Kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi?
Laitoin kyselyn, jotta kaikki jaksaisivat vastata, mutta halutessanne voitte kuvailla tarkemminkin.
Kommentit (11)
Pidän itseäni todella hyvännäköisenä, koska kun katson peiliin niin sieltä hymyilee hollywoodstara tai muu yleisesti hyvännäköisenä pidetty. Toki itsensä saattaa nähdä eri valossa kuin mitä muut näkevät, mutta itse tykkään.
Tavallisena. Jos olisi kroppa kunnossa niin olisin varmaan hyvännäköinen.
Riippuu päivästä. Jos oon kotona pieruverkkareissa univelkaisena, niin harvemmin katson peiliin, et wau mikä ilmestys. :D
Viiskymppinen, ylipainoinen täti. Luultavasti näytän ihan tavalliselta muihin ikäisiini verrattuna, mutta verrattuna siihen mitä olin - ruma.
Perusnättinä.
Hoikka, luonnostaan vaalea ja pidän silmistäni.
Kaunis laittautuneena, tavis ilman meikkiä, lähes huomaamaton. En pidä oikein terävästä nenästäni.
Tavallinen olen niin kuin kaikki ystävänikin. Ulkonäössäni on kauniita juttujakin, esimerkiksi hymyäni on kehuttu aina. En ole mitenkään ulkonäkö keskeinen, vaan pidän sisältöä ehdottomasti tärkeämpänä. N45
Olen ollut lihava ja ruma aina joten nyt vanhanakaan ei ole mitään mitä kaivata. Niillä jotka ovat olleet nuorena kauniita on varmasti vaikeampaa.
Pidän itseäni tavallisena. En näytä ihan tyypillisimmältä suomalaiselta mutten kuitenkaan ole mitenkään ihmeellinen. Muilta olen saanut paljonkin positiivisia kommentteja ulkonäöstäni, mutten ole osannut ottaa näitä todesta. En näe missiä, keijua, saati liian kaunista kun katson peiliin.
Ihan sievänä, meikin kanssa kauniskin. Kulmakarvani ovat turhan haaleat, muuten olen kasvoihini ihan tyytyväinen. Vastasin perusnättinä.
Teki mieli vastata todella hyvännäköisen mutta sitten mietin että on olemassa vielä näyttävämpiä. Toisaalta se kaikki on korvien välissä ja ihanteita kun on yhtä monta kuin ihmisiä. Riittää että edes yhdessä on täydellinen ;)