Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut baarissa/ravintolassa julkkiksen kanssa?

Vierailija
11.08.2019 |

Istuin aikoinaan samassa baarin pöydässä Pelle Miljoonan ja bändinsä kanssa. Mukavia heppuja.

Kommentit (26)

1/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhen persu-johtajan kanssa, kun silloinen naisystäväni tunsi sen. Se kähmi pöydässä olleen naisen rintoja. Meinasin tempasta sitä, mutta silloinen naisystävä, jolla olis siihen kähmijään yhteys työn kautta, pyysi rauhoittumaan, kun se olisi haitannut työasioita. Ei varmaan ole vaikea arvata kuka persu-johtaja käyttäytyi tällä tavalla.

Muusikkopuolelta löytyy mm. M.A.Numminen, Pedro Hietanen ja Aikka Hakala, samana iltana, mutta eri baareissa. Outo sattuma.

Jos on koskaan käynyt Kallion seudulla baarissa, niin varmaan ryypänny Andy McCoyn kanssa, eihän siltä voi välttyä.

Vierailija
2/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä,

Andy ei asu Kalliossa eikä sitä siellä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonit ja kumman kaan Ellu tulee mieleen. En kyllä heidän kanssaan juhlinut mut samassa tilassa

Vierailija
4/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lostarissa kävi aikanaan niin monta julkkua, että pitäis ihan syventyä mietiskelemään, ketkä kaikki siellä kävi. Ville Valo ainakin.

Vierailija
5/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden Ismoa näki täällä Tampereella muutama vuosi sitten paljonkin. En tiedä miten on nykyään, kun olen itse lopettanut baareissa käymisen kokonaan.

Vierailija
6/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku spurgu palsta kun ei puhuta muusta kuin ryyppäämisestä ja ketä pantiin kännissä oksennukset rinnuksilla?

Vierailija
7/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja kuinka monta kertaa.

Vierailija
8/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lostarissa kävi aikanaan niin monta julkkua, että pitäis ihan syventyä mietiskelemään, ketkä kaikki siellä kävi. Ville Valo ainakin.

Aikoinaan olin samoissa bileissä, missä Ville Valo, Henry Saari ja Jimi Pääkallo ainakin. En muista kunnolla kun olin niin sekaisin ekstaasista ja viinasta. Niin kuin taisi olla kaikki muutkin. Joskus vuonna 2001 ehkä. Silloin kaikki veti aineita, julkkikset eivät olleet pekkaa pahempia.

Vierailija
9/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ette muuten uskoisin kenen kanssa olen vetänyt kokaiinia, joka esiintyy televisiossa tänä päivänäkin, hänestä ei uskoisi, naurattaa aina kun hänet televisiossa hyvin asiallisena näen.

Vierailija
10/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ette muuten uskoisin kenen kanssa olen vetänyt kokaiinia, joka esiintyy televisiossa tänä päivänäkin, hänestä ei uskoisi, naurattaa aina kun hänet televisiossa hyvin asiallisena näen.

Peter Nyman?

Vierailija
11/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Ismo Alangon kanssa. Tosin oli mieskin, kun ovat kavereita noista musiikkijutuista. Hieno mies on kyllä ja mielenkiintoinen mies. 

Vierailija
12/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Heleniuksen tavannut, kättelin ja sain yhteiskuvankin. Minä 190cm miehenä näytän aika pieneltä hänen rinnallaan. Tämä tapahtui Heleniuksen uran huipppuaikoina, harmillista seurata nykyistä alamäkeä kun niin mukavan ja kohteliaan oloinen ihminen kyseessä.

Vierailija
13/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Myllylä istui joskus samassa pöydässä - mukava tyyppi oli mielestäni.

Vierailija
14/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on hiukan ylipainoinen ja jonotteli baarissa vessaan. Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.

Vierailija
15/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun it-kuplan aikana näin Rytsölän Kallessa. Kyllä pyöri emäntää ympärillä.

Vierailija
16/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman julkimon kanssa olen jutellut saluunoissa ja hieman yllättynyt kuinka tavallisia tyyppejä nekin on.

Ainoastaan yksi tango kuninkaallinen nainen oli kännissä todella rasittava. Oli tainut vähän nousta keltainen neste päähän. Eks sä vttu tiedä kuka mä olen? Oikeasti en tiennyt kun sen lajin musiikki ei kiinosta yhtään.

Joku sitten kertoi että kyseinen nainen oli tangokuningatar muutaman vuoden takaa.

Vierailija
17/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on hiukan ylipainoinen ja jonotteli baarissa vessaan. Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.

Aivan uskomatonta kuinka se abreu ehtii loukata kaikkia av naisia. Sehän ei ole ollenkaan motiivi haukkua kun osa miehistä pitää abreuta seksynä. Kätevät naiset muotoilee asian niin että miehillä on huono maku.

Jep makuasiat onkin järkevä kiistelyn aihe. 

Vierailija
18/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä,

Andy ei asu Kalliossa eikä sitä siellä näy.

No Hakaniemessä mä olen ainakin nähnyt

Vierailija
19/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomatonta kuinka se abreu ehtii loukata kaikkia av naisia. Sehän ei ole ollenkaan motiivi haukkua kun osa miehistä pitää abreuta seksynä. Kätevät naiset muotoilee asian niin että miehillä on huono maku.

Jep makuasiat onkin järkevä kiistelyn aihe. 

Mitä ihmettä sinä sönkkäät? Etkö lukenut ketjun otsikkoa? Mene muualle puolustelemaan Abreuta. Ei tässä ketjussa makuasioista kysytty.

Vierailija
20/26 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Abreu pissalissu-hovinsa kanssa änkeytyivät jonon ohi ja samalla Abreu osoitteli sormella kaveriani ja naureskeli räkäisesti kavereilleen. Vessan jätti kuulemma vetämättä.

Oliko iso kakka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi