Oletko ollut baarissa/ravintolassa julkkiksen kanssa?
Istuin aikoinaan samassa baarin pöydässä Pelle Miljoonan ja bändinsä kanssa. Mukavia heppuja.
Kommentit (26)
Juu, Kalle Palanderin ja tämän kaveriporukan kanssa joskus sattumalta päädyttiin viettämään iltaa. Samassa seurueessa oli muutama muukin julkkis, palander lienee tunnetuin heistä. Ja kyllä, pani sinä iltana jotain muuta kuin vaimoaan (ei minua).
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on hiukan ylipainoinen ja jonotteli baarissa vessaan. Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.
Jos jätti vetämättä, niin tekikö kakan sinne? Muuten ei mitään väliä
Olen... mm. Kirkan (Juttutupa), Woude (Tavastia ja Ilves), Silu Seppälä (Wanhan yläkerta ja siellä kyllä on aikanaan tullut istuttua lukuistenkin musiikin tekijöiden kanssa). Cisse ja Alppu (tavallaan ns. perhetuttuja miehen veljen kautta), Remu.
Lukuisa määrä eri poliitikkoja ja siinä ympärillä pyörivää väkeä - tavannut työn puolesta.
Kirka oli oikein mukava, samoin Cisse. Remu ilkeä ja ivallinen tuolloin. Poliitikoista Arvo Aalto ja Esko Helle todella 'vanhan ajan herrasmiehiä', noin esimerkiksi.
Mulla on ravintola joka esittää elävää usiikkia, ja sen lisäksi puolet suvustani on muusikoita, joten olen varmaan istunut julkkisten kanssa enemmän kuin tavisten ;)
Monia vuosia sitten Jari Kurri, Timo Jutila, Mika Saukkonen ja joitakin muita Tampereella.
Mika Häkkinen karaokessa. Jasper pääkkönen diskossa. Kylläpä noita on ollut.
Nyt taidat olla väärässä ketjussa kommentoimassa. En ymmärrä mitä haluat sanoa. Luit ehkä otsikon väärin?