Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut baarissa/ravintolassa julkkiksen kanssa?

Vierailija
11.08.2019 |

Istuin aikoinaan samassa baarin pöydässä Pelle Miljoonan ja bändinsä kanssa. Mukavia heppuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on hiukan ylipainoinen ja jonotteli baarissa vessaan. Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.

Aivan uskomatonta kuinka se abreu ehtii loukata kaikkia av naisia. Sehän ei ole ollenkaan motiivi haukkua kun osa miehistä pitää abreuta seksynä. Kätevät naiset muotoilee asian niin että miehillä on huono maku.

Jep makuasiat onkin järkevä kiistelyn aihe. 

Nyt taidat olla väärässä ketjussa kommentoimassa. En ymmärrä mitä haluat sanoa. Luit ehkä otsikon väärin?

Vierailija
22/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Kalle Palanderin ja tämän kaveriporukan kanssa joskus sattumalta päädyttiin viettämään iltaa. Samassa seurueessa oli muutama muukin julkkis, palander lienee tunnetuin heistä. Ja kyllä, pani sinä iltana jotain muuta kuin vaimoaan (ei minua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on hiukan ylipainoinen ja jonotteli baarissa vessaan. Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.

Jos jätti vetämättä, niin tekikö kakan sinne? Muuten ei mitään väliä

Vierailija
24/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen... mm. Kirkan (Juttutupa), Woude (Tavastia ja Ilves), Silu Seppälä (Wanhan yläkerta ja siellä kyllä on aikanaan tullut istuttua lukuistenkin musiikin tekijöiden kanssa). Cisse ja  Alppu (tavallaan ns. perhetuttuja miehen veljen kautta), Remu.

Lukuisa määrä eri poliitikkoja ja siinä ympärillä pyörivää väkeä - tavannut työn puolesta.

Kirka oli oikein mukava, samoin Cisse. Remu ilkeä ja ivallinen tuolloin. Poliitikoista Arvo Aalto ja Esko Helle todella 'vanhan ajan herrasmiehiä', noin esimerkiksi.

Vierailija
25/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ravintola joka esittää elävää usiikkia, ja sen lisäksi puolet suvustani on muusikoita, joten olen varmaan istunut julkkisten kanssa enemmän kuin tavisten ;)

Vierailija
26/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vuosia sitten Jari Kurri, Timo Jutila, Mika Saukkonen ja joitakin muita Tampereella.

Mika Häkkinen karaokessa. Jasper pääkkönen diskossa. Kylläpä noita on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi