LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ei, tuo Sanni on ihan yhtä täynnä itteään kuin Senja viime vuonna. Ja yhtä turhaan Samanlainen meikkityylikin kun tälläkin on vahva iltameikki keskellä päivää.
jos oon oikein ymmärtänyt niin Senja ja Sanni tuntevat toisensa :D
Kavereita ovat
Vähän huono itsetunto tuntuu olevan tällä Sannilakin...
Eikä ees ihan vähän huono itsetunto. Hauskaa katsottavaa kun sitä paikatessa itsevarmuus meneekin ihan överiksi aina hetkittäin ja sitten taas ollaan naama rutussa.
Nämä kaikki osallistujat on kyllä ihan superpinnallisia vaikka ovat kuitenkin melko lailla taviksia itse. Kukaan ei oikein kelpaa kellekään ja miltei jokainen kaipaa jo nyt lisää miehiä/naisia vaikka ihan sopivia ja oman tasoisia on saarella jo nyt.
Mumisija-Eetu puheesta ei saa mitään slvää
Jösses noita muutamien karvamatoripsiä, kamalia!
Nikita on tosi tavis, ihmettelen miks Tommy on niin innoissaan.
Nikitaa ja Tommya yhdistää se että molemmat ihailee itseään peilistä
"Säilynyt hyvin ikäisekseen" -Nikita 28v miehestä xD
Eetu on parhaimman näköinen mies. Molly on ihan nätti mutta todella lapsellinen, pissis.
Tulispa pakkaa sekoittamaan joku rintava bitch ja joku hillitön pleijeri-adonis.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan sitä, miten jotkut naiset asettavat pituudelle niin suuren merkityksen, itse olen huomannut, että minulle sillä ei ole mitään väliä, ellei nyt ole joku 150-senttinen ja tuollahan kaikki miehet ovat ihan normaalimittaisia, en missään nimessä dissaisi hyvää miestä pelkän pituuden perusteella.
Täysin samaa mieltä. Myönnettäköön, että nuorempana olin aivan yhtä nuija, mutta onneksi tulin järkiini. Oma mies ei ole kuin muutaman sentin pidempi ja korkokengät jalassa huitelen jo yläilmoissa eikä muuten häiritse yhtään kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mumisija-Eetu puheesta ei saa mitään slvää
Kuka näitä kuunnella jaksaa😁
Siis minkä ikäinen toi Nikita on? Puhuu Tommysta "niin hyvin säilynyt ikäisekseen jne."
:D
Musta toi Oliver on ihana, sellanen unelmavävy. Tosin oli vähän tökerö se kommentti kun sanoi ettei pituuden kehuminen ollu kivaa.
Veikkaan että Tommysta ja Nikitasta voi tulla tän kauen vakipari ku vaikutti että kemiat osu yhteen heti tosta ihan alusta asti. Ja Oliverista en ihmettelis vaikka kuoriutuis vähä fuckboy, jos nyt nousee pissi päähän tosta alusta
Nuo nikita ja tommihan onkin hyvä pari. Nikita kyllä vaikuttaa olevankin just sellainen rennon itsevarma ja huumorintajuinen naapurintyttö mistä monet miehet haaveilee.
Melkoinen kontrasti kun vertaa tuohon takakireään Sanniin joka pitää itseään rohkeena muijana.
Vierailija kirjoitti:
Nikita on tosi tavis, ihmettelen miks Tommy on niin innoissaan.
Ainoo eksoottinen brune tuolla
Vierailija kirjoitti:
"Säilynyt hyvin ikäisekseen" -Nikita 28v miehestä xD
😂😂 Vitsi mää repesin tälle 😂
Maalipurkki-Vanessasta kuoriutui aika aamuinen ilmestys, röökillä ku muut jumppaa.
Ihanan vähän wt leimoja tänä vuonna!