Tykkääkö naiset että klittaa imetää?
Kommentit (14)
Oho! Itse siis tykkään. Harva mies sitä tekee oma-aloitteisesti. Tuntuuko se liian rajulta jollekin? Ap
Ainoa keino saada jotkin naiset tulemaan
Lipominen tuntuu kivemmalta. Vähän kuin jäätelötuuttia. Välillä voi myös lipsutella vähän nopeammin.
Minä tykkään, mut ei heti alkuunsa vaan tiukentaa otteita pikkuhiljaa ja vie kohti huippua.
Mut klitoriksen imeminen ja näppäily kielenkärjellä ah!
Periaattessa lähes kaikkien kyllä pitäisi tykätä, sillä eikös ne satisfyer prot ja muut vastaavat käytä samaa tekniikkaa ja kaikkihan niitä hehkuttaa?
Itselleni siis imeminen todellakin toimii.
En tiedä. Minun klitorista ei olla koskaan imetty. Mieheni antaa kyllä suuseksiä, mutta se on nuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Periaattessa lähes kaikkien kyllä pitäisi tykätä, sillä eikös ne satisfyer prot ja muut vastaavat käytä samaa tekniikkaa ja kaikkihan niitä hehkuttaa?
Itselleni siis imeminen todellakin toimii.
Koska anaalitappeja myydään niin silloinhan kaikkien periaatteessa pitäisi tykätä anaaliseksistä. Ja kaikkihan niitä hehkuttaa.
Voi luoja mikä logiikka. Koska minä pidän ja minulle toimii niin kyllähän silloin kaikkien muidenkin täytyy siitä pitää.
En pidä, siksi mulla onkin muu lelu kuin satisfyer.
En tykkää, se ei ainakaa tunnu hyvältä ja jopa sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ihmeellistä, että tässä ketjussa monet eivät tykkää.
Minä en tykkää.