LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tälle kaudelle otettu pitkätukkapoikia ku viimekaudella Patrick oli nii tykätty :D
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, tuo Sanni on ihan yhtä täynnä itteään kuin Senja viime vuonna. Ja yhtä turhaan Samanlainen meikkityylikin kun tälläkin on vahva iltameikki keskellä päivää.
jos oon oikein ymmärtänyt niin Senja ja Sanni tuntevat toisensa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shirlyn asu on... aika... tota
Shirly näyttää hyvältä. Keltainen sopii hänelle.
Ei se väri siinä asussa ongelma olekaan.
Vanessan resting b*tch face on ennemminkin jatkuva duckface.
En ymmärrä ollenkaan sitä, miten jotkut naiset asettavat pituudelle niin suuren merkityksen, itse olen huomannut, että minulle sillä ei ole mitään väliä, ellei nyt ole joku 150-senttinen ja tuollahan kaikki miehet ovat ihan normaalimittaisia, en missään nimessä dissaisi hyvää miestä pelkän pituuden perusteella.
Molly ja Oliver ovat naamasta ihan samannäköiset 😂
Sannilla ja parillaan on samanlaiset kikkarat. Toisella vain hieman lyhyemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, tuo Sanni on ihan yhtä täynnä itteään kuin Senja viime vuonna. Ja yhtä turhaan Samanlainen meikkityylikin kun tälläkin on vahva iltameikki keskellä päivää.
Kavereita ovat
Vähän huono itsetunto tuntuu olevan tällä Sannilakin...
Extranaisen ois pitänyt olla joku tosi upea! Vanessa on pettymys.
Oliver. Mies vailla mitään särmää. Tylsä. Huono ryhti. En ymmärrä hänen suosiota naisten keskuudessa. Tosin olenkin jo vähän vanhempi nainen.
Miesten mieleen oli eniten nainen, joka on laittanut hiukset niin että näyttää kirahvilta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan sitä, miten jotkut naiset asettavat pituudelle niin suuren merkityksen, itse olen huomannut, että minulle sillä ei ole mitään väliä, ellei nyt ole joku 150-senttinen ja tuollahan kaikki miehet ovat ihan normaalimittaisia, en missään nimessä dissaisi hyvää miestä pelkän pituuden perusteella.
Sama juttu. Mutta ehkä kaksikymppisenä on varaa.
Hauskaa kun nuo vikat kaksi "pakkoparia" on tosi pettyneitä toisiinsa (eivätkä edes salaa sitä), vaikka ovat näin äkkiseltään ihan tasoisiaan niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin. Kaikki 4 kun on hieman ujoja ja sosiaalisesti kömpelöitä ja jokaisella on melko vääristynyt käsitys omasta ulkonäöstään ja vetovoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliver. Mies vailla mitään särmää. Tylsä. Huono ryhti. En ymmärrä hänen suosiota naisten keskuudessa. Tosin olenkin jo vähän vanhempi nainen.
Pituus ratkaisee. Kaikki hänet valinneet naiset sanoivat valinnan syyksi pituuden.
Ei tää oo todellista! Hirveitä esittäjiä ja maailmanomistajia noi tyttöset!😂
Eetu ja Reetu.. Kuin jotku sketsihahmot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereita ovat
Vähän huono itsetunto tuntuu olevan tällä Sannilakin...
Eiköhän näistä oikeasti vähintään yli puolet tunne taas toisensa...
Rohkee muija ei näytäkään enää kovin rohkealta.