyhmä suomailainen nainen.

En ole lihava enkä tyhmä, suomalainen kyllä. Mitenköhän se tähän liittyy...

Ap

Vierailija
5/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on nykyisin aika "huonolaatuisia".

Vierailija
6/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ystävä mieheni naiselle, vaikka tilanne lähes identtinen kuin sinulla: minusta se on parasta lapsille ja lapset todellakin pitävät, kun näkevät meidän tulevan toimeen.

Ystäväni puolestaan ei kykene ja uhkailee toistuvasti joko yksinhuoltajuudella tai paikkakunnan muuttamisella. Ihan mielensä mukaan, kun joku vaan sattuu ärsyttämään. Olen yrittänyt hankkia hälle apua, mutta ei, ei halua itselleen uutta miestä, vaan yrittää sabotoida miehensä suhteen. Surullinen tapaus, vaikka ystävä onkin.

Eli juups kyllä, yritä tulla toimeen ja ees teeskentele lasten aikana hyvää pataa jos et muuten pysty

En ihmettele ystäväsi reaktiota, jos mies tehnyt noin julmasti, niin ei ole ihme jos keittää yli joskus ja sanoo ilkeästi miehelle. Kunhan lapset ei kärsi ja kuule mitään niin ihan luonnollista, että eron jälkeen tunteet kuohussa. Parissa vuodessa yleensä laantuu sitten. Tavallaan ajattelen, että paha saa palkkansa... ja tosiaan jos ex-mies vielä härnää ex-vaimoaan niin vielä vähemmän ihmekös tuo. Jotkut ovat niin häpeilemättömiä, että ihmettelevät kun eivät saa Kuninkaankohtelua heti murskattuaan perheensä ja naisensa itsetunnon palasiksi...

Vierailija
7/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mitä tämä tarkoittaa? Näkee usein ketjuissa enkä tajua. Aika harvoin täällä tulee käytyä ja silti törmäillyt tuohon?

T. Tyhmä ap :D

Vierailija
9/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vika eronne ei ollut tippaakaan. Se oli miehesi vastuulla, ei tämän naisen. Mutta, ettäkö kenenkään pitäisi olla ystävä ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua, saati sellaisen joka on levitellyt sinusta valheita? Et ole tippaakaan huono ihminen. Sano että toimeen tulet minkä on pakko - lasten takia, mutta ystävä olet vain asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Vierailija
10/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mitä tämä tarkoittaa? Näkee usein ketjuissa enkä tajua. Aika harvoin täällä tulee käytyä ja silti törmäillyt tuohon?

T. Tyhmä ap :D

Sitä että kirjoittaja uskoo aloituksen olevan väsynyt provo.

Vierailija
11/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika eronne ei ollut tippaakaan. Se oli miehesi vastuulla, ei tämän naisen. Mutta, ettäkö kenenkään pitäisi olla ystävä ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua, saati sellaisen joka on levitellyt sinusta valheita? Et ole tippaakaan huono ihminen. Sano että toimeen tulet minkä on pakko - lasten takia, mutta ystävä olet vain asiallisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa.

Minusta on myös sellaisen vika, joka hyvin tietää toisen perheellisyydestä. Eniten tietenkin pettäjän, mutta oma arvomaailma ei sallisi koskaan olla osallisena toisen perheen rikkoontumiseen. Sellainen mies saisi etsiä perheenrikkojapartnerinsa muualta. En myöskään koskaan haluaisi tuollaista miestä itselleni ja vaikea käsittää, millainen ihminen haluaa?! Hän tekisi saman todennäköisesti minulle? Pitäisin itseäni ikuisesti pahana ihmisenä ja lutkana. En vaan kykenisi, vaikka kuinka rakastuisin. Olen kerran jättänyt vastaavassa tapauksesa miehen, kun sain kuulla yllätykseksi olevansa naimisissa. Sai kuulla kunniansa ja vaimolle ilmoitin asiasta. Nykyään ystäviä tuon naisen kanssa.

Vierailija
12/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on niin huonoa vaimomateriaalia että se kannattaa vaitaa kuin sukat sopivan tilaisuuden tullessa.

Vierailija
13/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ns toinen nainen haluaa tuollaisen miehen itselleen. Kertoo naisesta aika paljon. Surullista. Joillekin mikään ei ole pyhää. Älkää naiset haksahtako sikoihin. Ajatelkaa itseänne.

Vierailija
14/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olet provo. Kukaan ei voi ajatella noin tyhmästi. Kuinka nöyrä sitä ihmisen tulee olla? Kun mies toivoo... Täällä on paljon lampaan luontoisia.

Vierailija
15/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että olet provo. Kukaan ei voi ajatella noin tyhmästi. Kuinka nöyrä sitä ihmisen tulee olla? Kun mies toivoo... Täällä on paljon lampaan luontoisia.

En ikävä kyllä ole. Itsetuntoni on kyllä aivan romuna ja saatan ajatella erittäin typerästikin. Välillä raivon kautta ja välillä alistuvalla itsesäälillä.

Ap

Vierailija
16/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on myös sellaisen vika, joka hyvin tietää toisen perheellisyydestä. Eniten tietenkin pettäjän, mutta oma arvomaailma ei sallisi koskaan olla osallisena toisen perheen rikkoontumiseen. Sellainen mies saisi etsiä perheenrikkojapartnerinsa muualta. En myöskään koskaan haluaisi tuollaista miestä itselleni ja vaikea käsittää, millainen ihminen haluaa?! Hän tekisi saman todennäköisesti minulle? Pitäisin itseäni ikuisesti pahana ihmisenä ja lutkana. En vaan kykenisi, vaikka kuinka rakastuisin. Olen kerran jättänyt vastaavassa tapauksesa miehen, kun sain kuulla yllätykseksi olevansa naimisissa. Sai kuulla kunniansa ja vaimolle ilmoitin asiasta. Nykyään ystäviä tuon naisen kanssa.

En minäkään tuollaista perheenjättäjäö ottaisi, mutta ei minun arvomaailmani salli haukkua omaa onneaan minusta eriävin metodein etsivää naista lutkaksi tai perheenrikkojaksi. Hän ei yksinään kykenisi perhettä rikkomaan, siihen tarvitaan henkilö joka rikkoo lupauksensa sitoutua.

Vierailija
17/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt yhtään syytä olla ystävä ihmisten kanssa, jotka eivät ole ystäviä. Pistin välit kokonaan poikki exään enkä todellakaan tutustunut hänen naisystäväänsä. Olen ollut tyytyväinen tilanteeseen, ilkeitähän he vaan olisivat olleet ja kyykyttäneet kaikin tavoin. Sillä mieshän aina vaihtaa naisen, koska tässä on jotain vikaa, eikä ne viat eron jälkeen mihinkään häviä.

Vierailija
18/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tuollaista perheenjättäjäö ottaisi, mutta ei minun arvomaailmani salli haukkua omaa onneaan minusta eriävin metodein etsivää naista lutkaksi tai perheenrikkojaksi. Hän ei yksinään kykenisi perhettä rikkomaan, siihen tarvitaan henkilö joka rikkoo lupauksensa sitoutua.

Kuten sanoin, eniten pettäjän, mutta toinen nainen on mukana perheen rikkomisessa ja oma moraalini ei sallisi koskaan, mutta meitä on moneen...

Vierailija
19/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kaveri. Minä en ole joutunut kohtaamaan vielä. En aijo edes tervehtiä niin paljon harmia on minulle koitunut. Erosta kolme vuotta ja olen jo uudessa parisuhteessa. Jotkut asiat ei silti muutu. Lapset käy kyllä isällään muttta harvoin. Voimia sinulle.

Vierailija
20/21 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä alistut. Kaipa sekin jotain nautintoa tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän